مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر ارتباطات به نمایندگان شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات وعده ملاقات داد.

مخابرات ما- تلاش های اعضای شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات و همکاری آنان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نتیجه بسیار خوبی داده است.

قرار شده است فردا -دوشنبه-  ساعت 4 عصر تعدادی از اعضای شورایعالی تشکل ها به دیدار مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات بروند.در این جلسه نمایندگان کارکنان شرکت مخابرات ایران از مطالبات فراموش شده خود با وزیر جوان گفتگو خواهند کرد.

گفتنی است احتمالا مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نیز عصر فردا در محل ملاقات حضور خواهد داشت.

گزارش این دیدار برای خوانندگان این پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

 

997620cookie-checkوزیر ارتباطات به نمایندگان شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات وعده ملاقات داد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
8 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام خدمت جناب اقای مهندس صدری از بخشنامه حذف پیمانکاران محلی چخبر ؟چرا در اذربایجان شرقی هی قرار داد شرکت محلی رو تمدید میکنن.بخدا از اول سال ۹۷ قرار داد رو تمدید میکنن به بهانه حذف پیمانکاران محلی ولی ۹ ماه هست هی امروز فردا میکنن .خواهشا شما یه پیگیری بفرمایین و نتیجه رو به ما اعلام کنید.جناب اقای صدری خواهشا جواب بدین منتظر جوابتون هستیم .یا علی

  2. بازنشسته می گوید

    با سلام
    با توجه به هزینه های زیاد پیشنهاد میگردد مخابرات بیاید احکام کارکنان رسمی وبازنشستگان را در مورد رفاهیات معوقه وحق ایثارگری را از سال ۱۳۸۸ احکام آن را صادر وبه تامین اجتماعی ارسال کند تفاوت مبلغ را هر موقع پول داشت بدهد.

  3. همکار رسمی می گوید

    انشالله خیری در این کار باشد . به اقای وزیر بفرمایید که هر تصمیمی که برای بهبود وضیعیت ما بگیرند سریعا اجرایی کنند چون ما(خدایی ناکرده) عمر نوح نداریم .

  4. بازنشسته می گوید

    سردبیر محترم سایت مخابرات ما
    خواهشمند است از طرف همکاران ایثارگر سرباز وظیفه و رزمندگان این مطلب را بصورت تیترخبری و مطلب مستقل جهت استحضار مدیرعامل محترم مخابرات ایران منتشر فرمایید .

    مدیر عامل محترم مخابرات ایران جناب آقای مهندس صدری
    سلام علیکم
    احتراما باستحضار می رساند :
    با عنایت به بخشنامه معاونت محترم انسانی شرکت مخابرات ایران در زمینه احتساب خدمت سربازی بصورت سه چهارم داوطلبانه سربازان جنگ و با توجه به اینکه استعلامات تمامی همکاران دارای سابقه جبهه سربازی و داوطلب سه چهارم خدمت از ارگانهای ذیربط به پایان رسیده است و نتایج استعلام های مذکور بصورت کامل در ا ختیار و تحویل کارگزینی استانها گردیده است . خواهشمند است دستور فرمایید چنانچه مزایایی به این ایثارگران و رزمندگان تعلق می گیرد دیگر بیش از این با تعلل و اتلاف وقت مواجه نگردند و در اسرع وقت نسبت به صدور احکام ایثارگری همکاران ذینفع اقدام فرمایند . قبلا از حضرتعالی و معاونت های محترم آن جناب کمال تشکر را داریم
    از طرف ایثارگران زیر ۲۵ درصد و رزمندگان مخابرات

  5. بازنشسته می گوید

    با سلام
    لطفا نمایندگان تشکل های کارگری مخابرات پیگیری نمایند معوقه رفاهیات از سال ۱۳۸۸ به کجا رسید هر چند که مخابرات در پرداخت رفاهیات بدعمل کرد ومیبایست کسانیکه از زمان خصوصی سازی بازنشست شده اند تفاوت رفاهیات را پرداخت کند نه اینکه بازنشسته ای که در زمان دولتی بودن مخابرات هم رفاهیات را بر اساس آئین نامه مصوب سال ۱۳۸۹ کارکنان بگیرد والان مخابرات بگوید پول ندارم واقعا در این زمینه بد عمل کرد.
    لازم به توضیح است ما حسود نیستم مخابرات هر چه میتواند به بازنشسته های زمان دولتی کمک کند لیکن مصوبه رفاهیات مخصوص کسانی بود که از سال ۱۳۸۸ به بعد بازنشسته شده ویا بازنشسته میشوند.
    یا مثل این میماند کسانیکه در زمان دولتی باز نشسته شده اند اضافه کار و….. میگرفتند.حالا ما هم بگوئیم به ما اضافه کار بدهید ویا چیزهای دیگر…….

    1. ناشناس می گوید

      با سلام
      آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان مخابرات مصوب سال 1389 مختص کارکنان وبازنشستگانی میشود که از سال 1388 به بعد بازنشسته شده ویا میشوند پس نتیجه میگیریم آیین نامه رفاهیات بایستی از سال 1388 اجرا وکارکنانی که از سال 1388 به بعد بازنشسته شده اند تعلق گیرد مثل بن خواربار-کمک هزینه ایاب وذهاب -کمک هزینه مسکن و………………………………..

  6. ناشناس می گوید

    سلام
    ضمن تشکر از پیگیری این عزیزان لطفا حواستون باشد که وقت شما را نکشند و درست سر اصل موضوع بروید و درخواست ها را خیلی شفاف تقاضا کنید و در زمان های مشخص از آن ها پاسخ بخواهید.
    باز از شما متشکرم

  7. لیلا می گوید

    باسلام.جناب سردبیر لطفا درمورد طرح طبقه بندی هم با اقای وزیر گفتگو شود.

نظرات بسته شده است.