مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان قراردادی ۹۲

968810cookie-checkپاتوق ما- ویژه گفتگوی کارکنان قراردادی ۹۲
343 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آزمونی ….

    1. ناشناس می گوید

      خیلی جالبه، کامنت ایشون رو تایید کردید و توهین به اعضای پاتوق ۹۲ ی ها ندونستید، ولی تمام کامنت های پاسخ رو توهین به ایشون دونستید و منتشر نکردید! انتظار دارید باور کنیم که تو این چند روز هیچ کس پاسخی به ایشون نداده!؟ این برخورد شما این موضوع رو به ذهن متبادر میکنه که این دیدگاه، دیدگاه خود شما و مخابرات ما هم هست خدای ناکرده!

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        راست میگین
        این کامنت نباید منتشر می شد
        عمدی نبوده
        ولی مطمئن باش جوابی براش نیومده
        بقیه حرفاتون هم نظر خودتونه تلاشی برای تغییرش نمیکنم
        یعنی اصلا ….

  2. Ahmadreza می گوید

    سلام
    ظاهرا از اول مهر ماه طرح طبقه بندی مشاغل اجرایی میشه ، با این اوصاف فقط سر استخدامی های ۹۲ بی کلاه موند .

    1. ناشناس می گوید

      کلا ما شو تبلیغاتی مدیران شدیم و هیچ حرکتی برای ما انجام نشد

  3. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز میشه بزرگواری بفرمایید این مطلب رو به خدمت آقای صدری منعکس فرمایید:
    عملاً پس از اجبار مخابرات ایران به انعقاد قرارداد دائم با کارگزاران روستایی، مصوبه ی سال ۹۴ هیئت مدیره وقت در مورد عدم انعقاد قرارداد دائم و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، که مورد استناد مدیریت محترم مخابرات در توجیه عدم تبدیل وضعیت قراردادی های سال ۹۲ (علیرغم تعهد شرکت در سال های ۹۱ و ۹۲ و وعده رسمی مدیرعامل محترم در سال ۹۷) میباشد از درجه اعتبار ساقط شده. از مدیرعامل محترم تقاضا داریم با توجه به این سلب اعتبار از مصوبه ی مذکور، و نظر به اختیارات گسترده مقام مدیرعامل، مجدداً پرونده تبدیل وضعیت قراردادی ها (علی الخصوص قراردادی های سال ۹۲ که حتی در سال ۹۷ برای اونها حکم قرارداد دائم هم زده شد) را بگشایند و در راستای جامه عمل پوشاندن به این خواست طولانی مدت قراردادی های ۹۲ و وعده ی مسرت بخش خودشون در سال ۹۷ اقدام فرمایند.
    سردبیر عزیز خواهشمندم با توجه به ارتباطاتی که دارید این مطلب رو از طرف قراردادی های ۹۲ برای مدیرعامل محترم ارسال کنید و نگرانی این گروه از کارکنان مخابرات رو که از طریق آزمون سراسری و طی دوره طولانی مدت مصاحبه و تحقیقات، در شرکت مشغول به کار شدند را نسبت به وضعیت امنیت شغلی و شایعات شکل گرفته پس از اتفاقات سال گذشته به ایشون منعکس کنید.
    با سپاس فراوان از شما و دست اندر کاران مخابرات ما.

    1. ناشناس می گوید

      سردبیر جان لطف می‌کنید اگه حداقل در پاسخ به درخواست‌ها یک کامنت کوچک بگذارید که ببینیم درخواست مورد قبول واقع شده یا اصلاً امکانش هست یا کلاً مخالفید و غیره! با توجه به اینکه کامنت درخواستی از شما بوده صرف تاییدش متوجه نمیشیم روش اقدامی هم میشه یا خیر.
      البته می‌دونیم سرتون شلوغه ولی لطف می‌فرمایید برای درخواست‌ها یه پاسخ کوچک هم اگه مقدوره بگذارید.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        برخی اوقات بین تایید کامنت و پاسخ من فاصله میفته وگرنه سعی میکنم همین کار رو بکنم
        برخی اوقات هم کامنتها به من مروبط نمیشه مثل مورد شما
        اما من پیگیری میکنم و اگر جوابی داشته باشه به شما میدم
        مثلا این کار فعلا انجام نمیشه و من نمیدونم چطوری اینو به شما بگم.

