مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر اختصاصی- جلسه ماهانه و مشترک انجمن صنفی کارکنان آذربایجان شرقی با مدیر منطقه.

مخابرات ما (خبرنگار) – امروز دهم آذر ماه ۹۷ جلسه ماهیانه انجمن صنفی کارکنان   شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی با شرکت مدیر منطقه ای مخابرات این استان مهندس شکوری برگژار گردید

در این دیدار  مهندس شکوری در مورد تاریخچه اجرای هم کدی و دلایل ضرر ده بودن آن بر درآمد شرکت مخابرات توضیحاتی داد و سپس مجری فاز ۷ شرکت ارتباطات سیار در کشور در مورد پروژه FTTh و تلاشهای موثری که در بازاریابی ونیز اجرای این پروژه در سطح استان آنجام گرفته توضیح داد.

در ادامه نحوه اجرای دستور مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مورد تغییر مدیران چهار سال به بالا مورد برسی قرار گرفت انجمن صنفی خواستار مشارکت و لحاظ شدن نظرات اعضای  برای این طرح تحول شد.

این انجمن می گوید تدوین شاخص های لازم برای ارزیابی مدیران ونیز انتخاب نامزد های پستهای مدیریتی بسیار مهم است  که باید با ظرافت های خاص خود و بادر نظر گرفتن تمامی جوانب  انجام گیرد
در ادامه مهندس شکوری از نتایج جلسه کمیته بهداشت استان گفت رئیس اداره رفاه مکلف شده است تا نسبت به بازرسی های تصادفی   از غذا خوری و نیز استخر اقدام و نتیجه را گزارش کند.
انجمن صنفی مخابرات استان آذربایجان شرقی از مهندس شکوری  بخاطر حل مشکل ورود خروج مادران همکاری که دارای فرزند خردسال هستند ونیز حل مشکل مرخصی قانونی کارکنان شرکت خدمات اول که با مساعدت او حل شده است تشکر کرد.

1002030cookie-checkخبر اختصاصی- جلسه ماهانه و مشترک انجمن صنفی کارکنان آذربایجان شرقی با مدیر منطقه.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.