مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دستاوردهای انقلاب ثمره خون شهدا و ایستادگی مردم است

مخابرات ما – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب ثمره خون شهدا و ایستادگی مردم است، گفت: رشد و ترقی نظام جمهوری اسلامی ایران واقعیتی است که دوست و دشمن ما به آن اذعان و اعتقاد دارند.

مخابرات ما ( محمد – شبکه اطلاع رسانی هرمز) – محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم ۲۲بهمن  با اشاره به حضور گسترده مردم بندرعباس در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: این انقلاب دستاوردهای بسیاری در تمامی مناطق به ویژه نقاط محروم کشور داشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه چهل سال بلوغ را گذراندیم، یادآور شد: با وجود مشکلات اجرایی و فاصله از آرمان ها اما برخی از موضوعاتی را که تجربه کردیم، می تواند کوله باری برای مسیر آینده باشد.

آذری جهرمی بیان کرد: در حال حاضر مقطعی از زمان است که همه مسئولان اجرایی کشور باید اهداف قابل مشخص و دسترس برای رفاه بیشتر مردم تعریف کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در طی این سالیان برهه به برهه علیرغم همه مشکلانی که برای آن بوجود آوردند روبه روز رشد و ترقی آن بیشتر بوده و این یک واقعیتی است که دوست و دشمن ما به آن اذعان و اعتقاد دارند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب ثمره خون شهدا و ایستادگی مردم است، خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان و ایستادگی مردم مسیر باقی مانده تا قله های ترقی و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

***

1018460cookie-checkدستاوردهای انقلاب ثمره خون شهدا و ایستادگی مردم است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام اقای وزیر تورا به خون مطهر شهدا قسم می دهیم به وظیفه خودت در مقابل کارکنان مخابرات عمل کن . شما بایستی در مقابل قانون شکنی مخابرات و‌عدم اجرای ایین نامه حقوق دستمزد اقدام قاطعی انجام دهید و الا سخنان شما بوی اخلاص و صداقت نخواهد داد .

نظرات بسته شده است.