مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه گلستان : از برگردان تلفن های مشترکین wll بر روی موبایل خبر داد.

مخابرات ما -مدیر مخابرات منطقه گلستان از برگردان تلفن های مشترکین wll بر روی موبایل خبر داد و گفت: این طرح با اولویت سیم کارت های روستایی در گلستان آغاز شده است.

مخابرات ما (محمد – مهر) –  غلامعلی شهمرادی، از برگردان تلفن های مشترکین wll بر روی موبایل خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده فاز نخست برگردان در ۱۰۳ نقطه استان از نقاطی که دارای سایت های wll و موبایل است، آغاز می شود.

وی ادامه داد: فاز بعدی در ۵۷ نقطه استان و مربوط به سایت های سینگل و تعویض BTS است.

شهمرادی هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت و سرویس دهی مطلوب اعلام کرد و گفت: در این مرحله سیم کارت های قبلی مشترکین wll غیر فعال شده و سیم کارت جدیدی در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: در فاز اول، این سرویس دهی فقط در مجموعه روستا پوشش داده می شود و به تعداد سیم کارت های مشغول به کار فعلی سیم کارت جدید تحویل مشترک می شود.

وی با بیان این که با موفقیت در فاز اجرایی اول که شامل صدا است، در فاز بعدی کار فعال‌سازی دیتا و پیامک عنوان کرد و گفت: در بحث پوشش بیشتر برای این سیم کارت ها پیگیری های انجام شده تا در نقاطی که خارج از محدوده روستا هستند هم جزو سرویس موبایلی محسوب شوند یعنی هزینه های موبایل در داخل روستا مانند هزینه های تلفن ثابت محاسبه می شود.

وی تاریخ شروع طرح را ۲۴ آذر تا ۳۰ همین ماه اعلام کرد و گفت: به مدت یک ماه احتمال اختلال برای مشترکین wll به دلیل تعویض سیم کارت وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

993810cookie-checkمدیر مخابرات منطقه گلستان : از برگردان تلفن های مشترکین wll بر روی موبایل خبر داد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.