مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صفحه ویژه نیروهای خدمات اول(5) -جدید

[box type=”info”]مخابرات ما-  صفحه قبلی بدلیل افزایش تعداد کامنتها کند شده بود. بهمین دلیل مجبوریم کامنتها را در صفحه دیدی دنبال کنیم..[/box]

 

صفحه اخیر نیروهای شرکتی و خدمات اول(4)

صفحه قبلی نیروهای شرکتی و خدمات اول(3)

 

844830cookie-checkصفحه ویژه نیروهای خدمات اول(5) -جدید
280 نظرات
  1. بانوی منتظر در شرکت مخابرات می گوید

    باتشکر از مخابرات ما جهت پیگیری و ارسال اخبار جدید از مخابرات ایران
    لطفا پیغام بچه ها ی مخابرات استان فارس به مخابرات ایران ابلاغ شود:
    تاکنون شاهد عهد شکنی ودریافت اخبار ضد و نقیضی در طول سالیان خدمت در شرکت مخابرات از مدیرعاملان مختلف شرکت مخابرات ایران بوده ایم ولی این بار واقعا کاسه صبر همگی لبریز شده و با وجود سوابق طولانی که داریم دیگر انتظار جایز نیست
    عدم اجرای طرح طبقه بنذدی در تیرماه سال 1397===تعطیلی و اعتصاب توسط تماتم پرسنل بخش خصوصی استان فارس

  2. شاکی می گوید

    با سلام خدمت سردبیر محترم
    ضمن تشکر از زحمات شما و با توجه به پیامهای قبلی شما خواستم بدونم واقعا چرا استان فارس که جزو اولین استانها و در مرحله آخر جهت اجرا بود الان با این همه امیدی که داده بودن اعلام شده که مهرماه انجام میشه و این حرف هم دیروز از مدیر منابع انسانی مستقیم به ما گفته شده و موثق می باشد با این اوضاع از شما خواهش می کنم اگه میشه اعتراض شدید نیروهای استان فارس رو به گوش مسئولین مرتبط برسونید که حتما تعطیلی کار رو هم در پی خواهد داشت.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      چشم
      ممکنه اونا در استان خودتون پیش بینی کرده باشن که اون ماه کارشون آماده میشه
      ولی مخابرات ایران هیچ طرحی نداره برای پاییز

  3. زهرا حاصلی می گوید

    با سلام
    با توجه به اینکه قرار بود طرح طبقه بندی در استان فارس از 97/04/01 اعمال گردد با توجه به صحبتهای مدیر محترم نیروهای انسانی استان فارس آقای آگنجی این طرح تا 97/07/01 به تعویق افتاده ما که در مرحله عقد قرار داد بودیم چرا همه چیز تغییر کرده است خواهشمند است رسیدگی لازم مبذول فرمایید.

  4. شرکتی می گوید

    باسلام وخسته نباشید.اقای سردبیر درموردحذف شرط برای کارکنان شرکتی که مدرک تحصیلیشون مرتبط با مخابرات هست اما با شغل سازمانی که کار میکنه مرتبط نباشه که به گفته شما به دستور آقای فرقانی حذف شده از متصدیان امورسوال کردیم وبا کمال تعجب ان را تکذیب کردند ممنون میشیم اگر این مطلب رو روشن کنید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کی تکذیب کرده؟

      1. ناشناس می گوید

        باسلام.شخصی که مسئول انجام امور مربوط به طرح طبقه بندی دراستان همدان است ایشان اذعان دارند که با تهران تماس گرفتند واین موضوع تکذیب شده. لطفا بزرگواری نمایید وراهنمایی فرمایید.درصورت لزوم بفرمایید تا نام وشماره تلفن ایشان را خدمتتون عرض نماییم. .مجددا از زحمات شما سپاسگزاریم همگی از ثه دل میگیم خداوند به شما خیر بدهد.
        گروهی از همکاران بخش خصوصی شما

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          چشم یه فرصتی بدین یه فکری می کنیم

          1. امیرحسین می گوید

            سلام .شکرخدا که هنوز میشه بزرگانی رودید که بدون توقع وچشم داشت برای دیگران کار میکنند ممنون اقای سردبیر

            1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

              ما مخلصیم عزیز

            2. گروهی از همکاران بخش خصوصی شما می گوید

              سلام .جناب سردبیر امیدواریم این مسله ای که شما اطلاع رسانی کردیدوبا بزرگواری وفروتنی از دوستان وقت خواستید روبا مدرک ویا به هر صورتی که طلاح میدانید حل کنید. چون خیلی از د وستان نگران هستند وما شاهدیم که باوجود اینکه شما فرمودید آقای فرقانی این شرط روحذف نموده با زهم بعضی ازافراد انرا قبول نمیکنند.ومتاسفانه مخابرات ماروبه……متهم میکنندخواهش میکنیم این مورد را اثبات کنید وکوتاه نیایید.باز هم ازشما ممنونیم

