مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

کارگزاران کارمندان دولت یا مهمانان مخابرات خصوصی شده!

خبر از : یادآور

مخابرات ما- کارگزاران روستایی هنوز به دنبال اجرای حکم دیوان عدالت اداری هستند.آنان بر اساس آخرین شکایت و آخرین حکم انتظار دارند که در مخابرات رسمی شده و درست مثل کارمندان سابق مخابرات به حساب آیند.

مخابرات اما می خواهد آنان را در قامت کارگزار روستایی بداند و آنان را تا انتهای خدمتشان بعنوان کارگزار روستایی بکار بگیرد.

در این خانه آخر , باید مشخص شود این مهمانان مخابرات پس از خصوصی سازی که بدلیل لطف نمایندگان مجلس کارشان پیش می رود چه حاصلی خواهند داشت.

مخابرات سیاست کلی اش را می خواهد اجرا کند.

از این پس هرگز نیروی رسمی و دائمی نخواهد داشت.هر کسی می خواهد در مخابرات کار کند باید قرارداد سالانه ببندد.این طرح برای قراردادی ها و کارگزاران هم هست.

اما حکم دیوان را چگونه اجرا می کنند؟

حکم دیوان می گوید قرارداد کارگزاران باید تا پایان خدمت و بازنشستگی اعتبار داشته باشد.این امر به احتمال زیاد  این بار در هیئت مدیره محقق خواهد شد اما شاید  اندکی با انتظار آنان متفاوت است.

****

پی نوست سردبیر- پس از مدتها این اولین باری است که به خبرهای کارگزاران پرداخته ایم.به اصرار من نویسنده راضی به تنظیم خبر شده است. امیدوارم با کامنتهای عصبی ما را پشیمان نکنند و بدانند ما خبر می نویسیم نه اعلامیه سیاسی.

993710cookie-checkکارگزاران کارمندان دولت یا مهمانان مخابرات خصوصی شده!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
36 نظرات
  1. کارگزار از بوشهر میگوید می گوید

    با سلام خدمت سردبیر صبور لطفا به اقای ایرن بگو کجایی هستی که این همه سوادت را به رخ کارگزاران میکشی تو چرا کاسه از اش داغ تری مخابرات خودش نماینده حقوقی داره از حقش دفاع میکنه این همه فشار برات بده فشار خونی میشی کار کارگزاران هنوز هیچ جا درست نشده البته همه کارگزاران سوادشون از تو یکی بالاتره ب…….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      این حرفها به جایی نمی رسه
      هر کس بقدر توان و تجربه اش یه جایی کار میکنه
      ول کنید این حرفها رو . بخدا همه با هم آسیب می بینید

  2. همکار می گوید

    فعلا که همه آش نخوردودهن سوخته ایم -همه ی آنچه که شنیدیم فقط وفقط درحدحرف بوده وبس

نظرات بسته شده است.