مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان قراردادی ۹۲

968810cookie-checkپاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان قراردادی ۹۲
343 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام،مسئولین مخابرات فقط به این سوال جواب بدن،شما که پول سنوات و مرخصی سال گذشته شرکتی هارو ندارید بدهید،حساب و کتابتان بلوکه و مسدود است،طبقه بندی نیز در هاله ای از ابهام با کدام اعتبار از هر استان کوچک و بزرگ 100الی500نفر از فرزندان ایثارگر را مدارک گرفته و قول تبدیل وضعیت داده اید،30هزار نیروی شرکتی با سابقه 16تا26سال همچنان بلاتکلیف با قرارداد سه ماه و بدون گروه تخصصی مناسب سابقه و مدرک و با حداقل حقوق قانون کار هستند نه این قانون اگر به این شکل اجرایی گردد انتظار سکوت سی هزار نفری نداشته باشید

  2. استخدامی۹۲ می گوید

    چرا احکام استخدامی های ۹۲ صادر نمیشه؟
    من شرکت نفت هم استخدام شده بودم و دوستانم در دارایی و بهداشت و … همگی سر۵سال حکم زدن براشون.چرا مخابرات حکم نمیزنه آخه؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چراشو اگر نمی دونید براتون توضیح بدم

      1. ممد می گوید

        به خودمون برمیگرده

      2. استخدامی 92 می گوید

        با سلام و احترام
        لطفا لااقل شما توضیح بفرمایید جناب سردبیر.
        مخابرات نه به قول و قرار مدیرعامل قبل از استخدام ما یعنی آقای مهندس فیضی مبنی بر استخدامی دائمی یا رسمی نیروهای جذب شده از طریق آزمون استخدام سال 91 عمل کرد و نه به قول و قرار آقای مهندس صدری یکی از مدیران عامل بعد از استخدام سال 92 که تبدیل وضعیت به دائمی استخدامی های 92 را اعلام نمودند.
        این قول و قرارها به کنار (هرچند از طریق رسانه های رسمی شرکت بیان شده اند) !!! اما کلیه همکاران استخدامی 92 بر اساس آیین نامه استخدامی مخابرات به استخدام شرکت در آمدند. مگر میشه بعد از بیش از 7 سال بند با این اهمیت از آیین نامه را اجرا نکرد و هیچ کس هم پاسخگو نباشد.

        سردبیر عزیز و محترم 20 مرداد ماه امسال 8 سال از تاریخ استخدام ما می گذرد لطفا و لااقل شما پاسخگو باشید.
        با سپاس از همراهی جنابعالی

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          دوست خوبم
          پاسخ شما رو من نباید بدم
          باید مخابرات بده
          اما اگر نظر منو میخوای بدونی از نمایندگانتان در طی این سالها از سال 92 تا 00 بپرس.
          آیا یک لحظه بدون حمایت من بودن؟ آیا یه لحظه تنها بودن؟
          باید تغییر وضعیت شما انجام بشه

    2. همکار می گوید

      آخه برادرمن مگه شوخیت گرفته بود که از شرکت نفت اومدی مخابرات !!!
      چرا به خودت ظلم کردی فکر کردی مخابرات اون مخابرات سابق است؟؟
      یا نکنه به بوی نفت حساس بودی که از شرکت نفت اومدی بیرون !!!

  3. رها می گوید

    سلام کسی شماره امور ایثارگران ارتباطات سیار را نداره؟؟

  4. سالار می گوید

    سلام مدیرجان خوب هستید

    ازتبدیل وضعیت بچه های ایثارگرورزمنده وجانباز وخانواده شهید به رسمی یاپیمانی چه خبر؟؟

    من منتظره تبدیل وضعیتم؟؟

  5. رها می گوید

    سلام بچه های همراه اول که بصورت حجمی هستند و ازخانواده شهدا برادر شهید هستن استان برای دریافت مدارک قبول نکرده و میگه شامل شما نیست از کجا باید پیگیری بشه ممنون