        1. ناشناس می گوید

          سردبیر بزرگوار خوب برای همین من توجیه و دلیل برای مدیرعامل آوردم دیگه که طبیعتاً اون علت اجرا نشدن تبدیل وضعیت از حیث اعتبار ساقطه پس یا دلیل دیگری باید داشته باشه و یا شدنیه.
          اما فرمایش حضرتعالی که می‌فرمایید: «این کار فعلاً انجام نمیشه» اگه بر اساس دلایلی هست که شما اطلاع دارید و قابلیت بیان شدن و اطلاع‌رسانی به ما هم هست، ما رو هم در جریان بگذارید، اصلاً قسمت مجهول ماجرا اینه که کار تبدیل وضعیت از کجا به هم خورد؟ سال گذشته شایعات زیادی در این مورد شنیده می‌شد و همه و همه هم سربسته بود و هیچ کدوم درست شفاف نشد، خود مدیرعامل هم مشخص نکرد که دقیقاً به چه دلیل از موضعی که داشت عقب نشست و یه مصوبه که وجود یا عدم وجودش هم تحت سواله، پس از نزدیک به ۶ ماه وعده و وعید دلیل قرار داد، برفرض وجودش هم که حالا نقض شده و دیگه نمیشه بهش استناد کرد. سردبیر جان اگه اطلاعاتی دارید قضیه رو برای ما هم شفاف کنید، همه چیز الان مبهمه، حتی شکایات و پیگیری‌های ۹۲ی‌ها هم در یه جو مبهم و مخفی پیش میره! من اصلاً نمی‌دونم چه چیزی سبب این سطح از مخفی‌کاری و اظهارات متناقض و شایعات شده!

    2. دشتی می گوید

      جناب سردبیر لطفا این نوشته جناب ناشناس رو در مورد تغییر وضعیت قراردادی های ۹۲ به دست جناب صدری برسونید.
      خیلی خیلی ممنون

  4. ناشناس می گوید

    با سلام
    آقای مهندس صدری قول داده بودند کسانیکه تاپایان سا ل۱۳۹۷ سی سال خدمتشان تمام شده باشد بایستی بازنشسته شوند در غیر اینصورت از سمت مدیر ورئیس اداره به کارشناس تنزل پیدا میکنند این صحبت کی عملی میشود ؟؟

  5. مریم می گوید

    سلام علیکم/
    بدون تعارف اونایی که دارن نق میزنن لطفا بخونند.
    مخابرات باندازه ۵ تا بانک سرمایه داره/ با اطمینان/
    مخابرات اگر توسعه نمیده بدلیل این است که کشور هنوز ظرفیت پذیرش توسعه شبکه و تکنولوژی جدید تر را نداره/
    الان هم اگر میبینید مخابرات کمی آرام تر است نسبت به گذشته ۲ تا دلیل مهم داره و اینم با اطمینان میگم/
    ۱- بدلیل اینکه خصوصی سازی شده و تصمصم گیرنده فقط خودش نیست/
    ۲- انشاالله سرمایه مخابراتی داره صرف امنیت کشور میشه و نمیشه بیشتر از این توضیح داد/

    انقدر نگید دارن میخورن دارن میخورن اختلاس میکنن/ من و شما خودمون هم هر لحظه در حال آزمایش خداوند هستیم/ بعید میدونم تو ۸ سال دفاع مقدس کسی این آرامش که ما داریم رو داشت/ الان از ۸ سال دفاع سخت تر شده متوجه باشید لطفا/ انقدر بی اساس و ظاهر بین حرف نزنید/ شما فکر میکنید (رزق و روزی) دست این آقایون هست اینها خودشون هم روزی خور پروردگار عالم هستند/ اگر ظلم میبینید که انکار نمیکنم . ظالمان تاریخ را بیاد بیارید که چجور بودند/ امثال ما که نمیتونیم جز اعتراض کاری بکنیم/ فقط قیامت انشاالله هر کس به اندازه ذره ای ظلم کرده باشه به سزایش میرسه/

