مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

حضور نمایندگان کارکنان در مجلس، نتیجه داد.

مخابرات ما- در طی هفته جاری گروهی از نمایندگان کارکنان مخابرات تحت عنوان شورای عالی تشکل های کارگری این شرکت، برای پیگیری قول های قبلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به مجلس رفتند.

در همایش انجمن های کارگری در مازندران مقرر شد با کمک نماینده مردم بابل اعضای شورا با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیر امور مطالبات کارکنان باشند.اما وقتی این زمان به درازا کشید، نمایندگان خود به مجلس رفتند.

نتیجه حضور این شد که قرار ملاقاتی با رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برای روز شنبه بگیرند.

این ملاقات، مقدمه است بر حضور اعضای شورا در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و طرح مطالبات کارکنان  با آنان.

 

995780cookie-checkحضور نمایندگان کارکنان در مجلس، نتیجه داد.
2 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    با سلام
    لطفا نمایندگان تشکل های کارگری مخابرات پیگیری نمایند معوقه رفاهیات از سال 1388 به کجا رسید هر چند که مخابرات در پرداخت رفاهیات بدعمل کرد ومیبایست کسانیکه از زمان خصوصی سازی بازنشست شده اند تفاوت رفاهیات را پرداخت کند نه اینکه بازنشسته ای که در زمان دولتی بودن مخابرات هم رفاهیات را بر اساس آئین نامه مصوب سال 1389 کارکنان بگیرد والان مخابرات بگوید پول ندارم واقعا در این زمینه بد عمل کرد.
    لازم به توضیح است ما حسود نیستم مخابرات هر چه میتواند به بازنشسته های زمان دولتی کمک کند لیکن مصوبه رفاهیات مخصوص کسانی بود که از سال 1388 به بعد بازنشسته شده ویا بازنشسته میشوند.
    یا مثل این میماند کسانیکه در زمان دولتی باز نشسته شده اند اضافه کار و….. میگرفتند.حالا ما هم بگوئیم به ما اضافه کار بدهید ویا چیزهای دیگر…….

    1. علی می گوید

      همکار عزیز ضمن عرض سلام خدمت تمامی همکاران مخابراتی شاغلین محترم وبازنشستگان برای رسیدن به حق قانونی اتحاد وهمبستگی ووجدان لازم است اظهار نظر شما اشتباه است مثل تیشه به طرف خود نتراش همه کارکنان مخابرات که قبلا بازنشسته شده اند در دوران انقلاب وجنگ تحمیلی خیلی بیشتر زحمت کشیدند ایثار کردند صادقانه در خدمت رزمندگان بودند اینکه مسولینی بی کفایت میان شاغلان وبازنشستگان تفاوت قایل شدند سهامشان را ندادند برای ضایع کردن پاداش یک شبه بصورت فله ای حکم بازنشستگی انها را زدنددلیل بر محرومیت انها نیست مورد ظلم واقع شدند وکسی از حقوقشان دفاع نکرد سرمایه مخابرات که حاصل سالها زحمت کارکنان صادق بود مفت ومجانی به کیسه بعضی سرازیر شد عاقلان اندکی تامل کنند بعد اظهار نظر بی مورد نمایند همه کارکنان درتمام رفاهیات وسهام به گردن مخابرات حق دارند لازم به دلسوزی شما هم نیست امید است مسولین باوجدان پیگیر حقوق همگان باشند

نظرات بسته شده است.