      2. بهار می گوید

        درسته جناب سردبیر انجام نشده من خودم اینطوری هستم گروه ده دادن نه 12

        1. ناشناس می گوید

          سلام .کدام استان هستید

    2. گروهی از همکاران بخش خصوصی شما می گوید می گوید

      سلام . متاسفانه هنوزخبری از پاسخ و پیگیری سردبیر نشد انشالله که بزودی به جواب برسیم

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        دوست من
        هیچکسی نگفته به تاخیر افتاده.من همین رو بررسی میکنم و با خود ایشون صحبت میکنم.
        ولی اونایی که در جلسه بودن هیچکدوم نگفتن از قول آقای آگنجی که طرح عقب افتاده

        1. گروهی از همکاران بخش خصوصی شما می گوید می گوید می گوید

          سلام .منظور ما مطلبی بود که فرمودید درمورد حذف شرط کار مرتبط با مدرک تحصیلی بود. مجددا ازشما ممنونیم.

  5. ناشناس می گوید

    اینا که نتونستن عدالتو اجرا کنن هر کاری دلشون خواست کردن امیدوارم لاقل ترامپ بتونه

  6. خدمات اولی می گوید

    شرط همسان‌سازی حقوق کارکنان دولت
    معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور از همسان سازی حقوق کارکنان قراردادی و رسمی خبر داد و گفت: تاییدیه این کار از شورای حقوق و دستمزد اخذ شده است و در صورت تامین بار مالی آن در دولت، اجرا می شود.

    به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ «سیدصدرالدین صدری نوش آبادی» درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق کارکنان دولت توضیح داد: ضریب افزایش حقوق تنها برای کارکنان رسمی و پیمانی اعمال می شود و کارمندان قراردادی تابع قوانین مشخصی هستند.

    وی افزود: البته برای حقوق کارکنان قراردادی نیز اقداماتی انجام دادیم و از شورای حقوق و دستمزد تاییدیه ای برای همسان سازی حقوق آنها با کارمندان رسمی دریافت کردیم و این موضوع را پیگیری می کنیم.

    صدری افزود: برای اجرای همسان سازی حقوق کارکنان قراردادی و رسمی باید بار مالی آن توسط دولت تعیین شود.
    *ایرنا

  7. علی می گوید

    اقای اگنجی مدیر نیروی انسانی استان فارس هنوز لیست اسامی رو در مخابرات ایران امضا نکرده!خیلی داره تو کار بچه های استان فارس خلل ایجاد میکنه به هیچ سراطی هم بنده نیست . شنبه قراره تو دفترش جمع بشیم

    1. ناشناس می گوید

      همین مدیران کارشکنن که صدای اعتراض مردم رو دراوردن ، کارشکن نجومی بگیر باید تنبیه بشه

  8. لعنت به هرچی مزدوره می گوید

    ساده نباشید .
    اصلا طبقه بندی مشاغل طبق قانون کار و بخشنامه های 36 ، 38 و 3 ، رعایت عدالت سطوح مزدی دو نفر زیر یک سقف برای کار هم ارزش هست.
    یعنی دریافتی یک نفر رسمی یا قراردادی باید در تمام سطوح مزدی و حتی پاداش ها برابر کارکنان شرکتی باشد. این موضوع طبقه بندی هم که جناب صدری فرمودن و عمل هم نمیشه فقط میخوان با 300 ، 400 تومن دهن شرکتی ها رو ببندن . والا من خودم چندین سال سابقه دارم نیروی متخصصم و در اتاقی که هستم نفر رسمی با رشته کاملا نامرتبط ، پست سازمانی زده شده در چارت هم کاملا نامرتبط نزدیک 4 برابر من حقوق و مزایاشه . الان این 300 ، یا 400 کجاش طبقه بندیه؟
    تازه همین کار رو هم تا اعتراضاتی نباشه کش میدن
    اینها همش بازیه والسلام .

