مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دقایقی پیش جلسه اعضای شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات با وزیر ارتباطات پایان یافت

مخابرات ما- درست دقایقی قبل اطلاع رسید که جلسه تعدادی از اعضای شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پایان یافت.

در این جلسه مهمترین مشکلات و درخواست ها و مطالبات کارکنان از نیروهای رسمی گرفته تا نیروهای شرکتی و قراردادی مطرح و به اطلاع وزیر ارتباطات رسید.

پیش از آنکه هر خبری منتشر کنیم  منتظریم تا بیانیه مشترک این جلسه منتشر شود تا بتوانیم راحت تر از مفاد گفتگوها و شکل طرح آن صحبت کنیم.

در این نشست دکتر نجفی رئیس کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت. در حقیقت تلاش های این نماینده پرتلاش موجب تشکیل این جلسه شد.

از سوی شورای عالی تشکل ها نیز این افراد در دفتر وزیر آماده شدند: رضا پایست رئیس شورایعالی تشکلهای کارگری مخابرات، همچنین همکاران دیگر دکتر بسمل، مهدی پناه، لسان صدق، احمدی، حلال خور، مظلومی، و نژاد اصغر .

خبرهای تکمیلی ما را در این مورد بزودی می خوانید.

 

998070cookie-checkدقایقی پیش جلسه اعضای شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات با وزیر ارتباطات پایان یافت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    سردبیر محترم سایت مخابرات ما
    خواهشمند است از طرف همکاران ایثارگر سرباز وظیفه و رزمندگان این مطلب را بصورت تیترخبری و مطلب مستقل جهت استحضار مدیرعامل محترم مخابرات ایران منتشر فرمایید .

    مدیر عامل محترم مخابرات ایران جناب آقای مهندس صدری
    سلام علیکم
    احتراما باستحضار می رساند :
    با عنایت به بخشنامه معاونت محترم انسانی شرکت مخابرات ایران در زمینه احتساب خدمت سربازی بصورت سه چهارم داوطلبانه سربازان جنگ و با توجه به اینکه استعلامات تمامی همکاران دارای سابقه جبهه سربازی و داوطلب سه چهارم خدمت از ارگانهای ذیربط به پایان رسیده است و نتایج استعلام های مذکور بصورت کامل در ا ختیار و تحویل کارگزینی استانها گردیده است . خواهشمند است دستور فرمایید چنانچه مزایایی به این ایثارگران و رزمندگان تعلق می گیرد دیگر بیش از این با تعلل و اتلاف وقت مواجه نگردند و در اسرع وقت نسبت به صدور احکام ایثارگری همکاران ذینفع اقدام فرمایند . قبلا از حضرتعالی و معاونت های محترم آن جناب کمال تشکر را داریم
    از طرف ایثارگران زیر ۲۵ درصد و رزمندگان مخابرات

    1. ناشناس می گوید

      دوستان ایثارگر سعی کنید با جمع حرکت کنید سود همه ما در باهم بودن است نه جدا کردن مطالبات

  2. همکار رسمی می گوید

    آنچه مسلم است آیین نامه 1389 که توسط سهامدار اجرا نشده نقض آشکار شرایط واگذاری و کاملا غیر قانونی است.وقتی شرایط یک معامله نقض شود دیگر آن معامله موضوعیت ندارد. و دولت موظف است یا بر اجرای آن نظارت کامل کند و اگر نمیتواند و حتی زورش نمیرسد کارکنان را به خانواده خود برگرداند.بازگشت کارکنان ناقض اصل 44 نیست . کارکنان کالا یا خدمات نیستند که واگذار شوند!!!!!!!
    در مورد سیار نیست جدا سازی آن کاملا غیر قانونی است. قطع درآمد یک شرکت واگذار شده مخابرات مادر اصلا در قرارداد واگذاری قید نشده و شرکت به همراه مجموعه جدا شده و تفکیک ان عملا و قانونا غیر قانونی است.موارد ذکر شده بالا دیگر این همه تفسیر و تبصره ندارد که کارکنان را علاف یک مجموعه قوانین من درآوردی کرده اند.فقط و فقط اجرای قانون مد نظر کارکنان است.

نظرات بسته شده است.