مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس،روز شنبه را با مخابراتی ها می گذراند.

مخابرات ما- در ادامه پیگیری های شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات در خصوص آنچه که آنان مطالبات حذف شده کارکنان در طی سالهای اخیر می نامند، مجلس شورای اسلامی محل مراجعه نمایندگان شورایعالی تشکل هاست.

بر اساس آخرین خبرهای رسیده، نمایندگان شورا با هماهنگی قبلی روز شنبه به دیدار سلمان خدادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خواهند رفت.

اگر بخاطر داشته باشید در همایش انجمن های کارگری مخابرات در مازندران اعلام شده بود که شورا می خواهد با کمک دکتر نجفی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی دیداری با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس داشته باشند که در آن مدیران ارشد مخابرات نیز حضور داشته باشند.

پیگیری های بعدی منتهی شد به حضور چند نفر از اعضای شورایعالی (حلال خور، نژاد اصغر، مظلومی) در مجلس و گرفتن وقت از رئیس کمیسون اجتماعی.

روز شنبه ساعت 8 صبح شورای عالی با سلمان خدادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دیدار خواهند داشت.

 

995730cookie-checkرئیس کمیسیون اجتماعی مجلس،روز شنبه را با مخابراتی ها می گذراند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. بازنشسته می گوید

    با سلام
    بر اساس اجرای بند ۶ از مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۹ طبق قانون هر انچه در زمان دولتی میگرفتیم باید عینا در دوران خصوصی هم ادامه پیدا کند یکی ازاین موارد گروه بسیج فعال ویک گروه مربوط به جبهه های نبرد میباشد که در زمان دولتی میگرفتیم ودر زمان خصوصی از ما گرفته اند واین دو گروه باید عینا برگردانده شود.

  2. همکار رسمی می گوید

    امیدواریم اینبار کارکنان رسمی به حقوق واقعی خود برسند. حقوقی که شایسته آنان بوده و هست.و سال هاست تحت عناوین مختلف توسط گروهی غیر از جامعه مخابراتی و از راه رسیدگان نوظهور به گروگان گرفته شده است.
    گروهی که تنها به منفعت خود اندیشیده .مخابرات را سال هاست از سرمایه گذاری و پیشرفت و ارائه خدمات نوین باز داشته است .کارکنان خدوم آنرا به حاشیه برده و یک رکود و واپس گرایی را در آنها و شرکت رقم زده اند.
    متاسفانه با تزریق بعضی از وابستگان خود بصورت رابطه مند وبا افزایش نیروهای غیر متخصص و سببی خود آینده ایی تاریک برای شرکت رقم زده اند.
    امید است نمایندگان محترم مجلس یکبار و برای همیشه مشکلات کارکنان و شرکت را حل نمایند.و دست یغماگران را از آن کوتاه کنند.

  3. همکار می گوید

    خدایا ما در کجای دنیا داریم زندگی می کنیم که برای بدست اوردن حق و حقوق خودمان باید دست به دامان این وان شویم؟.خدایا اصلا چرا مارا افریدی که شاهد این بی عدالتیها و تبعیضها باشیم؟افسرده و ناامید از این وضع هستیم .ای کاش بجای شعارهای توخالی کمی اخلاص و عمل چاشنی ان می کردند.

نظرات بسته شده است.