    1. خدمات اولی خراسان رضوی می گوید

      با سلام خدمت مدیریت محترم شرکت مخابرات ایران
      ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی آیا این امکان وجود دارد در راستای اجرای طرح طبقه بندی پرسنل شرکتی و ارزیابی پرسنل و باتوجه به بازنشست شستن تعداد زیادی از همکاران رسمی و خالی شدن چارت نسبت به تبدیل وضعیت این پرسنل اقدام شود ؟؟؟؟

    2. علی می گوید

      دقیقا با 300 400 تومن میخوان دهن همرو ببندن اختلاف بالای دو میلیون حقوق بین رسمی و شرکتی با این چندرغاز افزایش جبران نمیشه تازه این افزایش هم در صورتیه که شما مدرک مرتبط داشته باشی.قشنگ سر هممون یه کلاه گشاد رفته.

    3. ناشناس می گوید

      مخابرات است دیگر…

  9. ali می گوید

    سلام خدمت همه دوستان و سردبير محترم
    يه سوال: بعد از اينكه فرم ارزيابي رو پر كرديم و مديران امتيازها رو دادن، اين اسامي ارسال ميشه تهران؟ و ممكنه كسي با وجود مرتبط بودن رشته و محل كار و سابقه ي كار و …. اسمش تو تهران خط بخوره ؟ ممنون ميشم جواب بديد . با تشكر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مخابرات ایران اسامی رو از استانها می گیره. در حقیقت میفرستن برای مخابرات ایران از طریق خدمات اول
      دلیلی نداره اگر شرایط رو داشته باشین خط بخوره .مگر در ارزیابی مشکلی باشه

  10. همدانی می گوید

    جناب سردبیر با سلام و خسته نباشید
    لطف کنید خبری در مورد طرح طبقه بندی در استان همدان بگیرید. واقعا دیگه اعصابمون بهم ریخته از اینکه میگ این ماه ، ماه بعد و … مخابرات مثل اینکه میخواد نیروهاشو اذیت کنه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باشه اعصابتون رو بهم نریزین خبر منفی از استان شما نیومده

  11. تسنیم می گوید

    سلام سردبیر گرامی خاطرتون هست که ما خبر دادیم که خدمات اول برای کاهش ساعت کار فرم فرستاده الان بعد از چندین روز هنوز اجرایی نشده و ما همچنان منتظریم واقعا مخابرات چند بام و هواست و همه باید نظر بدن و موافقت کن خیلی زحمتتون میدیم ولی لطف کنید بازم پیگیری کنید ممنونم.

    1. تسنیم می گوید

      سلام سردبیر گرامی میشه یه پیگیری کنید این بخشنامه کاهش ساعت کار بانوان شرایط خاص به استانها ابلاغ بشه ممنونم.

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        اینکه اعلام شده.
        مگه چند بار باید اعلام بشه؟
        خیلی وقت پیش گفتن آقای صدری امضا کرده نامه شو فرستاده

        1. تسنیم می گوید

          استان ما آغ هنوز اجرا نمی کنند متاسفانه.

  12. محمد قنبری می گوید

    سردبیر جان راجب این موضوع لطفا پیگیر بشین و یه خبری تهیه کنین دو مطلبی که گفتم یکی اینکه منظورشون از اینکه هزینه شرکت تی سی تی وان بالا رفته چیه دیگری اینکه بیگدلی گفته طرح تشویقی برای بخش خصوصی داریم حتما بگین منظورشون چی هست

  13. لاچین می گوید

    سلام و خسته نباشید بر عوامل سایت مخابرات ما
    اخباری که از شما بدست می یاریم و برای پیگیری می بریم پیش رییس نیروی انسانی مخابرات منطقه زنجان از دم همه رو تکذیب می کنه وقتی می گیم بااب این اخبار معتبره و از مخابرات ما و سردبیر بدست اومده به ما میگه کلا این سایت مخابرات ما رو بی خیال بشید که هر چی می کشیم از دست این سردبیره-هرچی گفته دروغه و تا از مخابرات ایران نامه کتبی نیاد متا هیچ کاری برای شما انجام نمی دیم. و نه لیستی فرستادیم و نه طرحی وجود داره! کلا مارو از زندگی هم ناامید می کنه طبقه بندی که سهله!
    به خدا چند ساله منتظریم که یه کور سوی امیدی باشه و.لی انگار رو پیشونی متا نوشته بئدبخت مخابرات !
    مدیرای استانی کلا حرف های برعکس می زنند -ئ کلا می گن چی دادارید می گید طبقه بندی چیه شما شرکتی هستید دوست ندارید برید بیرون کار پیدا کنید . من بهش گفتم اقا خودت برو بیرون کاره دیگه پیدا کن من چرا برم؟؟؟؟؟؟
    معاون مالی منطقه هم میگه – برلای چی گیر دادی به این طبقه بندی مگه چیه؟؟؟؟اگر هم اجرا بشه چیزی نیست که کلا 300 تومن می خایید بیشتر بگیرید – پیشنهاد می کنم برید رایتل و ایرانسل کار پیدا کنید مخابرات برای کار کنان خودش کاری نخواهد کرد شما که سهلید . موندیم این وسط کی راس میگه کی دروغ!

