مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۴۳۰ پروژه مخابرات گلستان با ۳۸۳ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد

مخابرات ما – طرح های مخابراتی که در این سفر افتتاح می‌شود به نوبه خود تاثیر مناسبی بر افزایش ظرفیت ارتباطی و زیرساختی استان گلستان دارد.

مخابرات ما ( محمد – تسنیم ) – غلامعلی شهمرادی در گرگان با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، پروژه‌های مختلف مخابرات منطقه گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: تعداد پروژه‌هایی که در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد بیش از 430 طرح است که مهم‌ترین این پروژه‌ها مانند توسعه شبکه تلفن ثابت، فیبرنوری، توسعه پورت‌های پرسرعت، افزایش پهنای باند و توسعه شبکه تلفن همراه (3G  و 4G) است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد: برای مجموع این پروژه‌ها، بیش از383 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که با حضور آقای جهرمی، وزیر ارتباطات به بهره‌برداری می‌رسد.

شهمرادی با بیان اینکه استان گلستان یکی از استان‌های پیشرو در مباحث ICT روستایی است، خاطر نشان کرد: در این سفر پروژه‌های ICT روستایی و پروژه‌های زیرساخت و مخابرات با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات افتتاح خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود: طرح های مخابراتی که در این سفر افتتاح می‌شود به نوبه خود تاثیر مناسبی بر افزایش ظرفیت ارتباطی و زیرساختی استان گلستان دارد.

***

1008020cookie-check۴۳۰ پروژه مخابرات گلستان با ۳۸۳ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.