مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- ما این هستیم یا آن؟ با این هستیم یا با آن؟!

مخابرات ما – پس از صحبت های مهندس صدری در مورد لزوم پیگیری امتیازهای کارکنان شرکتی از سوی شرکتهای خدمات اول و شسکام, یکی از کارکنان شرکتی و عضو سایت در کامنتی می نویسد:

شرکتی …

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ در ۱۰:۰۷ ق.ظ

 

سلام بر سر دبیر محترم و همه عزیزان
قبلا هم گفتم که اینا دستشون توی یک کاسه هست این یکی توپ رو پاس میده به اون یکی . مخابرات به خدمات اول وخدمات اول به مخابرات . دیدین اقای صدری هم دیروز گفتن اینا نیروهای شرکت خدمات اول هستن نه ما . و دیگه اینم فرمودن که پس از ارزیابی نیروها . خوب این دقیقا یعنی چی . یعنی مخابرات قراره ما رو ارزیابی کنه یا شرکت خدمات اول . شرکت میگه باید چارت خالی داشته باشه مخابرات . مخابرات هم میگه ما چارت خالی نداریم برا همه . ازاونور اقای صدری فرمودن ما نیروهای خودمونو طبقه بندی میکنیم .یعنی طبق چارت و دستورالعمل سازمانی خودشون .خوب حالا یکی بگه ما که رسمی نیستیم چرا باید دنبال چارت بگردن چرا طبق مدرک طبقه بندی نمیکنن . شرکت خدمات اول طبق کدوم دستورالعمل قراره طبقه بندی کنه .اگه طبق قانون کار میخواد انجام بده که قانونش مشخصه . اگه طبق قانون مخابرات میخواد انجام بده که پس چرا جناب صدری میگن ربطی به مخابرات نداره ولی ارزیابیشون باید با تائید ما باشه (ما که گیج شدیم )ولی قاون کار خیلی ساده میگه طبق مدرک حقوق بدین . حالا چرا اینقدر لقمه رو میچرخونن نمیدونم . ازون جالبتر که اینا با هم جلساتشون رو جلو میبرن طببق قاون کار باید نماینده کارگران هم حضور داشته باشه و دیگه ازون جالبتراینکه شرکت خدمات اول هیچ اوقت نظرشو مستقیم با نیروهاش در میون نذاشته همیشه مخابرات از طرف اینا نظرشو میگه (اسرار ازل را نه تو دانی و نه من …… این حل معما نه تو دانی و نه من )…. موفق باشین

حرفهای زیادی هست که اگر قرار است گفته شود باید بدون تعارف همه را زد.نمی شود چند دانه از یک تسبیح را جدا کرد و نیمه کاره رها کرد.

این حق نیروهای شرکتی است که همه چیز را از زبان مدیر عامل بشنوند.

 

1010790cookie-checkشما نوشته اید- ما این هستیم یا آن؟ با این هستیم یا با آن؟!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
16 نظرات
  1. مجید می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر محترم کارمند رسمی 9در صد هستم وبا این بخشنامه میتونستم بازنشست بشم ولی چون پیگیر شکایت تغییر صندوق در دیوان عدالت اداری هستم باز نشست نشدم ولی اگر تامبن اجتماعی بودم بازنشست میشدم راستی به ذهنم یک راه حل رسید مخابرات برای تغییر صندوق پرسنلی که داوطلب هستند از پول تشویقی بازنشستگان 9در صد برای تغببر صندوق همکاران استفاده کند و از این تاریخ به بعد بیمه همکاران را با تامبن اجتماعی رد کند

  2. م می گوید

    سلام جناب سردبیر.
    چرا خبری از طبقه بندی نیست؟ چرا کسی به فکر ما حداقل بگیرها نیست؟ چرا باید دو نفر تو یه اتاق با مدرک مشابه و کار مشابه؛اختلاف حقوقشون از زمین تا اسمون باشه؟ کارو ما انجام میدیم ولی به نام و کام رسمی ها.ببخشید اینو گفتم واقعا دارم به چشم خودم میبینم کلا ما دنبال تحقق درصدها و ارایه راهکارها واسه کنترل پروژه ایم ولی اخرش تشکر و قدردانی و تشویقش واسه رییس اداره و نیروی رسمیه وانگار ابا دارن که اسمی از من بیچاره ای که به قول خودشون خصوصی هستم بیارن.واقعا چراااا؟؟؟ چرا هیچ پاداش و جبران خدمتی واسه ما نباید باشه؟ این اخر بی انصافیه.

