مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی همراه اول

مخابرات ما – چهاردهمین جلسه هم اندیشی و تبیین سیاست و برنامه های جاری با حضور معاونین،مدیران وکارکنان، با هدف برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم جهت دستیابی به اهداف مخابرات منطقه در سالن اجتماعات برگزار شد.

مخابرات ما ( محمد – ربیع) – چهاردهمین جلسه هم اندیشی و تبیین سیاست و برنامه های جاری با حضور معاونین،مدیران وکارکنان، با هدف برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم جهت دستیابی به اهداف مخابرات منطقه در سالن اجتماعات برگزار شد.

مهندس یگانه در این جلسه،یکی از راه های افزایش بهره وری و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده شرکت را داشتن نظم و انضباط کاری دانست و خاطر نشان کرد:افزایش سود، بهره وری و نیز کسب درآمد بیشتر زمانی محقق می شود که در سازمان نظم و انضباط شغلی فراهم باشد.

مدیر منطقه هرمزگان با تاکید بر استفاده بهینه از وقت اداری و نقش آن در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان افزود :باید ازانجام کارهای که باعث اختلال در انجام وظیفه و ایجاد بی نظمی در فضای اداری می شود پرهیز کرد و از تمام ظرفیت های موجود در جهت پیشرفت و توسعه شرکت استفاده کرد.

سپس مهندس مریدی نژاد معاون شبکه در این جلسه گزارشی از عملکرد حوزه خود در یکماهه اخیر را ارائه داد.

در ادامه از ده نفر از بازنشستگان،با اهداء لوح تقدیر و سکه قدرانی بعمل آمد.

همچنین در این نشست  ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی طرح «یک تیم و هزار همراه» همراه اول ویژه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ ، به برندگان همراه اول در استان اهداء شد.

در انتها حاضرین به طرح دیدگاهها، نظرات و سوالات خود پرداختندکه مهندس یگانه مدیر منطقه ، مهندس مریدی نژاد معاون شبکه،مهندس طبسی مدیر تجاری، مهندس نیرومند مدیر مخابرات شهرستان بندرعباس و خرم محمد مرادی مدیر مالی به پرسشهای مطرح شده در زمینه های مختلف پاسخ دادند.

گفتنی است ادارات توابع نیز از طریق ویدئو کنفرانس در چهاردهمین جلسه هم اندیشی حضور داشتند.

***

1008300cookie-checkمراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره کمک هزینه سفر به جام جهانی همراه اول

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.