مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه قزوین + تصاویر

مخابرات ما – مراسم تکریم و تودیع دو مدیر در مخابرات منطقه قزوین برگزار شد.

مخابرات ما ( محمد +روابط عمومی مخابرات قزوین) – شنبه صبح،مراسمی در قزوین برگزار شد که طی آن مدیر جدید این منطقه معرفی شد.در این مراسم  که با حضور مهندس یافتیان عضو هیئت‌مدیره شرکت، مهندس شیوا مدیرکل دفتر مدیرعامل، مهندس بیدخام مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه قزوین برگزار شد، مهندس حسین پیله فروشها به‌عنوان سرپرست مخابرات این منطقه معرفی شد.
در این مراسم مهندس یافتیان ضمن اشاره به این نکته که زیرساخت ارتباطات نیروی محرکه کشور است  گفت امروزه فناوری اطلاعات(ICT) به عنوان پیشران اقتصاد کشور است.

.
وی با اشاره این که مخابرات ایران به استان قزوین نگاه ویژه ای چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ نیروهای انسانی دارد افزود: قزوین به لحاظ شاخصهای مخابراتی جزو 10استان برتر کشور است و این مهم نشان از ظرفیتهای موجود برای انجام فعالیتهای بزرگتر در استان است و شرکت مخابرات ایران به لحاظ اهمیت استان آمادگی دارد تا با همراهی حوزه های صنعت و دانشگاه این استان شاهد تحولات و اتفاقات چشمگیر در حوزه های کسب و کار باشیم.

عضو هیات مدیره مخابرات ایران به ایجاد رضایت مشتریان و کارکنان و ظرفیت سازی های اشتغال در حوزه مخابرات کشور اشاره کرد و گفت: در دنیای کنونی مشتری تعیین کننده است و مخابرات برای ماندن در این بازار رقابتی ناگزیر به این است که همگام و همراه با فناوری روز دنیا قدم های با ثباتی بردارد.
یافتیان به بالا بردن سطح رضایت مشتریان این شرکت با استفاده از کیفیت بخشی به خدمات شبکه ای اشاره کرد و یادآور شد: مشتریان از ما توقع ارائه خدمات مناسب، مطلوب و نوین دارند و از اینرو باید با بهره مندی از خدمات به روز و فناوری های نوین دنیا به این خواسته عموم مردم احترام بگذاریم.
مهندس یافتیان با اشاره به چالشهای اقتصادی کشور، تاکید مقام معظم رهبری در زمینه تلاش برای رفع دغدغه های معیشتی مردم خاطرنشان کرد: حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات با توجه به رشد روزافزون جهان همواره در حوزه های کسب و کار حائز اهمیت بوده و باید گام های اساسی برای رونق اقتصادی و اشتغال در این بخش با نگاه ویژه به تولیدات داخلی، برداریم.
در ادامه ی این مراسم مهندس مبادرثانی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی کارکنان مخابرات منطقه قزوین، به بیان گزارش مختصری از عملکرد مخابرات در مدت مدیریت خود پرداخت و در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که در آغاز تصدی مدیریتش ، مخابرات منطقه ی قزوین در ارزیابی راهبرد در رتبه 23 کشوری بوده است افزود: با تلاش مجدانه ی مجموعه کارکنان مخابرات منطقه ی قزوین در حال حاضر در رتبه 9 کشوری می باشیم.
وی در ادامه بیان داشت:در طی 14 ماه  تعداد 16هزار مشترک فعال ADSL  افزایش داشته ایم و در حال حاضر این رقم به 60 هزار مشترک رسیده است.
در ادامه ی این مراسم مهندس پیله فروشها ابراز امیدواری کرد که به همت مجموعه مخابرات منطقه ی قزوین و حمایت مخابرات ایران ،برنامه ها و استراتژی های مخابراتی به نحو احسن و در راستای ارائه ی خدمات بهینه به هم استانی ها ، مثمر ثمر گردد.

.
مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در بخشی از حکم ابلاغی به مهندس پیله فروشها، با اشاره به لزوم تلاش آگاهانه و حسن تدبیر جهت تحقق مطلوب اهداف و برنامه‌های شرکت در حوزه مسئولیت خطیر مدیریت آن منطقه آورده است: توجه جدی به‌ضرورت حمایت از صنایع داخلی، اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی از بخش ستادی شرکت به‌ویژه در حوزه‌های راهبرد و توسعه کسب‌وکار، فنی، مالی، تجاری و منابع انسانی و تعامل موجه با مسئولین و مقامات ارشد استان جهت آگاهی دقیق از نیازها و درخواست‌های مطروحه به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق آن‌ها در چارچوب اهداف شرکت از دیگر اولویت‌های مورد تأکید است.
همچنین برقراری ارتباط مستمر با کلیه شرکت‌ها و فعالان ارتباطات حوزه استان، نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در منطقه و اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ و اجرای تدابیر و روش‌های ابتکاری لازم برای کاهش هزینه‌های غیرضروری همگام باسیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران از دیگر موارد موردتوجه مدیرعامل شرکت در حکم انتصاب مدیر مخابرات منطقه قزوین است.

در حوزه منابع انسانی نیز بهره‌گیری حداکثری از توان نیروی انسانی، بسیج کلیه امکانات و مقدورات مخابرات آن منطقه و برنامه‌ریزی هدفمند برای افزایش نشاط و انگیزه خدمت در کارکنان به‌منظور ارتقاء کارایی و اثربخشی از اولویت‌های مهم و مورد تأکید مهندس سید مجید صدری در این حکم است.

 

 

 

 

***

1012030cookie-checkبرگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر مخابرات منطقه قزوین + تصاویر

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.