    1. ناشناس می گوید

      سلام امور ایثارگران مخابرات ایران ۰۲۱۴۱۲۵۱۳۱۲

    2. پری می گوید

      سلام، ایثارگران مخابرات ایران

  6. ناشناس می گوید

    سردبیر جان، لطف میکنید اگه به بحث تبدیل وضعیت قراردادی ها هم جدی ورود کنید و در صفحه اصلی مطلبی راجع به این موضوع بگذارید و در اون به مستندات تبدیل وضعیت در آئین نامه ۸۹، شرایط آزمون استخدامی ۹۱ که مبنای اون آئین نامه ۸۹ بود و وعده های مدیران ارشد وقت (آقایان سید هاشمی و پوررنجبر)، توافق ۱۷ آذر و توافق های پس از اون، قضیه تبدیل وضعیت در سال ۹۷ که منجر به صدور و سپس حذف احکام کارگزینی برای عده ای از قراردادی ها شد (که حکم ورود به کار با حکم دائمی جایگزین شد و پس از چند روز حکم دائمی حذف شد و حکم اولیه هم دیگه برنگشت! الان در قسمت احکام در hr قراردادی های ۹۲ وارد بشید حکم بدو استخدام ندارند و پس از دو سال و نیم هنوز جای اون خالیست!) و در نهایت دستور اخیر آقای سید هاشمی به آقای محمودزاده در این زمینه (که ظاهراً بر خلاف روال قانونی توسط رئیس هیئت مدیره بایگانی شده) بپردازید! باور کنید اگ به دنبال اجرای آئین نامه ۸۹ و توافق ۱۷ آذر هستیم، نمیتونیم از یک بند اون چشمپوشی کنیم و از کارفرما انتظار داشته باشیم بقیه رو کامل اجرا کنه! چون یا کارفرما توافق ۱۷ آذر و آئین نامه ۸۹ رو قبول داره و یا خیر، گزینشی نمیشه که، چون اگه بشه پس دستش برای گزینش باز میشه!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم

      1. ناشناس می گوید

        سردبیر عزیز، میدونم براتون مزاحمت و دردسر داره، اما آیا موفق شدید تبدیل وضعیت رو پیگیری بفرمایید؟

        1. استخدامی 92 می گوید

          سلام جناب سردبیر عزیز
          بابت زحماتتون برای سایت و همکاران سپاسگزاریم.
          یسوال داشتم از خدمتتون، بنظرتون شرکت قانونا میتونه آیین نامه را در مورد تبدیل وضعیت استخدامی های ۹۲ و سایر همکاران قراردادی اجرا نکنه؟
          با سپاس از پاسخگویی شما

          1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

            سلام
            ممنونم از ابراز لطف شما
            در مورد سوالتون باید بگم خیر نمی تونه

  7. تی‌سی‌تی‌من سابق می گوید

    جنگ سی و دو سال پیش تمام شده. اما هنوز هم عد‌ه‌ای دارند از قبل آن برای خود امتیاز ویژه می گیرندو واقعا خجالت آور است.
    مخابرات یک شرکت خصوصی است.

    1. ناشناس می گوید

      ۰ خودت خجالت بکش اون آقا ۳۲ سال پیش زحمت کشیده تو تی تسن کجا بودی حقشو میخاد باید بگیره تو چرا آتیش گرفتی

  8. حامد می گوید

    متن استفساریه

    ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

    احتراما طرح زیر به امضای ۲۴ نفر از نمایندگان رسیده جهت طی مراحل قانونی تقدیم می شود.

    مقدمه (دلایل توجیهی)

    توجه به ایثارگران و خانواده آنها حسب تعلیم دینی و ادوار مجلس شورای اسلامی مدنظر بوده است. خصوصا در بحث جذب و استخدام برای آنها اولویت قائل شده است. اما متأسفانه به دلیل عدم تمکین ادارات و نهاد به بند ذ ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسع هدر خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر است. متأسفانه دیوان عدالت اداری نیز مانع اجرای این مصوبه مجلس شده است. لذا استفساریه فوق برای حل مشکلات بخشی از جامعه ایثارگران تقدیم می گردد. لذا طرح زیر با قید دوفوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی می گردد.
    طرح استفساریه تبصره ۱ بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه

