مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر مهم/ تمدید بازنشستگی تشویقی، فقط یکشنبه آینده.

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران امروز اعلام کرد ثبت نام در بازنشستگی تشویقی را بمدت یک روز دیگر تمدید کرده است.

این تصمیم بدنبال تماس های مکرر همکاران با مخابرات ایران و مدیرانش برای تمدید زمان ثبت نام گرفته شده است.در روز آخر ثبت نام سایت شرکت مخابرات ایران ساعاتی از دسترس خارج شد لذا ثبت نام برای متقاضیان ممکن نشد.هر چند که همان روز تا ساعت ۲۰ فرصت ثبت نام باقی بود اما بسیاری از این موضوع نیز آگاهی نداشتند.مخابرات ما نیز در ساعت ۱۹ همان روز خبر تمدید چند ساعته را منتشر کرد.

.

بهمین دلیل متقاضیان دیگری از مخابرات ایران تقاضای تمدید فرصت ثبت نام را داشته اند.خوشبختانه ساعتی قبل خبر رسید که مهلت ثبت نام بمدت یک روز تمدید شد.

.

طبق اطلاع شرکت مخابرات ایران، روز یکشنبه آتی، روز ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر فرصت ثبت نام برای متقاضیان تمدید شده است.

شرایط بازنشستگی، امتیازات تشویقی و تمام موارد دیگر دقیقا مثل گذشته است و هیچ فرقی نکرده است.کسانی که تا پایان سال ۱۳۹۷ سابقه آنان به مرز بازنشستگی می رسد می توانند از این فرصت استفاده کنند.

 

1028700cookie-checkخبر مهم/ تمدید بازنشستگی تشویقی، فقط یکشنبه آینده.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. درآستانه بازنشستگی می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    خبر خوبی بود اگه حضور ذهن داشته باشید بنده یکی از جا مانده های این طرح بودم که با سن بالای ۶۰ وبیمه ۹درصد ۲ ماه کم داشتم برای بازنشستگی (اردبیهشت ۹۸) .الان من چه کاری باید انجام بدم .لطفا راهنمایی بفرمایید. باتشکر فراوان

  2. ناشناس می گوید

    بنام خدا
    سلام
    نظر به اینکه ما تعدادی از پرسنل شاغل از دور هفتم تربیت تکنسین شرکت مخابرات هستیم که شروع به کارمان را ۳۰ فروردین ماه زده بودند و شرکت طرح های تشویقی باز نشستگی را در بهمن ماه هر سال می گذارد در خواست می کنیم لطف بفرمائید یک تمدید دیگر در اریبهشت ویا خرداد ماه سال آینده بگذارید تا این افراد که اکثرا در مشاغل سخت کابل وفیبر نوری مشغول به کار بوده اند حداقل با یک پاداش تشویق برای زحمات این ۳۰ ساله بازنشسته بشوند .
    با تشکر از مدیر عامل و معاونین و مدیران و همکاران محترم شرکت مخابرات ایران

    1. بی خیال می گوید

      سلام دوست گرامی
      صد در صد با نظر شما موافقم
      انشاالله مورد موافقت مدیریت ارشد واقع شود

  3. حسین آقا می گوید

    باسلام سردبیردوباره چرا

نظرات بسته شده است.