    1. شرکتی آگاه می گوید

      ساده نباشید .
      اصلا طبقه بندی مشاغل طبق قانون کار و بخشنامه های 36 ، 38 و 3 ، رعایت عدالت سطوح مزدی دو نفر زیر یک سقف برای کار هم ارزش هست.
      یعنی دریافتی یک نفر رسمی یا قراردادی باید در تمام سطوح مزدی و حتی پاداش ها برابر کارکنان شرکتی باشد. این موضوع طبقه بندی هم که جناب صدری فرمودن و عمل هم نمیشه فقط میخوان با 300 ، 400 تومن دهن شرکتی ها رو ببندن . والا من خودم چندین سال سابقه دارم نیروی متخصصم و در اتاقی که هستم نفر رسمی با رشته کاملا نامرتبط ، پست سازمانی زده شده در چارت هم کاملا نامرتبط نزدیک 4 برابر من حقوق و مزایاشه . الان این 300 ، یا 400 کجاش طبقه بندیه؟
      تازه همین کار رو هم تا اعتراضاتی نباشه کش میدن
      همه اخبار مخابرات آنها بازیه والسلام .
      جرات داری بزار کامنتو

      1. رصدگر می گوید

        جرات یعنی چی؟

  14. جواد می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    یه خواهش داشتم یه کاری انجام بدین
    لطفا یه سری به تعرفه های اماکنات رفاهی که خدمات اول برای نیروهای خودش در نظر گرفته بزنید و قیمتها رو یه بررسی کنید.
    تو سایت هتلهاشون نگاه میکنی قیمتهاشون رو کمتر از خدمات اول زدن.
    مثل اینکه خدمات اول با اینکار میخواد کاسبی راه بندازه و سود شرکتش رو بیشتر کنه فقط تنها مزیتش قسطی بودنشه
    آخه به نظر شما با این قیمتها نیروهای خدمات اول توانایی مسافرت رفتن دارن؟

  15. احمدی شرکتی می گوید

    سلام سردبیر جان تو خراسان رضوی دقیقا باید به کی فشار بیاریم با کی یقه به یقه بشیم.یادمه چند ماه قبل به یکی از مسئولین گفتیم سردبیر تو سایت مخابرات ما از طبقه بندی گفته .عین جوابش …سردبیر کیلو چنده.واقعا متاسفم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب راست میگه دیگه!
      سردبیر کیلو چنده!
      خب شما چرا باید بری به اون بگی سردبیر …!
      به اون بنده خدا چه ربطی داره!
      به من هم بگی میگم سردبیر کیلو چنده!
      بگذریم
      حالا اگر خبر ما جایی اشکالی داره بگو بطور واقعی به ایشون بگم سردبیر کیلویی چنده.
      وگرنه سردبیر بهش میگه مدیری که مشکلات کارکنانش رو حل نکنه کیلویی چنده!

  16. خدمات اول اهواز می گوید

    سلام جناب سردبیر محترم . نماز و روزه تون قبول باشه.
    ممکنه بفرمائید طرح طبقه بندی خوزستان توی چه مرحله ای هستش؟ اگه دوستان پرسیدن و سوال من تکراریه ببخشید منو

  17. ناشناس می گوید

    چرا
    حقوق
    خدمات اول
    رو
    ندادن
    مگه قول ندادن قبل از عیدفطر حقوق بدن؟؟؟؟

    نکنه منظورشون دقایقی قبل از آخرین اذان ماه رمضان هستش؟؟؟

    خعلی بد قولن
    اهواز . (یکی از سر کار رفته های طرح طبقه بندی )

  18. محمد قنبری می گوید

    با سلام اونجایی که سهامداران خرد گفتن هزینه های شرکت tct1 رو بالا بردین و ب طرح تشویقی برای بخش خصوصی داریم توضیح بدین

  19. لاچین می گوید

    سام سردبیر ما زا یکشنبه منتظر اخرین اخبار استان ها برای طبقه بندی مشاغل هستیم!

  20. سمیه می گوید

    جناب سردبیر لطفا اطلاع رسانی کنید
    در منطقه زنجان ، طرح طبقه بندی مسدود شده است.
    به دلیل اختلاف بین دو نفر در منطقه زنجان با مخابرات ایران .
    مدیر منطقه و رییس نیروی انسانی ، با مخابرات ایران به مشکل برخورد کردنند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از خبرتون ممنونم.حتما پیگیری میکنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here