    موضوع استفساریه:

    آیا منظور از تبدیل وضعیت استخدامی از شرکتی (پیمانکاری) به رسمی قطعی و قراردادی به رسمی قطعی و قرداد معین به رسمی قطعی و پیمانی به رسمی قطعی و رسمی به رسمی قطعی مقرر در تبصره ۱ بند ذ ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان حداکثر پس از سه ماه توسط دستگاه محل خدمت به رسمی قطعی، دائم، ثابت و سایر عناوین مشابه می باشد که قبل و بعد از تصویب برنامه ششم خارج از سهمیه استخدامی بدون آزمون جذب دستگاه های مشمول ماده (۲) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شده یا می شوند نیز شامل تمامی مشمولان ماده (۲) قانون ایثارگران (اعم از خانواده شهدا، همسر و فرزندان شهدا، خواهر و برادر شهید، جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان یکسال اسارات و بالای یکسال اسارت همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) به بالا و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه و همسر و فرزندان آنان) می گردد؟

    پاسخ:

    بلی.
    فایل پیوست:
    فایل mtn_stfsryh.rar
    یکشنبه, ۱۴ دى, ۱۳۹۹
    مبارک باشه برای فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان عزیز

  9. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام خدمت همکاران عزیز،
    دوستان به نظرتون ما باید با همین شرایط به کار ادامه بدیم یا بهتره به فکر کار جدیدی باشیم؟ این طور که پیداست اوضاع شرکت زیاد مناسب نیست( حقوق ها رو که با تاخیر میدن، کلی معوقه داریم که پرداخت نمی کنند) و با این شرایط بعد بیشتر از ۷ سال سابقه کار توی شرکت حتی حاضر نیستند به قول خودشون مبنی بر تبدیل وضیعت ما قراردادی ها به دائمی عمل کنند. اگه دوسال دیگه خدایی نکرده شرکت اوضاعش بهم ریخت و به ما گفتند خداحافظ، چیکار باید بکنیم؟ اونوقت ما بهترین سال های زندگیمون رو برای مخابرات گذاشتیم و بعد تو سنی که دیگه هیچ شرکت و سازمانی مارو استخدام نمی کنه باید بریم دنبال کار آزاد…
    اینها رو نوشتم تا بتونیم با هم همفکری کنیم و دنبال راه چاره باشیم، البته شاید بنده خیلی منفی نگر هستم، امیدوارم اوضاع مخابرات روز به روز بهتر و بهتر بشه.

    1. قراردادی 92 کردستان می گوید

      همکار عزیز سلام
      به قول سردبیر هر کسی واقعاً شرایط داره که بتونه کار بهتری گیر بیاره یک لحظه هم جای تامل نیست ولی متاسفانه خیلی از ماها سنمون از استخدامی گذشته و الان جایی نمیتوتیم برای استخدام شرکت کنیم مگه اینکه تو یه شرکت خصوصی جایی. خدایی من یکی چون توی واحد فنی هستم خیلی چیزها توی مخابرات یاد گرفتم و تجربیات گران بهایی به دست آوردم که دوست دارم بتونم برای مخابرات ازشون استفاده کنم ولی خوب اگه صاحب خونه نخواد که نمیشه با زور وادارش کرد. یه مدت پیش یه دوره اموزشی شرکت برامون گذاشته بود که مربوط به شرکت هواوی بود و مدرس های ما که مال این شرکت بودن میگفتن که مخابرات خیلی جای خوبی هستش و خود ماها هم کلی چیز توش یاد گرفتیم و کلی نیروی با ارزش و به درد بخور داره حیف است که به این روز افتاده.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        من نباید این حرف رو بزنم
        اما بخدا هیچوقت دیر نیست
        مگر فقط بحث استخدام و کار کردن بعنوان کارگر -مثل خود ما در مخابرات- است.
        مثلا یک مرخصی شش ماهه و استفاده از همون مدت برای استفاده از تجربه کلاس در جاهای دیگه
        بعدش اگر کارتون گرفت ادامه میدین نگرفت برمیگردین

