مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بالاخره یک مدیر پیدا شد که بگوید ” نمی دانم “

مخابرات ما – در حالی که عدم آنتن‌دهی و کیفیت پایین آنتن‌دهی در کهگیلویه و بویراحمد داد همه را درآورده است؛ عبدالحسین افتخاری در یک جلسه رسمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر نقاط کور آنتن‌دهی تلفن در این استان، با کمال خونسردی می‌گوید: نمی‌دانم.

مخابرات ما ( محمد – ریواس جنوب) – یکی از مصوبات سفر معاون وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد شناسایی نقاط کور آنتن‌دهی تلفن در مناطق مختلف این استان بود که در نشستی مطرح شد اما اجرایی نشد و مدیرعامل مخابرات این استان گفت در این هفته گزارشی برای شما آماده می‌کنم، و به شما می‌دهم.

 

 

افتخاری در پاسخ به سؤال جعفر گوهرگانی، معاون استاندار که از او پرسیده بود آیا شما می‌دانید چه روستاها و مناطقی فاقد پوشش آنتن‌دهی هستند، گفت: نمی‌دانم، اما لیست این مناطق را آماده می‌کنم.

او که وقتی مخاطب این سؤال معاون استاندار قرار گرفت، جا خورد و معلوم بود که در جلسه نیست و چندین مرحله پاسخ‌های غیرمرتبطی می‌داد تا اینکه نهایتا گفت نمی‌دانم.

افتخاری با تکرار آمار پوشش ۹۸ درصدی جمعیت این استان از ارتباطات تلفنی گفت: جدیدا نیز ثبت‌نام تلفن‌های ثابت روستایی را شروع کردیم از طرفی در حال رفع مشکل ارسال پیامک و اینترنت سیم‌کارت‌های جی.اس.ام روستایی هستیم که بعد از آن دستمان می‌آید که چه نارسایی‌های در حوزه مخابرات در نقاط مختلف این استان داریم.

وی افزود: در برخی روستاها و مناطق این استان چون جمعیت کمی دارند، امکان خدمات‌رسانی به آنها وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: هر فردی که در حوزه تلفن به ویژه تلفن همراه مشکلی دارد این را از طریق تلفن ۹۹۹۰ اعلام کند تا دست ما برای پیگیری و رفع مشکلات مردم بازتر باشد.

در ادامه معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم واقعا در بحث آنتن‌دهی تلفن همراه مشکل دارند، تصریح کرد: متأسفانه در برخی مناطق شهر یاسوج در مرکز همین استان هم نقاطی هست که آنتن‌دهی تلفن وجود ندارد یا ضعیف است.

گوهرگانی گفت که لازم است شرکت مخابرات نسبت به شناسایی همه نقاط کور اقدام کند تا فکری به حال آنها کنیم هر جا هم که آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف است، تقویت کند.

***

پی نوشت ادیتور – کسی که چیزی را نمی داند ؛ بگوید  “نمی دانم ” نشان دهنده شجاعت اوست نه ضعف او.

 

1021050cookie-checkبالاخره یک مدیر پیدا شد که بگوید ” نمی دانم “

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. نصیر می گوید

    با سلام سردبیرمحترم مدیرعامل محترم شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمدمیداندولی ازروی ترس گفته که نمیداندچون درتمامی استانها این مشکلات هست چرا چون همراه اول سود رامیبردخرج ومخارج آن راازتلفن ثابت میخواهداگرتلفن ثابت باسیارادغام نشودوضعیت ازاین هم بدترخواهد شد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نصیر جان
      ن خودم این مطلب رو نخوندم بنابراین نمی تونم نظر بدم بذار بخونم …

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        خوندم.
        نویسنده اصلی خبر خوب توضیح داده
        ولی ادیتور ما بی خودی یه چیزی زیرش نوشته.معلومه ادیتور ما نفهمیده منظور نویسنده چی بوده!
        ارتباطات سیار هم شیره جان ثابت رو مکیده هم ازش طلبکاره

نظرات بسته شده است.