مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- رطب خورده و منع رطب!

مخابرات ما- ثبت درست ورود و خروج جزو اصول اولیه کار است.کسی هست که نداند لازم است ورود و خروجش را درست ثبت کند؟

در این باره مهندس صدری مطلبی در اینستاگرامش داشته که در آن ذکر کرده یکی از مدیران زا بخاطر عدم حضور پیوسته در محل کارش عزل کرده است.

از سوی شما نظرات مختلفی در زیر این مطلب ثبت شده است.یکی از نظرات این است:

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ در ۱۰:۲۹ ب.ظ

از قدیم گفتند رطب خورده را کی کند منع رطب.
حالا حکاایت بعضی از مدیران است که خود در ساعات کاری بدون ثبت اثر انگشت و مرخصی در بیرون از اداره مشغول کارهای شخصی است و حتی برای صرف ناهار به منزل رفته و با خیال راحت در کنار خانواده ناهار میل میکند و توقع دارد کارمندانش منضبط باشند و برای خروج ۵ دقیقه ای هم اثر انگشت ثبت کنند.زیبا نیست؟؟؟

 

1003480cookie-checkشما نوشته اید- رطب خورده و منع رطب!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. آشنا می گوید

    این برادرمان گل گفتند،رطب خورده کی کند منع رطب،انشااله تامل کنند بعضی ازمسئولین دراین خصوص،منهم یادم هست حتی اشخاصی بودند وشاید الان هم هستند که برای باشگاه یا شناکردن یاسایرمواردشخصی شان ثبت ورود و خروج نداشتند که هیچ ، اضافه کاری نیز برایشان منظورمیشد و خدا خود شاهداین ماجراهاهاست و . . .

  2. رطب نخورده می گوید

    شرم آورتر آنکه جناب صدری که مثلا قانون را رعایت میفرمایند و شخص خاطی که با اینکار حقوق حرام میگیرد را تنبیه میکنند ، خود بدتر از ایشان هستند
    دلیل :
    کارمندان در سیستم خصوصی شده با فداکاری شرکت را بدون توسعه فنی و بدون مدیران وارد به امور و بدون افزایش امکانات چرخانده و خدمات ارائه داده و پول خرید خریداران و سود و هزینه ها را دادند و به قوانین احترام گذاشتند ، اما خریداران سالهاست حق این کارمندان را غصب کرده اند ، آنهم حقی که طبق قانون شرکت بوده است ، این دزدی آشکار و حرام اندر حرام است
    بله اینجاست که باید گفت :

    جناب صدری ، جناب هیات مدیره ، جناب مسئولین بلندپایه ، رطب خورده منع رطب کی تواند !

نظرات بسته شده است.