مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاسخ مخابرات منطقه تهران به خبر کارت های تلفن همگانی.

مخابرات ما- پاسخ مخابرات منطقه تهران به یک خبر، که در بخش رسانه های دیگر و از سوی خبرگزاری انصاف نیوز ندرج شده بود:

با سلام

احتراماً در پاسخ به مطلب مندرج در تاریخ 20‏/9‏/97 آن پایگاه خبری با عنوان « گران فروشی کارت تلفن در وسط پایتخت » به اطلاع می رساند:

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران ، با توجه جایگزینی کارت اعتباری IN به جای کارت تلفن همگانی ، متقاضیان استفاده از تلفن همگانی می توانند از کارت های اعتباری IN که با اعتبار 50 هزار ریال در مراکز مخابراتی منطقه تهران به فروش می رسد استفاده نمایند.

حسنعلي ذوالفقاري

مدير كل روابط عمومي منطقه تهران

از حساسیت مخابرات منطقه تهران و بویژه روابط عمومی آن، صمیمانه سپاسگزاریم که نسبت به افکار عمومی بسیار حساس هستند.

توضیح اینکه این خبر به نقل از سایت انصاف نیوز درج شده بود لذا در صورت امکان پاسخ برای این رسانه نیز ارسال گردد.ضمن اینکه بنظر می رسد در دل پایتخت هم اطلاعات مردم از سرویس ها و امکانات مخابراتی اندک است و هم این کارتها در دسترس عموم نیست. لذا باید برای آن فکری کرذ.

 

 

993870cookie-checkپاسخ مخابرات منطقه تهران به خبر کارت های تلفن همگانی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مخابرات را چه میشود؟ می گوید

    سال ها بود که سیستم تلفن همگانی استان ها گیر مسایل مخابرات استان تهران بود. حالا تهران می خواهد خودش را از منجلاب خودساخته نجات دهد و استان ها چه کنند؟ معلوم نیست! معاونت های ستادی مخابرات ایران نیز در دو دو تای خودشان غوطه ور هستند!!
    تلفن های همگانی برند، اعتبار، تاریخ و یکی از فرصتهای آینده مخابرات ایران هستند و نیاز به توجه دارند. مخابرات را چه میشود؟!

  2. کارگر صدری!!! می گوید

    سلام
    بنده هم که کارگر مخابرات هستم از وجود این کارت تازه باخبر شدم.برای ارگانی مثل مخابرات و زیر مجموعه وزارت ارتباطات جای بسی تاسف است که در پایان قرن۲۱و عصر ارتباطات بگوییم که اطلاعات مردم از سرویسها و امکامات مخابرات اندک است قطعا کوتاهی از جانب مسئولین ناکارامد مخابرات است.

نظرات بسته شده است.