  3. ناشناس می گوید

    اقا بخدا اینهمه بازی با روح و روان ما نیروهای شرکتی درست نیست.جناب صدری لطفا موضعی که داری مرد و مردونه اعلام کن من بمیرم تو هیچ مشکلی برات پیش نمیاد همانطوری که واسه دیگر مدیران پیش نیومد. تنها اتفاقی که میوفته این هستش که مخص میشه شما حرفه ای تر از دیگر مدیران دروغ گفتی و ما رو بازی دادی . یه تغییر در چندر غاز حقوق نیروهای شرکتی دیگه اینهمه بهانه نبود چارت و … نداره . به همه نیروهای کارشناس با دید مثبت و یه ذره کمتر نیروهای دور بر خودتو دوستات نگاه کن . آ قربونت.

  4. ناشناس می گوید

    معاونت منابع انسانی./ ما تنها شرکتی هستیم که به بازنشسته هایمان چیزی بنام رفاهیات پرداخت می کنیم.از آبان ما بصورت کامل به همه بازنشسته ها دادیم این مبلغ قبلا بخشی از رقم تصویبی بود.ما دین داریم به بازنشسته ها توانستیم به ۴۳ هزار نفر مبلغ جدیدی بدهیم.تلاش می کنیم معوقه از ابتدای سال را بدهیم اما احتمالا در شش ماهه اول سال آینده خواهد بود.امیدواریم بتوانیم فکری برای معوقه هشت ساله شان داشته باشیم.( صحبتهای جناب مهندس صدری مدیر عامل مخابرات در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۱

  5. علی می گوید

    یه طرح ساده ای که از روز اول قرار بود اجرا بشه و قوانینش هم موجود بود ببین بعد از نزدیک به دو سال چه بلایی سرش اوردن که خودشون هم گیج شدن که این دیگه چیه؟! یکی هم تکلیف ما رو این وسط مشخص نمیکنه که شتریم یا مرغ؟!

  6. بیرنگ می گوید

    عزیزم نه شما و نه ما و نه هیچکدام از کارکنان شرکت مخابرات نه این! هستیم و نه آن!

    دولت ما را فروخت!
    ما را مثل بچه سر راهی به خریدار مجانی داد
    تضمین آینده ما را قانون کرد ولی الان با اینهمه نامه اعتراض و دادخواهی و دادخواست کتبی و در فضای مجازی که حتما زعمای امور و مسئولین بلندپایه آنرا دیده اند ، از قانون خودشان حمایت نمیکنند و حق فرزندان خود را از خریدارشان! نمیگیرند

    این یعنی دور انداختن بخشی از مردم ، این یعنی ظلم و همکاری با ظالم و ظلم مضاعف
    این یعنی بی عدالتی
    این یعنی قانون بدون پشتوانه اجرایی

    وقتی عملا ترویج بی قانونی را با تمام اهرمهای قدرتمند در دستانتان و با شرکایتان انجام میدهید ، بر سر شاخ نشسته و بن میبرید !

    وقتی با اعمال غیر قانونی و قلدرمآبانه تان تبلیغ عملی آنارشیسم را رواج می دهید مطمئنا وقت کافی برای لذت بردن از ثروت نخواهید یافت!

    بی قانونی ، آنارشیسم خواهد آورد و آنارشیسم مطمئنا اول به سراغ خودتان خواهد آمد

    من این نصیحت مهم را برایتان کردم چون بشدت از بی قانونی بیزارم
    حال خواهید پند گیرید یا ملال!

  7. ناشناس می گوید

    سلام مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران جناب مهندس صدری

    جنابعالی که می‌فرمایید : از آنجا که رضایت شغلی کارمندان به صورت مستقیم در راندمان شرکت موثر است، لذا حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است.
    پس چگونه است که موارد ذیل را رعایت نکرده اید

    ۱. حقوق پایه با افزایش سنواتی سالیانه دولتی که طبق بند ۶ تصویبنامه هیات وزیران افزایش سنواتی قانونی ما کارکنان مخابرات است ، را رعایت نکرده اید ، پس چگونه میفرمایید!؟

    ۲. رفاهیات از سال ۸۹ تا ابتدای سال ۹۷ پرداخت نکرده اید و ارزش آن اکنون یک چهارم شده است و آنرا هم پرداخت نکرده اید و طلب ما کارکنان از شرکت است و جزو دیونتان است ، پس چگونه میفرمایید!؟