        1. قراردادی 92 کردستان می گوید

          سر دبیر جان انگار این گوری که ما روش داریم گریه میکنیم شما به وضوح میدونی که مرده ای توش نیست…

        2. ایلام می گوید

          شما یبار میگی قراره دایمی بشید یبار اینطور میگید معلوم نیست چیه اخرش

  10. ناشناس می گوید

    دوستان قراردادی اگر واقعا فکر میکنید در حقتون ظلم شده در آزمونهای دستگاههای اجرایی شرکت کنید و ازین شرکت در حال سقوط فرار کنید اینجا دیکه جای موندن نیست من سال گذشته قبول شدم گهگاه میام اخبار رو میخونم واقعا دلم برای کارمندان مخابرات میسوزه در مقابل ادارات دیگه اصلا حقوقی نمیگیرن

    1. مریم می گوید

      شما را نمیدونم ولی من خودم یکبار کنکور دادم ۲ بار برای ارشد و ۲ بار برای دکتری هر کدوم هم برتیب ۴ سال ۳ سال و ۷ سال طول کشید کنکور استخدامی هم سال ۸۷ نفت ، ۹۱ اداره برق و همچنین مخابرات اولی مصاحبه رد دومی و سومی قبول و انتخاب کردم شما ها مگه چند سالتون هست بچه هستید لابد !!!!. ما حتی نرسیدیم زندگی کنیم والا همش در گیر درس و دانشگاه و استخدامی. اینا بایست تکلیفمون را روشن کنند خب ولی ما مثل اول متحد نیستم! !!! والا من دیگه حوصله ندارم آنجا هم بایست نهایت دو سال مراحل استخدامی و مصاحبه بعد روز از نو روزی از نو. دانشگاه هم بهترین رزومه داشته باشی میگن بتمرگ حق التدریسی !!!! البته من رزومه خوبی هم ندارم نسبت به افرادی که فقط درس خوندن!!! با سن بالای سی سال دیگه نمیششششششه کاری کرد.

      1. استخدامی 92 می گوید

        با سلام
        دقیقا حرفتون درسته. مخابرات باید هرچه سریعتر تکلیف استخدامی های سال ۹۲ را مشخص کنه. اینکه قراردادی های دیگر چطور استخدام شدند به خودشون و مخابرات بر میگرده و البته امیدواریم مشکلشون به نفع همکارامون حل بشه. اما وقتی کلی نیرو از خارج شرکت و از طریق اطلاعیه استخدامی سراسری و آزمون و مصاحبه جذب میکنی نمیتونی چندین سال حقشونو نادیده بگیری.
        با آرزوی موفقیت

  11. قراردادی سال 92 می گوید

    سلام دوستان
    منکه نشستم مردانه درس خوندم و بالاخره قبول شدم یه اداره دولتی تووووپ
    تا اخر سال پرونده مخابرات برای همیشه بسته میشه
    شما هم تلاش کنید تا از اینجا برید
    اینجا وحشتناک حق و حقوق پرسنل پایمال میشه
    از خود اداره کل تهران بگیر تااا ادارات شهرستان حقتو میخورن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تبریک میگم بهت
      باور کن بهترین کار دنیا رو کردی

    2. قراردادی 92 می گوید

      منم قبول شدم ولی نرفتم اشتباه کردم موندم

      1. استخدامی 92 می گوید

        با سلام خدمت همکاران محترم
        منم یکی از آزمون های استخدام دولت را قبول شدم و البته نرفتم برا مصاحبه. قبل از استخدام مخابرات هم نیروی رسمی یشرکت بودم با حقوق به مراتب بالاتر از مخابرات. حالا متاسفانه اینجا باید جواب برخی از قراردادی های قدیم بدیم که چرا باید آزمونی های ۹۲ دائمی بشوند و تبدیل وضعیت ربطی به سابقه کار ندارد!!

  12. قراردادی می گوید

    سلام سردبیر محترم آیا بخشنامه جدید درمورد تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران شامل حال ما قراردادی ها برای تبدیل به دائم نیز می شود؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      در این مورد نیاز به تحقیق بیشتری داریم
      بنظر میرسه مشکل همه قراردادی ها باید با هم یک جا حل بشه
      شرکت مخابرات معتقد بوده اصولا رابطه استخدامی دائمی با کارکنان نداره.

