مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتقال تجارب مدیریتی مدیران مخابرات در آستانه بازنشستگی

مخابرات ما – به منظور انتقال تجارب مدیریتی و آموزه های راهبردی ،تعدادی از مدیران مخابرات منطقه خراسان شمالی پیش از فرا رسیدن موعد بازنشستگی به انتقال تجارب خود پرداختند.

مخابرات ما ( محمد – برنا) –  در آستانه فرارسیدن موعد بازنشستگی تعدادی از مدیران حوزه های مختلف فنی و اداری مخابرات منطقه ، نشستی مشترک با حضور مدیران با تجربه و مدیران  و کارشناسان جوان  با حضور مدیر مخابرات استان برگزار شد.

مهندس هاشمی مدیر مخابرات منطقه در این نشست ضمن قدردانی از خدمات صادقانه کارکنان و مدیران در آستانه بازنشستگی، اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه های مدیریت جدید و دانش مدیریت، انتقال دانش و تجربیات است.

وی بازنشستگی را دنیایی از آموزه و تجربه گرانقدر برشمرد و یادآور شد : این مرحله از زندگی در واقع اوج دوران فرهیختگی می باشد که  پیشبرد اهداف و برنامه های هر سازمان همواره نیازمند تجارب اینگونه افراد خواهد بود.

بنا به این گزارش در ادامه با توجه به ضرورت انتقال تجربیات و آموزه های راهبردی و مدیریتی به نیروهای جاشین در راستای تسهیل امور و ارائه خدمات شایسته به مشترکین، حسین زیبایی ( مدیر مخابرات شهرستان بجنورد) ،  جعفر گنجی ( رئیس اداره بازرسی ورسیدگی به شکایات) ، احمد کریمی (رئیس اداره امور اداری ومنابع انسانی)  ، علی اکبر ادیبی فر (رئیس اداره پشتیبانی وتدارکات) ، مجید کمالی ( رئیس اداره نگهداری وپشتیبانی انتقال ) ، و محمد نقی پور (رئیس اداره مخابرات شهرستان فاروج ) در آستانه بازنشستگی با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات خود در سنوات شغلی به بیان راهکارهای مختلف اجرایی در جهت رفع مشکلات احتمالی و نکات کاربردی در حوزه مدیریتی پرداختند.

در این نشست صمیمی هریک از مدیران ضمن پاسخ به سوال مدیر منطقه در خصوص اینکه اگر به جای مدیر منطقه بودند چه راهکارهایی ارائه میدادند، تجارب تلخ وشیرین خود را نیز در زمان خدمت مطرح کردند.

گفتنی است: در پایان این مراسم به منظور ثبت یادبودی از مدیران فوق ،  عکس یادگاری تهیه و به همراه اهداء هدیه از فعالیتهای سی ساله این مدیران حوزه های مختلف مخابرات منطقه خراسان شمالی تجلیل شد.

***

1030790cookie-checkانتقال تجارب مدیریتی مدیران مخابرات در آستانه بازنشستگی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.