    جانم فدای امام حسین علیه السلام / خدا لعنت کند افرادی را که تو جامعه دارن حق افراد مظلوم را میخورند/ بزودی مرگشون میرسه/توکل به خدا کنید انشالله موفق میشید. بنده هم مثل بقیه تو این جامعه دارم زندگی میکنم/

    قالَ اللهُ عَرَّ وَ جَلَّ لَو لَا أن یَجِدَ عَبدِیَ المُومِنُ فِی قَلبِهِ لَعَصَّبتُ رَأسَ الکَافِرِ بِعِصَابَهِ حَدِیدٍ لا یُصَدَّعُ رأسُهُ أَبَدا.
    خداوند عروجل می فرماید اگر بنده مومن من دل آزرده نمی شد، سر انسان کافر را با دستمالی آهنین می بستم، تا هرگز دچار سردرد نشود.
    اصول کافی(ط-الاسلامیه) ، ج۲ ،ص۲۵۷(باب شده ابتلاء المومن، حدیث ۲۴)

    حدیث (۱۰) امام صادق علیه السلام :
    کُلَّما أزدَادَ العَبدُ إیماناً ازدَادَ ضِیقاً فِی مَعِیشَتِهِ.
    هر اندازه که ایمان بنده افزون گردد، تنگ دستی اش بیشتر و زندگی اش سخت تر شود.
    اصول کافی(ط-الاسلامیه) ، ج۲ ، ص۲۶۱ (باب فضل فقراء المسلمین حدیث ۴)

    1. فنی نگهداری می گوید

      ببخشید حاج خانم ما نگفتیم نا امنی هست کسی نگفت دارن میخورن و میبرن شما خودتون یک نگاه بندازید به شرکت میفهمید چه خبره یادمه یه زمانی مخابرات دولتی بود یک دهم الان سود نداشت ولی همه چی سرجای خودش بود چه بیا و برویی داشت نظم قانون همه چی مرتب و منظم بود هرچی درخواست میکردی هفته بعد میخریدن الان به عالم و آدم بدهکاریم شرکت‌های تعمیر یونیت ها میگن ما دیگه یونیت تعمیر شده نمیفرستیم برق و گاز و آب از ما طلبکارن حتی سوپری محل هم به ما به اسم مخابرات جنس نمیده میگه بد حسابه بهرحال هر جایی بخشی از سرمایه صرف تعمیرات و نگاهداری اون مجموعه میشه چرا ساختمون‌ها دارن میریزن رو سرمون و کسی حتی پول ایزوگام هم نمیده چرا همه چی داره داغون میشه و کسی پاسخگو نیست مگر پتروشیمی هم خصوصی نیست ؟ مگر برق هم خصوصی نیست چرا اونا دارن طبق استاندارد های جهانی کار میکنن؟ چرا هیچ هزینه ای صرف تجهیزات نمیشه چرا حرکت کارکنان و بازنشستگان حفظ نمیشه ؟ چرا و صد چرای دیگر که فقط در مخابرات شاهد این مسایل هستیم

  6. ناشناس می گوید

    ببنید دوستان اشتباه همه شما این هستش که فکر می کنید باید رسمی باشید.خیر شما اگر تخصص داشته باشید این سازمان هستش که باید دنبال شما باشه و نه شما دنبال سازمان
    خیالتون را راحت کنم.مخابرات نه ارزش موندن داره و نه ارزش وقت گذاشتن.مخابرات شده یه شرکت ورشکسته به لحاظ نیروی انسانی و وفقط سعی میکنه حقوق نیروها را(با زدن از سرو ته حقوق)پرداخت کنه تا سر وصدایی ایجاد نشه.وگرنه تمام طرح های توسعه ای تعطیل شده،مشتری مداری صفر شده و مدیریت چسبیدن به چند تا کار بیهوده
    ۱-پرداخت تمام و کمال سود سهام سهامدار بزرگ!!!!!!!
    ۲-پرداخت به دوستان بازنشسته که با خیال راحت میتونن سر وصدا کنن(وبا عرض پوزش همیشه هم مدعی اند)
    ۳-کاهش هزینه ها به هر شیوه وای وبه هر قیمتی بجای فکر کردن برای افزایش درامد