      1. ناشناس می گوید

        سردبیر جان با عرض معذرت باید عرض کنم که شرکت مخابرات خیلی بی جا کرده که چنین اعتقادی داشته! شرکت مخابرات با این وعده و بر این اساس آزمون استخدامی سال ۹۱ رو برگزار کرده و در این مورد دینی بر گردن داره! شاید از قدیم گفتند که اشتباه کردن (خودتون کلمه مناسب را جایگزین بفرمایید) رو برای این مواقع گذاشتند ولی اون برای موقعیه که حق الناس نیست! این در جکم حق الناسه!

        1. ناشناس می گوید

          احسنت

  13. مهدی می گوید

    باسلام واحترام
    این تاخیر درپرداخت حقوق ها تا کی ادامه دارد و علت آن چیست؟
    حقوق مهر۹۹ کی پرداخت می شود؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مهدی جان
      من دیگه دلایلش رو نمی نویسم
      وقتی دلیلش رو می نویسم بقیه فکر میکنن من اون دلیل رو پذیرفتم در عین حال اذیت میکنن
      وقتی حقوق قرار شد واریز بشه حتما زودتر خبر میدم

      1. ناشناس می گوید

        باسلام وسپاس
        آیا می شود دلایل تاخیر را برای ایمیل اینجانب ارسال فرمایید

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سلام
          خبر دقیق نداریم
          امکان ایمیلش نیست

  14. ناشناس می گوید

    سلام. من هم نمیدونم چی شد گروهها و سرگروههایی که پیگیر قضیه تبدیل وضعیت۹۲ ایها بودن، یکدفعه سکوت مطلق اختیار کردن. میترسم بهشون وعده ای داده باشن و ما بیخبر باشیم.

  15. ناشناس می گوید

    به نظر میرسه شرکت تمایلی برای تبدیل وضعیت تمام نیروهای قراردادی نداره! شاید برخی ناراحت بشن ولی شواهد گویای این امره. شرکت تمایلی نداره که تعدادی از نیروهای قراردادی قبل از خصوصی سازی رو تبدیل وضعیت کنه، یعنی میخواد به شکل غربال شده و مثلاً فقط آزمونی هاشون رو تبدیل وضعیت کنه، ایضاً برای پس از ۹۲ هم شرکت عده ای نیروی قراردادی داره که برخلاف آئین نامه بدون آزمون جذب شدند، تعدادی نیروی قراردادی داریم که هیئت مدیره های استانی سر خود جذب کردند! تعدادی نیروی قراردادی داریم که اگرچه قراردادی هستند اما مانند نیروهای شرکتی فقط حداقل ها رو دریافت میکنند، تعدادی نیروی قراردادی داریم که از محل های گوناگون جذب شدند، از اونجاییکه قوانین مخابرات بر روی شرکت های زیرمجموعه مثل همراه اول تأثیر میگذاره، اونجا هم به مشکل برمیخوریم! در همراه اول برای قراردادی کردن نیروها هیچ آزمونی برگزار نشده و هیچ روندی طی نشده که مطابق آئین نامه باشه! تقریبا ۸۰ درصد نیروهای قراردادی همراه اول بدون آزمون و بر خلاف آئین نامه ۸۹ قراردادی شدند! حالا با این همه تنوع در قراردادها و اصرار نمایندگان ما بر تبدیل وضعیت تمامی نیروهای قراردادی، ظاهراً یک مسئله پیچیده به وجود اومده که از نظر شرکت به راحتی قابل حل نیست.
    در این وسط در حق نیروهایی که با وعده قطعی تبدیل وضعیت از طریق آزمون استخدامی سال ۹۱ وارد شرکت شدند ظلم بزرگی صورت میگیره! علیرغم اینکه این آزمون سراسری و با نظارت دولت و بر اساس آئین نامه برگزار شده و با وجوذد تمام وعده های زمان آزمون، اما شرکت موضوع نیروهای جذب شده از طریق این آزمون رو با بقیه مسائل قاطی میکنه و تبدیل وضعیت این نیروها رو تعلیق کرده! خوب به خاطر دارم که وقتی مخابرات ما وبلاگ بود در گروهی که برای آزمونی های ۹۱ تشکیل شده بود و در چندین شبی که آقای پوررنجبر، مدیر عامل وقت مخابرات، در گروه حاضر بود وعده تبدیل وضعیت از قراردادی به رسمی پس از سه سال توسط ایشون داده شد.

