مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دبیر کمیسیون صنایع و معادن:ارزیابی عملکر مدیریتی مخابرات مثبت است.

مخابرات ما- دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به مشکلات موجود، عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مثبت بوده.

مخابرات ما (سیتنا) – دکتر عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس،  پیرامون ارزیابی از جلسه‌ی روز گذشته‌ی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: شرکت مخابرات ایران طی سال‌های گذشته وضعیت خوبی نداشت و به سمت زیان دهی پیش رفته بود و حتی خیلی از شرکت‌های مخابرات استانی هم زیانده شده بودند، اما با گزارشی که روز گذشته آقای مهندس صدری در خصوص مدیریت یک ساله‌شان در این شرکت با استناد به آمار و ارقام به مجلس ارائه دادند، نظر به مشکلات حادی که این شرکت در تامین منابع شرکتی و تعداد زیاد پرسنل که حدود 120 هزار نفر هستند و تامین منابع برای پرداخت حقوق این افراد و تقویت زیرساخت‌ها داشتند، عملکرد مدیریتی مهندس صدری در مجموع مثبت بوده است.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به مشکلات موجود، عملکرد مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مثبت بوده و با توجه به تجربه‌ی مدیریت‌های قبلی ایشان، در مدیریت مخابرات هم ساماندهی‌های خوبی صورت گرفته است.

وی، خاطرنشان کرد: مهندس صدری توجه ویژه‌ای به دغدغه‌های موجود در شرکت مخابرات دارند و رفع یک سری موانع مانند پرداخت حقوق پرسنل رو به بهبود و پیشرفت است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس، اظهار کرد: در رقابت تلفن ثابت با تلفن همراه چالشی وجود دارد و آن هم این است که میزان استفاده از تلفن ثابت کمتر از تلفن همراه است. شرکت مخابرات باید راهکارهایی پیدا کند تا راه‎های درآمد این شرکت تقویت شود. از طرفی شرکت مخابرات ایران، شرکتی خصوصی است لذا باید به این موارد توجه بیشتری صورت پذیرد.

وی، گفت: هزینه‌های بالای پرسنلی، کار را سخت می‌کند، اما مهندس صدری با ارائه‌ی برنامه‌های خاص، مشکلات و موانعی که در گذشته بوده را برطرف کرده اند و این شرکت از حالت زیاندهی خارج شده‌ و ترازی بالانس را ارائه دادند که در حال حاضر شرکت مخابرات ایران زیانده نیست.

دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، افزود: با برنامه‌هایی که شرکت مخابرات برای سال‌های آینده ارائه داده است، می توانیم امید داشته باشیم که خروج شرکت مخابرات از زیان دهی ادامه داشته و شاهد رشد و توسعه‌ی این شرکت، همراه با سوددهی باشیم.

 

1012770cookie-checkدبیر کمیسیون صنایع و معادن:ارزیابی عملکر مدیریتی مخابرات مثبت است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    دقیقاً ایشون ۱۲۰ هزار نفر رو از کجا آورده! احتمالاً هر شخصی فقط یک مرتبه پاش به یکی از مراکز مخابراتی رسیده باشه هم جزو کارکنان مخابرات حساب کرده! نمی‌دونم چه اصراریه که مسئولین نیروی کار رو بیشتر از اونچه که هست نشون بدن!؟

  2. بیرنگ می گوید

    سلام جناب آقای دکتر عبدالله رضیان، نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار

    لطفا از کارکنان و بازنشستگان زحمتکش و شریف و حقوق پایمال شده آنان در سالهای خصوصی نیز بفرمائید
    از آنان حالی و احوالی بپرسید و پای درد دلشان بنشینید

    از اینهمه عدم تبعیت از قانون کارفرما و خریدار مخابرات در ۹ سال آنهم با دلایل و مدارک قانونی نیز آگاه شوید و بنا به وظیفه نمایندگی همه مردم ایران ، خریداران را ملزم به احقاق حقوق قانونی ما و اجرای قانون و عدالت نمایید

    خدا یار یاریگران مظلومان باشد

  3. کارگر می گوید

    “: هزینه‌های بالای پرسنلی، کار را سخت می‌کند،”

    توجه میکنید ! نه تنها حقوق پایمال شده را گردن نمیگیرد که در حال زمینه سازی برای پایمال کردن همین دریافتی نیز است

    “تعداد زیاد پرسنل که حدود ۱۲۰ هزار نفر هستند ”

    به کارکنان آمار ۱۷۰۰۰ نفر را میدهند و شرکتی را جزو مخابرات حساب نمیکنند و از آنطرف به مجلس آمار ۱۲۰۰۰۰ نفر را میدهند یعنی ۷ برابر آمار میدهند!

    1. ناشناس می گوید

      خاطرم هست که آمار خود مدیرعامل در یک‌جایی تعداد نیروهای رسمی و قراردادی رو ۱۷۰۰۰ و نیروهای پیمانکاری رو ۳۰۰۰۰ نفر تخمین زده بود، یعنی مجموعش ۴۷۰۰۰ نفر!

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سلام
        آمار مخابرات و خدمات اول رو جزو مخابرات حساب میکنن
        شرکتهای شسکام و پیمانکاری رو جزو غیر مخابراتی حساب میکنن
        وقتی اونایی که حقوق میگیرن حساب میکنن همه رو با هم می شمارند
        وقتی میخوان لیست هزینه بدن اینا رو کم حساب میکنن
        بهر حال آمار (مرغ عزا و عروسی است)

نظرات بسته شده است.