مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شفاف و روشن ماجرای بازنشستگی و تکلیف دو سوی این ماجرا.

مخابرات ما- سعی می کنیم حداقل در مورد بازنشستگی تشویقی اطلاعات را روشن و شفاف برای شما اعلام کنیم.اما باور کنید بدست آوردن این اطلاعات چندان ساده نیست.قدرش را بدانید.

 

مخابرات ما- بازنشستگی تشویقی پس از چند سال بالاخره اجرا شد.هر قدر اطلاعات شما در مورد حواشی امر بیشتر باشد شایعات کمتر و در نتیجه  نگرانی شما کمتر می شود. یعنی آرامش شما ارتباط مسنقیم دارد با شفافیت اطلاعات بازنشستگی.

.

بر اساس دستورالعمل هیئت مدیره و اعلام صریح مدیر عامل هر یک از بازنشستگان که از طرح تشویقی استفاده کرده اند تا پایان اسفند ماه مبلغ ۵۰ میلیون تومان بصورت علی الحساب دریافت می کنند.بقیه پول تا آخر خرداد ۹۸دتسویه می شود.

شرکت مخابرات ایران با بانک مهر اقتصاد برای پرداخت پاداش بازنشستگی قراردادی بسته است.بر اساس این قرارداد در طی ماه اسفند و پس از زدن حکم بازنشستگی، کارمند به بانک مهر اقتصاد معرفی می شود.بازنشسته صرفا یک حساب با ز می کند تا بلافاصله بانک مهر اقتصاد مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به حساب بازنشسته واریز کند.

بحث بعدی این است که میزان پاداش تشویقی بر اساس چه تاریخی محاسبه می شود؟ آیا از تاریخ پر کردن فرم درخواست در Hr است یا تاریخ اعلام به بیمه؟ یا تاریخ زدن حکم بازنشستگی؟

.

بهتر است بدون کلمه ای پس و پیش, خدمت شما عرض کنیم که تاریخ بازنشستگی در حکم کارگزینی اعلام می شود.زمانی که مدارک بازنشسته کامل می شود و بیمه نیز نظرش را اعلام می کند اداره امور نیروی انسانی مخابرات برای او حکمی می زند که تاریخ بازنشستگی را از همان تاریخ تا پایان اسفند بر اساس شرایطی اعلام می کند.

اداره امور اداری می تواند یک تاریخ را مشخص کند.در این مورد اختیار دارد اما در مواردی خاص برای افرادی که لازم است تا پایان سال سر کار بمانند – مثل معاون مالی شرکت که حقوق افراد به امضایش بستگی دارد- تاریخ بازنشستگی را حداکثر ۲۵ اسفند بزند.

این تاریخ کاملا با نظر اداره نیروی انسانی شما تعیین می شود.

از آنجا که پاداش تشویقی بر اساس سابقه کارتان محاسبه می شود تاریخ روزی حکم ملاک این محاسبه است.

تا زمان صدور این حکم ممکن است بازنشسته منصرف شود در این صورت باید به اداره نیروی انسانی برود و فرم انصراف را امضا کند.

.

روز گذشته – یکشنبه- آخرین مهلت بود تا مدیران درخواست های Hr  را تایید یا رد کنند.بنابراین لحظه به لحظه اطلاعات شفاف تر می شود. شنیده ایم تا ۷ اسفند یا ۸ اسفند (اشکال از نامه تهران است)  به مخابرات استانها فرصت داده شده اسامی نهایی را اعلام کنند.

.

در مورد مدیران و بازنشستگی اخیرشان نیز خبری داشتم ولی آنها خودشان به منابع خبری متصل هستند لذا بهتر است خودشان از مخابرات ایران خبرها را بگیرند!

 

1025270cookie-checkشفاف و روشن ماجرای بازنشستگی و تکلیف دو سوی این ماجرا.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. هم ولایتی می گوید

    درود بر سردبیر:افتتاح حساب برای بازنشتگی طرح تشویقی۹۷ در بانک قرض الحسنه مهر ایران است نه بانک مهر اقتصاد لطفا” اصلاح بفرمائید.

نظرات بسته شده است.