    1. فنی می گوید

      خود ما منفعلیم چون عده ای بین ما هستند که این استخدام از سرشون زیاد بوده و فکر میکنن تا همینجا هم شانس آوردن اومدن تو مخابرات بهمین دلیل هیچ حرکتی مذاکره ای نماینده ای هیچ نداریم وگرنه اگر ما تبدیل وضعیت رو حق خود میدانستیم(که واقعا هم طبق وعده قبل آزمون حق ماست) باید ماهم نماینده ای از خود بین هیات مذاکره کننده قرار میدادیم ولی بسیاری از ما ۹۲ ی ها منتظریم کسی برامون قدمی برداره و تا تنور داغه ما باید نانمون رو بچسبانیم وگرنه زمان بگذه این کار ما رو مشکل خواهد کرد

      1. بانچو می گوید

        به نظرم باید یه گروه واتساپی تشکیل بدیم تا پیگیر حقوق مان شویم

        1. فنی می گوید

          نیاز به حرکت جمعی هست و برگزیدن یک یا چند نفر برای مذاکره با صدری

  16. ناشناس می گوید

    سلام برادر جان خسته نباشید
    ای کاش در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی ، سرمون به یه بالین میذاشتن و میگفتن میشه یه نه ؟؟؟ این که دیگه براشون بار مالی نداره …

  17. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر جان خسته نباشید ،
    از تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی چه خبر ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      ممنونم از لطف شما
      هنوز مخابرات به خودش مشغوله
      یعنی داره خودزنی میکنه
      نیازی به دشمن هم نداره
      لذاست که کسی به این فکرها نیست

  18. ناشناس می گوید

    با توجه به اینکه تبدیل وضعیت قراردادی های ۹۲ هزینه ندارد و یکی از بندهای توافق نامه ۱۷ آذر بود پس چرا اجرا نمیشه؟؟ این نشون میده سهامداران خوابهای خوبی برای ما ندیدن

  19. مهندس می گوید

    متاسفانه این تجمع هفته پیش هم فقط به نفع بازنشستگان تموم شد و هیچ اشاره ای به تبدیل وضعیت ما ۹۲ ای ها نشد عملا سرمان را بی کلاه می گذارند …
    کیه تو مخابرات که ندونه الان تمام بار فنی شرکت روی دوش نیروهای جوان ۹۲ ای هست؟؟ فقط کافیه یک نگاه به اداره تون بندازید تا متوجه بشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب چرا میخواهید بقیه رو ندیده بگیرین؟
      فکر میکنین معجزه است که توسط شما انجام میشه؟
      نگین این حرفهای غیر واقعی رو.
      مطالبه ای دارید حق شماست.تمام.

      1. دشتی می گوید

        احسنت
        من خودم قراردادیم.
        زحمت اول رو دوشه شرکتی هاست بعدش بقیه.

        1. ناشناس می گوید

          معلومه قرادادی هستی باور کردیم خخ

          1. دشتی می گوید

            پخخخخخخخخخ
            باور نکن
            قرار نیست تولید پنیر لیقوان تو مریخ رو باور ‌کنی.
            همکارای عزیز شرکتی واقعا زحمتکش هستن.حداقل جایی که دارم کار می کنن.

    2. ناشناس می گوید

      دوست عزیز جناب مهندس شما و هر کس دیگر فقط کار خودت را انجام بده اضافه بارش پیش کش

  20. ناشناس می گوید

    با سلام
    براساس اطلاعیه منتشر شده در کدال بورس مجمع عمومی بطور فوق العاده در ساعت ۹ صبح روز ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ درساختمان سردار جنگل -ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان برگزار میگردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here