    لذا همکاران گرامی صادقانه بهتون میگم
    اگر می تونید برید که از مخابرات فرار کنید،اگر هم نمی تونید به هر دلیلی(مثل خودم فقط وفقط وفقط به دلیل خانواده ام)کار دوم پیدا کنید اسمش کار دوم هستش اما در واقع کار اول بدونیدش وهم و غمتون را بزارید برای اون(این به معنی کم کاری برای مخابرات نیست)
    اما بمیرید برای کسی که حداقل برات تب کنه
    سرتون را درد نیارم خیلی ها اشتباه کردن اومدن مخابرات خیلی ها هم چاره ای نداشتن خیلی ها هم گول اسم و رسمش را خوردن اما به هر صورت تا دیر نشده فکری به حال خودتون بکنید.اینم بدونید تا این سیستم در کشور ما جاری هستش نمیذارن یه گروه تو هیچ شرکتی تشکیل بشه که مثلا کاری بکنه
    نمونه اش همین اتحادیه و انجمن های خودت مخابرات

    1. ناشناس می گوید

      biiiiiiiiiig liiiiiiiiiiike

      1. آشنا می گوید

        واقعا باید به این مدیران افتخار کنیم که اینجور انگیزه هایی رو ایجاد کردن
        یعنی صد ها هزار دشمن نمیتونه اینجور استعدادها رو از بین ببره

  7. سیروان می گوید

    دوستان با سکون و سکوت هیچ کس به حال ما فکری نخواهد کرد باید حرکتی چیزی کنیم فایده نداره اینطوری

  8. محمد می گوید

    سلام دوستان امروز میخوام اعتراف کنم که سال ۹۲ گول خوردم و بین سازمان امور مالیاتی و مخابرات بزرگترین اشتباه زندگیم رو کردم و مخابرات رو انتخاب کردم.دوستام رفتن مالیاتی الان شدن ممیز ولی من هنوز همون کارشناس هستم بدون کوچکترین تغییری. به هیچ عنوان احساس تعلق به این سازمان رو ندارم. از امروز شبانه روز درس میخونم تا استخدامی قبول بشم.من میتوانم و باااااید از این سازمان برم.

    1. ناشناس می گوید

      تو این سازمان تعلق سازمانیت رو نابود میکنن.

  9. Ahmadreza می گوید

    سلام

    1. Ahmadreza می گوید

      سلام خسته نباشید آیا این خبر شامل حال مخابرات و نیروهای استخدامی ۹۲ میشه ؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        سلام
        هیچ چیزی جز متن خبر نمی دونیم

  10. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید. چرا هیچ کس پیگیر کمک هزینه ازدواج استخدامی های ۹۲ نیست. چه ملاکی برای تاریخ اواخر شهریور ۹۷ مبنی برپرداخت دارن. چرا تاریخ خای قبل ازشهریور۹۷ رو پرداخت نمیکنن. این وسط فقط درحق یه عده اجحاف میشه. من خودم یکبار نامه نوشتم زمان آقای دیانی. ولی نتیجه نهایتا شد تاریخ شهریور۹۷٫اگر کسانی که شامل قبل ازاین تاریخ میشن باهم متحد بشن شاید بشه کاری کرد.

    1. مریم می گوید

      خدایی شما دیگه کی هستید. خب میخواستی ازدواج نکنی!!!!. ازدواجی که واسه هدیه باشه میخوام هزار سال نباشه.تازه از این روزها مدیران به شرکت و پیمانکار واگذارتون نکنن جای شکرش باقی است قراردادی یک ساله!!!!!!! وقتی واسه دایمی شدن پیگیر بودیم بعضی از شماها می گفتند مهم نیست ما با رسمی فرقی نداریم کمک هزینه ازدواج مهم است که تصویب شه!!!!. می بینیم اونم بهتون ندادن که؟؟؟؟ اتحاد ما را شماها به هم زدید.

