مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بزودی …. نامه سرگشاده سردبیر مخابرات ما برای وزیر ارتباطات

مخابرات ما- بزودی نامه سرگشاده سردبیر سایت مخابرات ما به وزیر ارتباطات منتشر می شود.

این نامه مکتوبی است خطاب به مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات در رابطه با دیدار امروز او با نمایندگان کارکنان شرکت مخابرات ایران!

.

حرفهای جالب سردبیر را صبح امروز بخوانید!

….

عصر امروز نمایندگان کارکنان مخابرات با وزیر ارتباطات دیداری دارند … این نامه سرگشاده در همین مورد است.

997690cookie-checkبزودی …. نامه سرگشاده سردبیر مخابرات ما برای وزیر ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    با سلام
    با توجه به هزینه های زیاد پیشنهاد میگردد مخابرات بیاید احکام کارکنان رسمی وبازنشستگان را در مورد رفاهیات معوقه وحق ایثارگری را از سال ۱۳۸۸ احکام آن را صادر وبه تامین اجتماعی ارسال کند تفاوت مبلغ را هر موقع پول داشت بدهد.

    1. ناشناس می گوید

      سلام دوست عزیز فقط نقد !

  2. همکار رسمی می گوید

    جناب سردبیر عزیز 5 فاکتور مهم درخواستهای جامعه مخابراتی را هم انشالله در نظر بگیرید . 1- تبدیل بیمه صندوق بازنشستگی کشوری به صندوق تامین اجتماعی .2- بخشنامه تشویقی بازنشستگی در اسرع وقت.3-پرداخت مطالبات رفاهیات . 4_اجرای طبقه بندی مشاغل .5-خواسته های همکاران عزیز قرادادی .کارگزاران و شسکامی ها را هم در نظر بگیرید که واقعا خیلی بیشتر و بهتر از ما رسمیهای در شرف بازنشستگی کار می کنند . عزیزان همکار قراردادی و کارگزاران و شسکامیها این را از صمیم قلب می گویم ما رسمیها قدر زحمات شما را می دانیم و برای شما ارزوی سلامتی و طول عمر و برکت را داریم . از مسوولین و مدیران محترم مخابرات می خواهیم کاری انجام دهند تا خدای ناکرده حقی از این عزیزان ضایع نشود . مدیران محترم این را بدانید که اکثر زحمات بر دوش این عزیزان است . البته همکاران رسمی بر من خرده نگیرند من و اقعیت را گفتم .

  3. ناشناس می گوید

    سلام بر سردبیر گرامی
    امیدوارم نامه شما مختص به یک گروه خاص نباشد ، مخابرات از تنوع نیرو برخوردکار هست ، پس خواهشاً بدون اعمال نظر شخصی ، بی طرفانه به نگارش بپردازید و در نوشتن، مطلب خود را در جایگاه تک تک افراد قرار بدهید ، نه فقط در جایگاه گروه خاص ، باز هم ممنون از اینکه صدای کلیه پرسنل هستید ( از طرف یکی از کارمند های مظلوم شامل طرح قرارگرفته که فقط در این مدت وصله ها و بی محبتی های فراوان دید و خواند از بقیه همکارهایی که شامل طرح قرار نگرفتند ) ، به امید روزی که لبخند بر لب تک تک همکارها نقش ببندد

نظرات بسته شده است.