مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آنلاین هستم+ کارشناسان بیمه. می توانید سوالات خود را بپرسید.

مخابرات ما- سردبیر- در حال حاضر من آنلاین هستم. همراه کارشناس بیمه.به سوالات شما پاسخ میدهم.ضمنا سوالاتی که در صفحه صبح مطرح کرده اید به این صفحه منتقل می کنم و همینجا جواب می دهم.

 

995860cookie-checkآنلاین هستم+ کارشناسان بیمه. می توانید سوالات خود را بپرسید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
19 نظرات
  1. همکار در شرف بازنشستگی می گوید

    سلام.حقوق بازنشستگی بر اساس متوسط دو سال آخر حقوقه.آیا منظور از حقوق فیش حقوقیه یا حکم ؟در صورتی که فیش حقوقی باشه ،قبل از کسورات یا بعد ازآن؟(خالص دریافتی)

  2. همکار رسمی می گوید

    اخیرا بیمه تامین اجتماعی کارکنانی که همسر آنها شاغل در دوایر دولتی است ابطال شده ایا بیمه مکمل همچنان در مورد آنها که دفترچه خدمات درمانی دارند به قوت خود باقیست؟بدیهیست بیمه مکمل نباید مشکلی با نوع بیمه اصلی داشته باشد و اصولا ربطی نباید داشته باشد. لطفا پاسخ دهید.

  3. میرزا قلمدون می گوید

    سردبیر عزیز

    بسیاری از کارها زور ، کارگر هم که دیده اگر شکایت کند چقدر زمان و انرژی میبرد و اکثر اوقات طرف زور و زر دار پیروز است و اگر هم رای بگیرد مثل کارگزاران ، در اجرا سر کارش میگذارند و بالاخره طبق عرف نانوشته دیار ما : متجاوز برنده است!

    اگر به خدا هم شکایت کنیم ، اطاله دادرسی دارد و به قیامت حواله میشویم

    چه کنیم ؟ لطفا شما جواب سرکاری ندهید ، برادر من واقعا چه کنیم؟

  4. همکار رسمی-1 می گوید

    با سلام لطفا به مهمترین سوال ما که جمع کثیری هستیم پاسخ دهید . ایا راهی هست که بتوانیم بدون دردسر زیاد (درد سر کم اشکالی ندارد) بتوانیم بیمه کارمندی را به بیمه بقول خودشان کارگری تبدیل کنیم. ؟ ۹ به ۷ درصد..اخر ۱۰سال پیش که شرکت خصوصی شد اقای مطهری گفتند ما دیگر چیزی به نام کارمند نداریم همه از نظر ما کارگرند . پس لطفا بیمه ما را هم کارگری کنید . از شما کارشناسان محترم امور بیمه تقاضای یک جواب قاطع و روشن داریم. ایا ما می توانیم برای این کار وکیلی انتخاب کنیم و اجرت او را هم بپردازیم؟ ایا امیدی هست؟ . شنیده ام که دیوان عدالت اداری هم رای را به نفع ما صادر کرده . از چه طریقی وارد شویم که به حق و حقوق قانونی خودمان برسیم. ؟ متشکرم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      راه بدون دردسری وجود نداره ظاهرا
      یا باید صبر کنید تاکار جمعی شورایعالی تشکل ها به نتیجه برسه
      یا باید صبر کنید تا دولت خودش کاری بکنه احتمالا
      یا اینکه هر دو کار بالا رو بکنید در ضمن انتظار، به دیوان عدالت اداری شکایت کنید.

  5. همکار می گوید

    با سلام و تشکر از کارشناسان محترم امور بیمه ای. سوال من این است با توجه به اینکه تعداد زیادی از همکاران رسمی مخابرات که بیمه ۹درصد کارمندی دارند در استانه بازنشستگی هستند و با تحقیقی که انجام شد که شرکت خصوصی مخابرات برای تسویه حساب با این بازنشستگان فرمی را به همکاران می دهند و باید امضاء کنند که متن این فرم این است که من ازمخابرات هیچ گونه شکایتی ندارم و نخواهم داشت . ایا این فرم قانونی است یا خیر ؟البته انها متذکر می شوند قبل از امضای این فرم هیچ تسویه حسابی با شما انجام نخواهیم داد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      از این کارها قبلا هم انجام دادن.مثلا زمان واریز سود سهام و …
      خیر قانونی نیست.اما کار زوره.
      طبیعی است که اگر پاداش تشویقی بگیرین انتظار داشته باشه با رضایت برین.ولی وقتی تشویقی نمیده چرا باید چنین فرمی امضا بشه؟

