مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک نمونه از آزمایش های استانی -ویژه مخابرات ما- را شنبه منتشر می کنیم.

مخابرات ما- به شما قول داده بودیم در مناسبت های مختلف و به شکل های گوناگون مخابرات استانها را بیازماییم و نتیجه اش را چه خوب باشد چه بدريا، بدون تعارف منتشر کنیم.

گزارش قبلی ما از خراسان شمالی بود.

این بار در یکی از سفرهای استانی می خواهیم ببینیم مهمانسراها و هتل های مخابراتی با خانواده های ما چه می کنند.

این آزمایش در طول هفته گذشته انجام شد ولی می خواهم نتیجه آن را هفته آینده منتشر کنم تا در میان تراکم خبری این ایام گم نشود.

 

1018720cookie-checkیک نمونه از آزمایش های استانی -ویژه مخابرات ما- را شنبه منتشر می کنیم.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    دلیل عدم اسکان به نیروهای شرکتی چیست؟یکی دو روز اسکان در شهری دیگر چه ضرری به شرکت مخابرات میزنه و یا جای کی رو تنگ میکنه که هر وقت به واحد رفاه شهر خراب شده* ایلام * مراجعه کردیم همیشه با این جواب که نیروی شرکتی نمیتونه از مهمانسراهای مخابرات استفاده کنه مواجه شدیم .

  2. ناشناس می گوید

    با سلام و ارادت
    جنا آقاي مهندس صدري سياست حضرتعالي در بکار گيري نيروهايي که بالاي سي سال خدمت دارند در پستهاي مديريتي چيست؟ نيروهاي خدمات درماني که با سي سال خدمت بازنشسته ميشوند ميتواند در پستهاي مديريتي بکار گرفته شوند؟ لطف استراتژي شرکت را بيان فرماييد ارادتمنديم

  3. جوادی می گوید

    با سلام و تشکر اتفاقا بحث جالی را مطرح کرده اید و اگر نظر سنجی شود اکثریت همکاران شاغل و بازنشسته از تعداد و نحوه تخصیص و پذیرش و خدمات ارایه شده در اماکن رفاهی ناراضی بوده و هستند و اصلا نحوه اختصاص سهمیه و واگذاری بسار عقب مانده و قدیمی است چرا در سایت اماکن رفاهی امکان ثبت درخواست اینترنتی وجود ندارد تا همه از تعداد واحدهای قابل استفاده با خبر شوند ودر چارچوب سهمه بندی همکاران بتوانند در تمام ایام سال از امکانات رفاهی استفاده کنند حداقل مسیولین محترم از تجارب یکی از بانکها در این مورد استفاده کنند

  4. صائب می گوید

    دیده سیر و دل بی مدعا داریم ما
    آنچه می باید درین مهمانسرا داریم ما

  5. صائب می گوید

    از خرابی چون نگه دارم دل دیوانه را؟
    سیل یک مهمان ناخوانده است این ویرانه را

نظرات بسته شده است.