مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افشاگری جهرمی از آرای غیر واقعی در جشنواره جام‌جم

مخابرات ما – آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از ماجرای یک میلیون رأی غیر واقعی برای یک برنامه در جشنواره صدا و سیما افشاگری کرد.

مخابرات ما ( محمد – آفتاب) -او در توییتر خود نوشت: تصاویر زیر گویای بخشی از اتفاقاتی است که در نظرسنجیِ انتخاب محبوب‌ترین برنامه صدا و سیما رخ داده است. گزارش بررسی تکمیلی در حال نهایی شدن است. نتایج برای رسیدگی به صدا و سیما و پلیس فتا ارسال خواهد شد.

 

روزنامه همشهری نیز در چاپ امروز خود به این موضوع پرداخته و از اختلال و سوءاستفاده سامانه های رای گیری جشنواره صدا و سیما و کاهش ناگهانی آرای برنامه نود و افزایش یک میلیونی آرای برنامه برنده باش گفته است.

بعد از اعتراضات گسترده دیروز کاربران در شبکه های مجازی نسبت به ارسال یک پیامک مبنی بر اینکه کاربر به برنامه برنده باش رای داده است، روند رای گیری متوقف شد.

 

 

 

کاربران در توئیتر نسبت به اینکه در رای گیری سوءاستفاده شده اینگونه واکنش نشان دادند:

 

محسن تنابنده نیز با انتشار تصویری از نتایج آرای دو سریال «پایتخت» و «بانوی عمارت» در جشنواره تلویزیونی جام‌جم، در اینستاگرام نوشت:
«تو شرایطی نبودم که پست بزارم، ولی مگه میذارن؟ تعداد آرای دو سریال رو ببینید، دقیق اندازه هم؟
این آمار رو هفته پیش روزنامه جام‌جم زده و البته اضافه کرده پایتخت ٣٠ درصد و عمارت ٢٣ درصد. لطف مردم نه یک بار بلکه بار‌ها شامل حال «پایتخت» شده و اهالی «پایتخت» هم همیشه به احترام مردم تلاش کردن پس دست از تلاش مذبوحانه بردارید و اجازه بدین مردم خودشون انتخاب کنند.»

 

***

1027740cookie-checkافشاگری جهرمی از آرای غیر واقعی در جشنواره جام‌جم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    این جناب مثل اینکه زیادی اوقات فراغت دارند .موضوع چه ارتباطی به ایشان دارد اگر هم داشته باشد ضعف نظارتی ایشان بر عملکرد اپراتورها را نشان می دهد که دربستر ارتباطی آنها پیامک فیک ارسال می شود تازه کشف یا عدم کشف همچین چیزی چه دردی از مردم خرد شده زیر بار گرانی های خود ساختۀ دولت مطلوب ومحبوب ایشان حل می کند بهتر است بجای ایجاد موضوعات کاذب جهت انحراف افکار عمومی بفرمایند مسئلۀ تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی جهت واردات گوشی موبایل وعدم توزیع آن در بازار و یا اصلا”عدم واردات آن به کجا رسید؟

نظرات بسته شده است.