  6. همکار رسمی می گوید

    با سلام خدمت کارشناسان محترم. یک سوال از شما عزیزان دارم که اگر زحمت نیست شفاف و عامیانه جواب دهید چون من بعضی از استعاره ها و کلمات قانونی و قضایی را متوجه نمی شوم. ..سوال . یک سال قبل از اینکه شرکت خصوصی شود من در محل کار اداری خودم بعلت شغل سنگین اجباری و نداشتن نیروی کمکی دچار صدمه بدنی شدم و مورد عمل جراحی قرار گرفتم . نزدیک به ۵ ماه خانه نشین شدم الان هم درد بسراغم می اید . من مدرک اصلی و معتبر و امضاء شده مسوولین و مدیران وقت را دارم که انها تایید کرده اند که من در محیط کار صدمه دیده ام و دچار ضایعه شدم . البته اداره خرج درمان من را پرداخت کرد . سوال این است ایا من بعد از ۱۲ سال می توانم از کارفرمای قبلی که همان دولت است دیه بگیرم یا خیر؟ تمام مدارک جراحی و بستری در بیمارستان و تایید مسوولان وقت را به صورت کامل دارم. متشکرم

  7. سيد جعفر کمالي می گوید

    با سلام اخیرا هزینه نسخه دارو مربوط به بیماری پوست (اگزما) که حدود ۲۸۰۰۰۰تومان شده وپزشک آن عمومی بوده قبول نکردند وگفتند بایستی پزشک متخصص تایید کنه که بنده بارها پیش دکترهای متخصص رفتم نتیجه نگرفتم اما این دارو که توسط پزشک عمومی تجویز شده فعلا جواب داده و بایستی درمان را ادامه بدم که امکان مجدد دارو راداشته باشم من که ماهانه از حقوقم بیمه کامل کم میشه به چه صورت هزینه دریافت کنم تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بیمه تامین اجتماعی برای کاهش هزینه هاش از این دستورات زیاد داره
      ناچار هستید چنین کنید.

  8. الیاس می گوید

    سلام وقتتون بخیر ما پارسال بیمه پارسیان ۸۰۰هزار تومان فاکتور فیزیوتراپی داشتیم منتهی ۸۰۰هزار تومان همه روپرداخت کردن بدون کم کردن مالیات فرانشیز اما امسال بیمه سرمد ۸۰۰هزار تومان فاکتور فیزیوتراپی گرفتم منتهی ۷۲۰هزار تومان واریز شده قضیه چیه چیکارباید بکنم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باید اجازه بدین اینو از شرکت خودتون بپرسیم.قوانین داخلی بیمه تکمیلی است.

  9. رضیان می گوید

    سلام من بابت سونو که دکتر همسرم را معاینه کرده بودن مبلغ ۴۰۰تومن البته باچندبار مراجعه به دکتر وهربار که معاینه میکردن مبلغ ۵۰تا ۷۰تومن بابت سونو میگرفتن اما فاکتور بردم بیمه قبول نکردن گفتن بابت سونو هیچ مبلغی بیمه به ما نمیدن درصورتی که جدول تعهد بیمه زده بابت سونو مبلعی پرداخت میکنن پس چرا فاکتور قبول نمیکنن بابت سونو

  10. استاد می گوید

    من در دنشگاه تدریس میکنم. از طرف دانشگاه برایم بیمه رد می شود ایا در سابقه مخابرات قبول می شود

  11. امیر می گوید می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    خسته نباشین یه سوال داشتم و اون اینکه چرا بیمه پارسیان هزینه های پزشکی رو نمیده به تهران زنگ زدم میگن خود شرکت TCT میخاد پرداخت کنه الان چهار ماه گذشته ولی چیزی پرداخت نشده است خیلی از بچه ها مشکل منو دارن.ممنون میشم جوابی قانع کننده بهمون بدن.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پاسخ سوال شما به قوانین خدمات اول برمیگرده باید اجازه بدین ازاونا سوال کنیم.در حیطه سوالات عمومی بیمه نیست

  12. رامین می گوید

    بیمه تامین اجتماعی برای کارگران و برای کارمندان دولت فرق داره؟ آیا اونا هم زمان بازنشسته شدن مثل ما حقوق میگیرن

  13. ناشناس می گوید

    من در مورد بیمه عمر زیاد فکر کردم ولی به نتیجه نرسیدم.واقعا به درد ما میخوره؟ چقدر هزینه داره؟

  14. سلام می گوید

    سلام. کلا چند نوع بیمه داریم و کدومش به درد ما میخوره.البته غیر از بیمه های شخص ثالت عرض می کنم

نظرات بسته شده است.