مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – مشکل 2000 و عدم وصل تلفن را حل کنید.

مخابرات ما- بحث اتصال سیستم پرداخت قبوض 2000 به سیستم بیلینگ یا هات بیلینگ و وصل شدن خودکار تلفن پس از پرداخت قبض در میان است.این بحث از آنجا که سیستم های نرم افزاری مجتمع شده سراسری است یعنی در همه استانها این مشکلات وجود دارد فقط این بار نویسنده کامنت مازندرانی است:

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ در ۸:۱۲ ب.ظ

تو مازندران و تو شهر ما هم همینظوره. با ۲۰۰۰ هم که پرداخت کنیم همون لحظه وصل نمیشه و چند روز طول میکشه. تو hot billing تلفن رو وصلی میزنیم اما وصل نمیشه گاهی ۷۲ ساعت طول میکشه

 

1011390cookie-checkشما نوشته اید – مشکل 2000 و عدم وصل تلفن را حل کنید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. دردمندي از اصفهان می گوید

    سلام و عرض ادب خدمت همکاران عزیز مخابراتی
    ما در اصفهان یک سیستم پرداخت تلفنی ۱۸۱۸ و بعداز آن ۲۰۰۰ داشتیم که واقعا خوب و یکپارچه با سیستمهای مشترکین و بیلینگ و مالی و بانکی طراحی شده بود و خوب پشتیبانی می شد و پاسخگویی اش به مردم نیز خوب شده بود و تمام قبوض شرکتهای خدمات رسان آب و برق و گاز و عوارض شهرداری و جریمه ها و … را پذیرا بود و درآمد بسیار خوبی را از ان کسب می کردیم ولی متاسفانه این سیاست یکپارچه سازی نرم افزاری مزخرف شرکت مخابرات ایران که خدا از بانی آن نگذرد همه آنچه را ایجاد کرده بودیم خراب کرد و ما را دچار یک نرم افزار و سیستمی کرده است که علاوه بر اینکه درامدهای ما را متوقف کرده است باعث نارضایتی و نفرین مشترکینمان نیز شده است.
    اکنون که ادارات برق و آب و گاز در حال جمع آوری قبوضشان می باشند متوجه خواهید شد که چه فرصت درآمدی خوبی را از دست خواهیم داد.
    شرکت مخابرات ایران در حال حاضر با این سامانه ۲۰۰۰ اش در خوشبینانه ترین حالت مانند ۶ سال پیش ما فکر می کند و از دست دادن ۶ سال در صنعت ICT و پرداخت یعنی از دست دادن یک عمر!!!
    واقعا باید دعا کنیم که در آینده دچار مدیرانی مثل مدیران و تصمیم گیران اخیر نشویم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      متاسفانه مجبورم با حرف شما موافقت کنم.
      مخابرات ایران باید یکی از سیستم های استانها رو می گرفت در کشور توسعه میداد
      میلیاردها تومان پول نرم افزار جدید اونهم پر از اشکال….

  2. ناشناس می گوید

    در پرداخت با سامانه ۲۰۰۰ پول از حساب کم میشود ولی قبض پرداخت نمی شود چه کنیم

نظرات بسته شده است.