    ۳. طبق بند ۶ تصویبنامه هیات وزیران ، گروههای معوق و اعمال مدارک تحصیلی و بسیاری موارد حق قانونی ما کارکنان است که پرداخت نکرده اید و بدهی شرکت به کارکنان و طلب کارکنان از جنابعالی ایت ، پس چگونه می فرمایید!؟

    ۴. رسمی شدن قراردادیها طبق آیین نامه قانونی و مصوب سال ۱۳۸۹ هیات مدیره شرکت و تأیید شده توسط نمایندگان محترم دولت جمهوری اسلامی ایران توسط وزارت کار و سایر وزارتخانه ها را انجام نداده اید و متاسفانه تحت فشار عده ای از خدا بی خبر از راه حقیقت و قانون در این مورد خارج و اظهارات غیر واقع و غیر حقیقت فرموده اید و دین اکنون بر گردن شخص شماست ، پس چگونه می فرمایید : از آنجا که رضایت شغلی کارمندان به صورت مستقیم در راندمان شرکت موثر است، لذا حقوق و رفاهیات پرسنل از اولویت‌های درجه نخست مدیریت شرکت مخابرات است!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    لطفا به راه حقیقت و عدالت و انصاف و یا حداقل راه قانون برگشته و بعد از رعایت حداقل حق پایه کارگران زحمتکش و بدنه و ستون مخابرات و انجام تمام دیونی که به گردن دارید و پرداخت تمام معوقات ، آنوقت با افتخار و از روی صحت ، گفته فوق را بفرمائید تا ما کارکنان به راستی و صحت حرف مدیرعامل منصف و قانونمند و شجاع ایمان آورده و شرکت نتایج شگفت انگیز راه راست و درست را ببیند ، انشاالله

  8. شن ریزه می گوید

    به نظر من بحث لیسانس و فوق لیسانس و …….بحث درستی نیست
    باید برای حق فنی نسبت به جایگاه شغلی طرف توجه بشه.
    الان با صرف کمی پول میشه سر کوچه فوق لیسانس گرفت و این خودش باعث رقابت تو گرفتن مدرک به امید حقوق بهتر و……شده که به نظر من
    توجه بفرمایید فقط به نظر من شاید اصلا هم درست نباشه.
    باید جلوی این حرص و طمع بیش از انذاره مثلا تحصیلات تکمیلی فاقد هر گونه بار علمی گرفته بشه
    و یکی از راهها تاکید مشخص پرداخت حقوق به یک پست سازمانی با یک مدرک مشخص و البته سابقه کار و تجربه باشه.
    و هر کسی با گرفتن مدرک بالاتر ادعای برتری به سایر همکارن هم ردیف شغلی نکنه.
    مگر اینکه از 10دانشگاه برتر ایران مدرک گرفته باشه.
    که خیلی کم هستن این افراد و البته می توانند مدیران خوبی هم بشوند .نظر من اینکه تعداد مدیران نسبت به دانش و تجربه باید هم اندک باشه.
    این شرکت سیل عظیمی از فوق لیسانس و دکترا نمی خواد .چندتا مدیر نخبه می خواد با تعداد زیادی اکنیسین و کارشناس کاربلد
    خلاصه حرف من اینه الان طوری شده همه دارن فوق می گیرن و ادعا می کنن این جایگاه شغلی جایگاه اونا نیست.حداقل کارشناس مسئولی کمترین جایگاه شغلیه که می خوان .فردا هم دکتری می گیرن بدتر…همین اندک و بسیار ناچیز حقوق هم خرج شهریه های عجیب و غریب دانشگاهاا میشه.
    البته همکاران بسیار زحمت کشی هم هستن که در حال تحصیل در بهترین دانشگاهها هستند و هیچگونه ادعایی هم ندارند و انشالله به بالاترین رده های شغلی هم اگر هم خودشان نخواهند ،بالاخره شرکت به آنها نیاز پیدا خواهد کرد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امان از شما!
      گاهی انقدر سنگین میشی که هیچ آبی جابجات نمیکنه
      گاهی یه پر میشی روی آب
      حیف

