مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- مطالبات سال جدید از مهندس صدری.

مخابرات ما- این کامنت سر جمع، می تواند مطالبه کارکنان برای سال آینده باشد. البته ممن بعنوان نویسنده ممکن است بخش هایی را قبول نداشته باشم اما نظر خواننده سایت است و ما به آن احترام می گذاریم.

امیدوارم هر چه ما نویسندگان و اهالی سایت می نویسیم یا از میان کامنتها انتخاب می کنیم به حساب سردبیر نگذارید.بر اساس اختیار من می توانم هر یک از کامنتهای تایید شده را روی سایت ببرم.این یکی :

عضو سایت ..

در پاسخ به سردبیر – مخابرات ما.

البته که خودم هم بهش رسیدم و صدالبته که از دیگران هم می‌شنوم، و هزار البته که این آقایون در گذشته هم در پست‌های ارشد مدیریتی در جای‌جای وزارت ارتباطات پیش از خصوصی‌سازی و مخابرات ایران و ثابت پس از خصوصی‌سازی حضور داشتند و این شایعات همیشه از سمت نزدیکان این آقایون نقل می‌شده در طول خدمات مدیریتی این آقایون! و ما هم در سطحی که خودمون با آقایون ارتباط داریم شاهد سوء‌استفاده‌های آقایون هستیم!
الآن برای سال آینده مدیرعامل بایستی به چند گفته عمل کنه که متأسفانه سابقه‌ی چندان خوبی در زمینه‌ی عمل به گفته‌هاشون ندارند! به خاطر بیارید دائمی کردن قراردادی‌های ۹۲ و حذف تمامی پیمانکاران و واگذاری امور به شسکام و خدمات اول رو! البته در کنار اینها بایستی عمل رفاهیات، حداقل برای سال ۹۷ رو هم یادآوری کرد! حالا هم تغییر و تحول در میز مدیران، خصوصاً مدیران ارشد، و بازپسگیری پست‌های مدیریتی از اشخاصی که ۳۰ سال رو رد کرده‌اند، جزء تعهداتیست که مدیرعامل وعده‌ی عمل در آینده‌ی نزدیک و بسیار نزدیک بهشون رو داده! ببینیم قدرت آقایون بیشتره یا تصمیم مدیرعامل!

 

1025460cookie-checkشما نوشته اید- مطالبات سال جدید از مهندس صدری.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. شرکتی می گوید

    سلام وخسته نباشید خدمت سر دبیر عزیز ازما که گذشت دیگه هم امیدی نداریم که بعد از ۱۷ سال نگاهی هم به شرکتی ها بشه دیگه هم نمیشه
    فعلا جیب خودشون پر بشه اگه چیزی اضاف امدبه شرکتی ها هم میدن
    بعد کلی منت سرشون میزارن

  2. ناشناس می گوید

    با سلام
    چرا استان سمنان در مورد بازنشستگان تاکنون اجرا نکرده وبازنشستگانی که کارت ایثار هم داشتند گفته بودند باید استعلام جدید گرفته شود حدود ۳ ماه پیش نامه به ارتش جمهوری اسلامی زده شده است (کسانیکه کارت ایثار داشتند )ول متاسفانه تاکنون جواب از ارتش نگرفته اند میترسم این نامه در ارتش برای پاسخگویی به سربازان داده شود واز آنجائیکه بعضی از سربازان حوصله جواب نامه را نداشته باشند نامه به سطل اشغال رفته باشد وما اینجا همینطور منتظر نامه باشیم.
    بنظر میرسد کسانیکه کارت ایثار داشته اند نیاز مجدد به استعلام نبوده ولی متاسفانه استان سمنان ؟؟؟؟؟

نظرات بسته شده است.