مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه قزوین: فیبرنوری در مجتمع های تجاری و مسکونی اجرامی شود

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با رئیس نظام مهندسی قزوین: فیبرنوری در مجتمع های تجاری و مسکونی اجرامی شود.

مخابرات ما ( محمد – خبرگزاری برنا از قزوین) –  مهندس مبادرثانی مدیر مخابرات منطقه قزوین در دیدار با رئیس نظام مهندسی قزوین با اشاره به اجرای فیبرنوری در مجتمع های تجاری و مسکونی بیان داشت: با اجرای فیبرنوری در مجتمع های تجاری و مسکونی علاوه بر خدمات دیتا با پهنای باند زیاد این عمل می تواند در کاهش هزینه های ساخت اثرگذار و از این بستر می توان خدمات دیگر را نیز جاری کرد.

مهندس مبادرثانی ضمن تاکید بر اتصال منازل به شبکه فیبر نوری ایمن گفت: با توجه به تغییرات عمده در حوزه ارائه خدمات باید از این خدمات در حوزه شهری استفاده بهینه و در آینده روی خدماتی که ارائه می دهیم مدیریت کنیم چرا که فناوری علاوه بر ارائه خدمات به مردم میتواند درآمدزا و اشتغال زا باشد که ایجاد زیرساخت ها لازمه ی این کار است.

مهندس مجابی رئیس نظام مهندسی قزوین نیز ضمن تقدیر از مخابرات در ایجاد زیرساخت ها که لازمه توسعه شهری است گفت: ایجاد امکانات مخابراتی هم در ایمنی و هم در امور رفاهی مردم تاثیر دارد.

وی ضمن استقبال از ارائه سرویس ftth به مجتمع های تجاری و مسکونی گفت: ما نیز با برگزاری جشنواره ی ساختمان برتر، به دنبال افزایش دانش بهره برداران هستیم تا مردم از امکانات ساختمان‌های برتر، که قطعا ایجاد فناوری های مخابراتی در این زمینه نقش بسزایی دارند، بیشتر مطلع شوند.

در ادامه ی این دیدار به تفاهم نامه مخابرات و نظام مهندسی اشاره شد و طرفین بر لزوم اجرای آن تاکید کردند.

***

993160cookie-checkمدیر مخابرات منطقه قزوین: فیبرنوری در مجتمع های تجاری و مسکونی اجرامی شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.