مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برپایی چتر وای‌فای اینترنت در توقفگاه‌های پرجمعیت سمنان

مخابرات ما-

مرتضی مثبت‌شاهجوئی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برپایی چتر وای فای اینترنت در ایام نوروز گفت: مخابرات استان سمنان آمادگی دارد تا چتر وای فای اینترنت را در مسیر مسافران و زائران حرم رضوی به مناسبت ایام نوروز برقرار کند.

وی افزود: با توجه به افزایش مسافرت‌های نوروزی و افزایش حجم ترافیک ارتباطی در روزهای آغازین سال جدید و استفاده چند برابری مردم از وسایل ارتباطی مانند اینترنت، موبایل و تلفن، مخابرات منطقه سمنان آمادگی ارائه خدمات مطلوب به مسافران عبوری از این استان را در این ایام دارد.

معاون مدیر مخابرات منطقه سمنان با اعلام آمادگی این مجموعه در برپایی چتر وای فای در توقفگاه‌های پرجمعیت استان سمنان عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و حجم بالای مسافرت‌های نوروزی در محورهای ارتباطی استان سمنان، مخابرات منطقه سمنان با هدف رفاه حال مسافران و زائران نوروزی، تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مخابراتی و ارتباطی با کیفیت و پایدار انجام می‌دهد.

مثبت‌شاهجوئی با اشاره به وضعیت ارتباطاتی استان سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام جاده‌های اصلی و فرعی و مسیر ریلی استان سمنان دارای پوشش 100 درصدی تلفن همراه بوده و تمام شهرهای این استان نیز تحت پوشش نسل 4 (4G) تلفن همراه است.

به گفته وی، 60 درصد محور اصلی استان سمنان نیز زیرپوشش نسل 3 و 4 (3G و 4G) تلفن همراه می‌باشد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری و ارائه خدمت به گردشگران نوروزی تصریح کرد: استفاده از اینترنت بدون قطعی و با سرعت بالا، ارسال بدون مشکل و موفق پیام کوتاه ازجمله مطالبات مسافران است که باید برآورده شود.

رحمان فرمانی افزود: مکالمه با کیفیت و بدون قطع و وصلی با تلفن ثابت و موبایل از دیگر خواسته ارتباطی مسافران به‌ویژه در ایام نوروز است که باید به آن توجه شود.

جلسه هماهنگی برپایی چتر وای فای اینترنت در ایام نوروز با حضور معاون مدیر مخابرات منطقه سمنان، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان و جمعی از کارشناسان حوزه‌های فناوری اطلاعات، دیتا و روابط عمومی دو مجموعه، در مخابرات منطقه سمنان برگزار شد.

برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات ارتباطی پایدار و برپایی چتر وای فای در مناطق پرتردد استان سمنان از اهداف این جلسه بوده است.

در نوروز گذشته، مخابرات منطقه سمنان، چتر وای فای را در تعدادی از توقفگاه‌های پرجمعیت استان برپا کرد.

995370cookie-checkبرپایی چتر وای‌فای اینترنت در توقفگاه‌های پرجمعیت سمنان

نظرات بسته شده است.