      1. ناشناس می گوید

        احتمالا شما نیروی شرکتی هستی که چنین دل پری داری
        اولا ما با آزمون و مصوبه هیئت وزیران آمدیم، پس قرار نیست شرکتی و یا چیز دیگه ای تبدیل وضعیت بشیم.
        دوما تلاش برای گرفتن حقی دلیل نمی شه که از سایر حقوق چشم پوشی کرد
        سوما قطعا ما کمک هزینه ازدواج را از این شرکت خواهیم گرفت

        1. مریم می گوید

          من خودم ۹۲ ایی هستم. قطعا نخواهید گرفت و نمیتونید هم . قطعا به پیمانکار واگذار میشیم. اگه مشکلی نبود چرا رسمی نشدیم.حالا رسمی نه قراردادی دائمی!!!! شما فعلا دلت را خوش کن. این هدیه ازدواج هم واسه خودشون و بچه هاشون تصویب کردند. بهت نمیدن.

  11. ناشناس می گوید

    مدیران مخابرات برن نگاه بکنن به شرکت برق ، شرکت گاز، شرکت آب و از عملکرد و نتایج کارشون شرمنده و خجل شوند، استخدامین سال ۹۲ در شرکت برق الان بالای ۹میلیون تومن حقوق می گیره ، اینجا در مخابرات چندرغاز می ندازن کف دستمون، واقعا ناراضی هستیم، خدا از شما نگذره که تیشه به ریشه چنین سیستم عظیمی زدید

    1. کارمند ساده می گوید

      دقیقا
      روز به روز دارن بیشتر فاتحه مخابرات رو میخونن و سیستم ، نفر رو به جایی میرسونه که اگر دزدی هم از دستش بر اومد انجام میده ، چون گرفتن حق خود از سیستم می داند من اگر روزی در این سیستم ناظر بشم و بتونم بخورم حتما این کار رو میکنم و هیچ عذاب وجدانی ندارم چون شما مدیران باعث میشین که نفر نسبت به سیستم تعلق سازمانی داشته باشد یا خیر.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        همین الان بهت میگم که
        نه میکنی
        نه میتونی
        نه وجدانت قبول می کنه
        اونایی که از این کارها میکنن نیازی به دلیل و برهان ندارن قربو شکلت
        اونایی که جلوی اینه می ایستن و خودشونو مواخذه میکنن اهل این حرفها نیستن

    2. دشتی می گوید

      جالبه میگن قراردادی۹۲ میتونه مسئولیت بگیره.
      آخه قراردادی با قرارداد یکساله و بی پناه چه قدرت و برشی داره که بتونه یه مجموعه رو با جدیت راه ببره.
      کافیه تا به دوتا نور چشمی به خاطر کم کاری گیر بده .مسئول بالا دست دو تا ارزیابی رو کم میده و قرارداد لغو.
      به همین راحتی
      جناب مدیر عامل ممنون از لطفتون .مسئولیت ها هم باشه برای همکاران رسمی عزیزمون.
      ما همین جارو کش مراکز باشیم بهتره.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        دشتی عزیزم
        شما که که باز به رسمی ها گیر دادین!
        اگر قرار بر گیر دادن به اون افراد باشه نه من نه شما نه مدیر عامل, توان برخورد نداره! دلایل دیگری بیارین

        1. دشتی می گوید

          سردبیر عزیز…جوون ۴۷ی
          نه نه ،سو تفاهم نشه.
          من هیچ گیری ندادم.من چکاره هستم مگه.یه قراردای هستم که شاید۲۹/۱۲/۹۸ اخرین روز کاریم تو مخابرات باشه یهو دیدی هیئت مدیره کلا خوششون نیومد همین جوری گفتن به سلامت.
          من عاشق همکاران رسمی خودم هستم و هنوز جنبه استاد و شاگردی رو داریم.
          همکارای رسمی من ۹۰، درصدشون با توجه به شرایط کاری و تجربه گرانبهای سالهای خدمت،از قبول هر گونه مسئولیتی خودداری می کنن و طفلکی قراردادی ۹۲ چون قراردادیه مجبور به پذیرش چندتا مسئولیت (_بدون حکم سازمانی)میشه.
          آقا من منظورم این بود که الکی به قراردادی۹۲ دلخوشی ندن،مسئولیت هم ندن بهتره،دلیلی نداره تا همکارای باسابقه رسمی هست اونم با حکم قراردادی یکساله مسئولیت قبول کنیم.
          جناب صدری میگن خب حالا که شما رو قراردادی نگه می داریم ،اشکال نداره،مسئولیت بهتون میدیم تا ناراحت نشین.
          چه اتفاقی افتاده تو این شرکت که همکار رسمی با سابقه مسئولیت قبول نمی کنه.قراردادی کم تجربه رو جلو میندازن.
          ممنون که گوش دادین

      2. مریم می گوید

        بچه ها خواهشا بیایید پیگیر شیم. فقط ما نود و دو ها از حقمون دفاع نکردیم. از هر استان چند نفر جمع شیم با آقای صدری صحبت کنیم.حقمون را خوردن.

