مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران نامه ای به کارکنان نوشت.

مخابرات ما- امروز انجمن صنفی کارکنان  مخابرات استان تهران یادداشتی خطاب به کارکنان منتشر کرد.در این نامه گزارش فعالیت های خود را به کارکنان ارائه کرده است و ضمن آن با تکرار مطالبات کارکنان و اعلام عدم حصول نتیجه در مذاکرات راه های تفاهم آینده را بررسی کرده است.

انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران در این نامه اعلام کرده که آن را در پاسخ به درخواست کارکنان برای برگزاری تجمع نوشته است.

این انجمن در پایان نیز به مدیران چند توصیه دارد که در تصویر می بینید.متن تایپی نامه بزودی منتشر می شود

1008950cookie-checkانجمن صنفی کارکنان مخابرات استان تهران نامه ای به کارکنان نوشت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. شهروند مسلمان می گوید

    مقامات محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
    بعنوان یک شهروند مسئول نظام جمهوری اسلامی ایران ، اعلام میدارم
    وجود گروه‌های فشار اقتصادی باعث می‌شود نیروهای اقتصادی، رقابت برای خلق ثروت را کنار گذاشته و به رقابت برای نزدیکی به بوروکراسی و قدرت سیاسی برای جذب ثروت متمرکز شوند که نتیجه آن تبدیل بازی برد-برد خلق ثروت به یک بازی برد-باخت با حاصل‌جمع صفر است.

    این کاری است که در خصوصی سازی انجام شده است .
    نتایج خصوصی سازی که مورد اعتراض مردم و کارکنان شرکتهای خصوصی شده و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آنهم بعد از این زمان طولانی و آشکار شدن خطاها و عملکرد غلط در هنگام واگذاری و عملکرد غلط پس از واگذاری ، نشان میدهد که اجرای این قانون نه تنها به اهداف این واگذاریها برای مردم و اقتصاد کشور نرسیده که هر کدام از این شرکتهای به اصطلاح خصوصی شده خود غده های سرطانی اقتصاد کشور و مرکز بحران گشته اند .
    بر دولتمردان بلندپایه نظام در دستگاههای مسئول واجب است بررسی کامل و همه جانبه از خصوصی سازی تمامی شرکتهای انجام شده از میزان دستیابی و انتفاع اقتصاد کشور و مردم و کارکنان و خریداران و خروجی آن تهیه و به مراجع ذیربط و مقام معظم رهبری جهت اصلاح تخلفات و اعمال قانون و در صورت لزوم برگشت شرکتها به بیت المال اقدام نمایند .
    رها سازی تخلفات و متخلفین بزرگ که اثرات بسیار منفی روی اقتصاد کلان و تبعات اجتماعی منفی آن در این دوران مخالف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است
    قبل از آنکه بسیار دیر شود ، ستگاهها به وظایف قانونی خود عمل نمایند

  2. روشنگر می گوید

    سلام برسردبیر عزیز
    متا سفانه در اصفهان اتحاد بین همکاران کم است سه سال پیش عدهای از دوستان در صدد تشکیل انجمن صنفی که حق مسلم وقانونی است بر آمدند ولی برخورد سرد همکاران آن دوستان عزیز را از این کار منصرف کرد . بسی جای تاسف است که ما هنوز در این استان بزرگ هیچ تشکل صنفی نداریم .

    1. بیرنگ می گوید

      اگر حقتان را میخواهید ، به جد و جدا با همه همکاران ثانیه به ثانیه صحبت و انجمن صنفی و کارگری را تشکیل بصورت قانونی از اداره کار تائیدیه گرفته و با شورای عالی هماهنگی کارگری شرکت مخابرات و دیگر انجمن و شوراهای کارگری تمام استانها هماهنگ باشید
      این یک کار اصولی و نتیجه بخش است و از تمام کارهای پراکنده دیگر بهتر است

  3. ناشناس می گوید

    سلام علیکم
    احتراما باستحضار می رساند :
    با عنایت به بخشنامه معاونت محترم انسانی شرکت مخابرات ایران در زمینه احتساب خدمت سربازی بصورت سه چهارم داوطلبانه سربازان جنگ و با توجه به اینکه استعلامات تمامی همکاران دارای سابقه جبهه سربازی و داوطلب سه چهارم خدمت از ارگانهای ذیربط به پایان رسیده است و نتایج استعلام های مذکور بصورت کامل در ا ختیار و تحویل کارگزینی استانها گردیده است . خواهشمند است دستور فرمایید چنانچه مزایایی به این ایثارگران و رزمندگان تعلق می گیرد دیگر بیش از این با تعلل و اتلاف وقت مواجه نگردند و در اسرع وقت نسبت به صدور احکام ایثارگری همکاران ذینفع اقدام فرمایند . قبلا از حضرتعالی و معاونت های محترم آن جناب کمال تشکر را داریم
    از طرف ایثارگران زیر ۲۵ درصد و رزمندگان مخابرات

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    تاکی باید منتظر پرداخت تفاوت بن خواربار بازنشستگان از اول سال ۱۳۹۷ تاکنون باشیم ؟؟؟؟

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    1- فشار بسیار مضاعفی بعد از افزایش 50 تا 300 درصدی قیمت کالاها به کارکنان کشوری و کارگران وارد می شود دراین میان کارکنان مخابرات به دلیل پایین بودن حقوق و دستمزد در ماههای گذشته بسیار ناراحت و مضطرب هستند .
    2- علیرغم قول مساعد مدیر عامل محترم شرکت تاکنون اقدام اساسی در جهت اجرای ایین نامه حقوق دستمزد سال 89 صورت نگرفته است
    3- مذاکرات انجام یافته با مدیر عامل تاکنون به نتیجه مثبت و روشنی منجر نگردیده است. .
    4- تنزل روحیه کارکنان منجر به افت بهره وری گردیده است .
    5- در شرایط حاضر تنها راهکار اجرای ایین نامه حقوق دستمزد سال 89 می باشد .

  6. راستی اصفهان می گوید

    بسیار عالی…..
    تجمعات را در اصفهان هم اعلام کنید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خبرشو بفرستید
      اصفهان خبرهاش بمن نمی رسه باید از لای سنگ در بیارم خبرهاشو

  7. ناشناس می گوید

    به نظرم بهتره یه رونوشت به وزارت ارتباطات، یه رونوشت به ریاست جمهوری، یه رونوشت به ستاد اجرایی و یه رونوشت به قوه قضائیه برای جلوگیری از دخالت‌های آتی قوه مذکور و یه رونوشت به وزارت اطلاعات برای جلوگیری از دخالت‌های آتی وزارت مذکور و هر ارگان یا وزارتخونخ‌ای که ممکن درگیر در تجمع باشه هم فرستاده بشه!

نظرات بسته شده است.