  9. کسری می گوید

    سلام
    مهندس صدری عزیز نمی دونم دل نوشته ی خودم رو با چی شروع کنم باور کنید از بس توی سایت مخابرات ما نوشتیم و التماس کردیم و چیزی عایدمان نشد خسته شدیم
    آقای مدیر نیروهای شرکتی چطور دیگه از شما مسئولین عزیز بخواهند کارشون رو انجام بدید
    آقای مدیر این حق تمام نیروهای شرکتی است که با توجه به مدرک و سابقه حقوق دریاف کنند
    چرا وقتی نوبت به انجام کاری برای نیروهای شرکتی میرسه هیچ کس مسئولیتی قبول نمی کنه مگر همین بچه ها نیستند که بیشتر حجم کارهای شرکت رو انجام میدن
    چرا مسئولیت تمام کارها ی اداره روی دوش این عزیزان است ولی کسی قبول نمی کنه اینه برای این اداره زحمت می کشند
    چرا همین طبقه بندی رو به نبود چارت و شانه خالی کردن مسئولین شرکتها نسبت میدید
    چرا این همه وقت این عزیزان رو منتظر گذاشتید
    به خدا وقتی شنیدیم مهندس صدری مدیر شده همه خوشحال شدند که کار همه درست می شه ولی کار همه درست شد الا ما
    مهندس لا اقل این دم عیدی دل این بچه ها رو شاد کنید و بند و تبصره برای انجام کار نذارید کارها همه شدنیه اگه شما بخواهید

  10. خدمات اولی می گوید

    سلام سردبیر، مگر چه خبر شده؟ چه اتفاقاتی در حال انجام و افتادن هست؟ که فرمودید حق نیروهای شرکتی است که مدیرعامل همه چیز را بگوید…… چرا تکلیفمان را روشن نمیکنند، به خدا نیروهای کارشناس حقشان گرفتن اندک حقوق کارگری نیست!!!! برای یکبار هم که شده واضح توضیح دهند….

  11. همکار البرز می گوید

    سلام و وقت بخیر
    سردبیر جان یه نامه امروز در اتوماسیون همکاران البرز مشاهده گردید خواهش دارم هرچه سریعتر به گوش آقای صدری برسونید تا قبل از اینکه در مناطق دیگر باب شود از آن جلوگیری شود. ببینید برای کاهش هزینه ها چطور از امتیازات و رفاهیات همکاران می زنند. قابل توجه همکاران سایر مناطق:
    1- البرز در اقدامی ناشایسته از مدت اقامت همکاران در هتل مشهد یک شب کاسته است.
    2- هر کسی که به مشهد مقدس و هتل اداره سفر کند در صورت استفاده از ناهار و شام بایستی هزینه مربوطه را بصورت نقد به هتل پرداخت نماید.
    این یعنی توهین کامل به پرسنل شریف مخابرات
    لطفا پیگیری نمایید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همکار البرزی عزیزم
      اینا که نوشتید غیرعادی نیست
      تا حالا در همه جای مخابرات و در هر استانی فقط 3 شب جا می دادن
      نهار و شام هم جداست.
      قبلا جطوری بوده که حالا تغییر کرده؟

  12. همکارشما می گوید

    سلام خدائی درست میگه من رسمی هستم ولی باتک تک کلمه هایی که گفتند بهشون حق میدم برای اینکه واقعا ظلم شده درحقشون لیسانس وفوق لیسانس با یک کارگر خدماتی توی یک رده حقوقی هستند کاش اقای صدری میگفتند باید خدمات اول طرح طبقه بندی روکامل واسه همه همکاران اجرا کنه اخه مگه چقدر میخواد به حقوقشون اضافه بشه اقای صدری این دلخوشی اندک رو ازاین جوانها نگیر همشون امید به دستورواقدام ازطرف شما دارند یه یا علی بگید وکار رو تا اخرامسال تمام کنید که دل همشون خوش بشه وسال جدید با روحیه مضاعف و بهتری بیان واسه خدمت رسانی به مخابرات

  13. رضا می گوید

    لطفا این رو هم اضافه کنید : سهامدار اصلی شرکتهای خدمات اول وشسکام مخابرات ایران هستش درنتیجه مخابرات ایران میتونه وباید درامور وتصمیم گیری این شرکتها دخالت داشته باشه .درنتیجه با واسطه نیروهای این شرکتها هم به مخابرات ایران متصل میشن .هرچند از نظر کاری مستقیم و زیر یک سقف دارن کارمیکنن.

  14. پانته آ می گوید

    سلام
    درد همه ما نیروهای شرکتی همه مطالبی که همکار گرامی گفتن
    ایکاش هر چه زودتر روشن میکردن تکلیف همه نیروهای شرکتی رو
    مارو نجات بدین از این عذاب هر روزه

نظرات بسته شده است.