  12. Ahmadreza می گوید

    یادش بخیر …
    چقدر خوشحال شدیم

    1. سجاد می گوید

      احساس من اینه که کلاه برداری بدی ازمون صورت گرفته ولی هممون ساکتیم! مثل سایر کلاه برداری های زندگی که توسط دستگاه هایی مثل مخابرات صورت میگیره! اگه مخابرات همون سال ۹۱ و پیش از آزمون اعلام میکرد که قصد داره نیروها رو برای همیشه قرارادی یکساله نگه داره! چند درصدمون از شرکت در آزمون صرفنظر میکردیم؟ قطعاً من جز کسانی بودم که شرکت نمیکردم، اونوقت اصلاً قبول نمیشدیم که بخواهیم وارد شرکت بشیم و حالا برای رفتن از شرکت سبک و سنگین کنیم و نگران بدتر شدن اوضاع باشیم! اگه این کلاه برداری صورت نمیگرفت چه بسا مسیر زندگیمون کاملاً تغییر میکرد و چه کسی میتونه بگه که بدتر میشده! از اینکه الان به اندازه نامه رسان های زیرساخت هم حقوق نمیگیریم حتی اگه رئیس اداره بشیم، تازه قراردادیه یکساله هم هستیم، شاید دیگه بدتر نمیشد! چه طور میشه بر اساس یه شرایطی آزمونی بگیری و در حقیقت تعهدی داشته باشی و بعد بگی از امروز شرایط تغییر کرده و عطف به ماسبق هم میشه!

  13. Ahmadreza می گوید

    سلام
    اینجا چقدر ساکته …
    از حقوق تیر ماه چه خبر ؟
    مناسبت ها پرداخت میشه آیا ؟؟؟
    مأموریت ها چی ؟؟؟
    شش ماهه دوم ۹۷ چی ؟

    1. فنی با سابقه می گوید

      ای بابا برادر الان همون پاداشی که چند سال پیش ۴۵ روز بود و شد ۱۵ روز دیگه دریافتش شده آرزو

  14. مادر می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    این روزها همه ی پرسنل مخابرات ناراضی هستن چون
    وقتی حرف از اماکن رفاهی میشه می گن نداریم
    وقتی حرف از مطالبات میشه میگن نداریم
    وقتی حرف از گروه میشه می گن نمیشه
    وقتی حرف از امور ورزشی میشه می گن صبر کنین ، ندارن، هنوز بدهی های پارسال رو هم ندادن و …
    وقتی حرف از پاداش میشه که کلا می خوان بکشنت
    همه ی پرسنل از شرکتی گرفته تا رسمی ها و قراردادی ها همه ناراضی و بی انگیزه هستن
    در آینده ای نه چندان دور همین منابع عظیم انسانی تیشه به ریشه ی مخابرات می زنن . اونوقت خیلی دیره برای مدیران
    این یک واقعیت هست که توی ذهن همه ی کارکنان اینه که خودشون سهمشونو از این سازمان بردارن .
    مدیران محترم با اینکه می دونن ، هیچ اقدامی نمی کنن چون برای اونا هیچکدوم از موارد بالا وجود نداره
    بالاترین گروه با هر مدرکی و با هر سابقه ای برای معاونین و مدیران کل
    بهترین اماکن برای اونا
    بهترین پاداشها برای اونا
    و بهترین ……
    سردبیر محترم لطفا از همکاران شهرهای مختلف در خصوص اوقات فراغت تابستان امسال بپرسید که آیا مدیران آنها هم مثل مدیران ما از سر و ته استخر و باشگاه و ورزشی همکارانشون می زنن یا نه؟
    با تشکر

  15. Ahmadreza می گوید

    ?گزارش جلسه نمایندگان تشکلهای کارگری در شورای عالی هماهنگی با مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران برگرفته از کانال تلگرام انجمن صنفی مخابرات تهران.
    @mokhaberaty
    ▫️بسمه تعالی
    ▪️همکاران عزیز و ارزشمند:
    ▫️باسلام و احترام
    ?در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۴/۵ جلسه ای با حضور نمایندگان تشکلهای کارگری در شورای عالی هماهنگی با مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران با حضور آقایان مهندس صدری، آقای فرقانی ، آقای اقدم مدیر کل حراست، آقای رضوانی مدیریت بازرسی، آقای یافتیان از اعضای هیئت مدیره برگزار گردید.
    ?در زمینه های حقوق همکاران بحث مفصلی صورت گرفت و طرفین جلسه بر اجرای قانون در مخابرات تاکید نمودند. مدیریت محترم اعلام نمودند که با توجه به رای دیوان عدالت آن را اجرا می نمایند. نمایندگان تشکلها با توجه به دیدگاه مدیرعامل مبنی بر اجرای قانون، خواستار اجرای کامل بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران که از شروط واگذاری مخابرات به بخش خصوصی بوده است و همه مطالبات کارکنان و مزایای ایشان را در بر می گیرد تاکید و پافشاری نمودند علاوه بر این موضوع تغییر صندوق بازنشستگی به صندوق تامین اجتماعی مشمولین مطرح گردید که مدیریت محترم عامل اظهار داشتند که در این خصوص مکاتبه ای توسط مخابرات ایران با وزارت ارتباطات انجام شده و پیشنهاد گردید که از سود ومطالبات دولت توسط شرکت کسر و این تغییر صندوق توسط شرکت مخابرات صورت گیرد و قول دادند که موضوع را پیگیری نمایند ضمن این که تشکلها هم پیگیر موضوع خواهند بود.
    ?در نهایت مقرر گردید : ظرف دو هفته موضوع اجرای مطالبات بند ۶ تصویب نامه هیات وزیران توسط جناب آقای فرقانی معاونت توسعه منابع انسانی بررسی و اعلام گردد.
    لذا به همکاران محترم اطمینان می دهیم تمام تلاشمان را بکار خواهیم گرفت که همکاران خدوم شرکت مخابرات به حقوقشان دست یابند . انشاالله

    @mokhaberaty

  16. سجاد می گوید

    دوستان و همکاران عزیز ۹۲ ای حقوقی، یه زحمتی بکشید و با همکاری با همدیگه یک شکواییه برای دیوان عدالت یا هر جای مربوطه که شما بیشتر مطلع هستید تهیه کنید، همین سایت زمینه ی آشنایی همه ی ما رو با یکدیگه فراهم میکنه، فکر کنم ما ۹۲ ی ها حداقل ۱۵۰۰ نفر باشیم، امضای اکثریت این جمعیت رو زیر شکواییه خواهیم داشت و میتونیم روی اون اقدام کنیم، میدونم در گوشه و کنار فعالیت های پراکنده ای داره انجام میشه، مثل شکایت به بازرسی ریاست جمهوری یا اقدام از طریق بنیاد شهید و … ولی بیایید این اقدامات پراکنده رو تجمیع کنیم تا شاید نیروی متحد قویتر بشه و به نتیجه برسیم، با یه درخواست با دو هزار امضا میتونیم موضوع رو از طریق دولت، قوه قضائبه، دیوان عدالت اداری، بیت رهبری یا هر جای دیگه هم که لازمه دنبال کنیم. همین سایت میتونه زمینه ی حرکت هماهنگ ما بشه، در هر حال وعده و وعید غیر واقعی زمان برگزاری آزمون به نظر نوعی تعهد میاد به علاوه تحت فشار مجلس مخابرات مجبور شد کارگزاران رو دائمی کنه که این خودش نقطه قوتی برای حرکت هماهنگ ما میتونه باشه، منتها یه گروه حقوقی میخواهیم قطعاً نباید اونها لیدر بشن که مورد آزار و تهدید مخابرات قرار بگیرند بلکه صرفاً بخشی از یک حرکت هماهنگ باشند، حتی شاید با کمک همدیگه بتونیم هزینه لازم برای یک گروه وکالت برای طرح و پیگیریه این شکایت رو، در صورتی که به هر دلیل نتونیم از توان حقوقی داخلی استفاده کنیم، تهیه کنیم، وسیله لازم برای ارتباط و اتحاد در بین ما در سراسر کشور هم میونه همین سایت قرار بگیره.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما برای قراردادیها یک گروه مستقل داریم

      1. Ahmadreza می گوید

        اگه منظورتون در تلگرام هست بیزحمت بنده هم اضافه کنید .

  17. Ahmadreza می گوید

    سلام
    چرا امسال حق مأموریت ها پرداخت نمیشه ؟
    کسی میدونه چرا ؟؟؟

  18. سجاد می گوید

    قسمتی از پیام درج شده در خبر جلسه پرسش و پاسخ در استان البرز : (در این جلسه کارکنان قراردادی-۹۲ باز هم در مورد رسمی و دائمی شدن خود پرسیدند.مهندس صدری صراحتا اعلام کرد که دیگر شرکت کارمندی رسمی نخواهد داشت.این مصوبه هیئت مدیره است و مدیر عامل باید اجرایش کند.)
    پس عزیزان کارگزار جزء مخابرات نیستند!؟ آیا؟ یا این مصوبه میتونه بسته به شرایط استثناء هم داشته باشه!؟ همونطور که آئین نامه ۸۹ و مصوبه هیئت مدیره در سال ۸۹ با مصوبه سال ۹۴ نقض شده پس یه روز هم ممکنه مصوبه سال ۹۴ با یه مصوبه جدید نقض بشه، شرایط تعیین کننده ست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همه چیز ممکنه

      1. سجاد می گوید

        البته این که همه چیز ممکنه نهایت بی قانونی و بی نظمی مملکت و مخابراته! تا اونجاییکه من میدونم آئین نامه سال ۸۹، مصوب هیئت مدیره بوده که مورد موافقت نمایندگان کارگری و وزارت کار قرار گرفته و قانونی شده! چطور ممکنه هیئت مدیره مخابرات ایران که یکی از طرف های این آئین نامه با به اصطلاح قرارداد سه طرفه بوده، یه طرفه قرارداد رو ابطال کنه!؟ بعد در سطح بالاتر همین هیئت مدیره در ستاد اجرایی و بالاتر، مدعیند که چرا ایالات متحده یه طرفه قراردادی با هفت طرف درگیر رو ابطال کرده و کارش غیرقانونیه و عهدشکنیه! واقعاً جالب نیست عهد شکن و خودش عهدشکنی رو محکوم میکنه!؟

        1. مریم می گوید

          هیات مدیره رفتارش مثل آقای ترامپ هست میزنه همه چی را کنسل میکنه. اما از اون ور منتقد همین آقا به عدم پایبندی به برجام هستن. چی بایست گفت واقعا. بی قانونی در استخدام های بی ضابطه و سرگردانی نیروهای تلاشگر و جوان های باسواد بیکار!!! !!!!

    2. Ahmadreza می گوید

      اما تا اونجایی که شنیدم قوانین عطف به ما سبق نمیشن . درسته ؟

  19. Ahmadreza می گوید

    سلام
    قسمتی از پیام درج شده در خبر جلسه پرسش و پاسخ در استان البرز : (در این جلسه کارکنان قراردادی-۹۲ باز هم در مورد رسمی و دائمی شدن خود پرسیدند.مهندس صدری صراحتا اعلام کرد که دیگر شرکت کارمندی رسمی نخواهد داشت.این مصوبه هیئت مدیره است و مدیر عامل باید اجرایش کند.)
    پس اجرای آیین نامه ۸۹ چی میشه ؟
    این که یعنی عمل نکردن به مقررات !!!!

  20. Ahmadreza می گوید

    سلام و عرض خسته نباشید
    در یکی از خبراتون گفته بودین که نامه ای به بازرسی ریاست جمهوری بابت تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی ۹۲ ارسال شده ، آیا جوابیه ای ارسال شده یا نه ؟
    ممنون.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      گزارشی بعنوان جواب به ما نرسیده

      1. Ahmadreza می گوید

        ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here