مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگردان یک میلیون مشترک تهرانی, بدون قطعی، کار تهرانی هاست.

مخابرات ما- امروز مهندس صدری از تلاش مخابرات تهران و کارکنانش در پروژه ای یاد کرد که در نهایت یک میلیون مشترک برگردان شد.البته بدون قطع شدن تلفن های مردم.

در سایت شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل   اعلام کرد:

با استفاده از فناوری های داخلی و تکیه ‌بر توان و دانش بومی متخصصان کشورمان، عملیات برگردان یک میلیون مشترک تهرانی بدون قطعی و همینطور امکان مدیریت مصرف ترافیک داخلی و خارجی برای تمام مشتریان اینترنت شرکت مخابرات  در سراسر کشور میسر شده است.

او اضافه کرد که اینک مشترکین می توانند از میران مصرف اینترنت داخلی و خارجی خود مطلع شوند تا میزان مصرف خود را مدیریت کنند.

 این امکان با برگردان سیستم جدید شناسایی، ورود و حسابرسی (AAA) بر روی سیستم های بومی و استفاده از فنّاوری های تولید داخل و تکیه ‌بر تجهیزات مخابراتی بومی فراهم شده استفناوری( AAA) شامل زیرساخت های احراز هویت (Authentication) ، مجوز (Authorization) و حسابداری (Accounting) است.وجود سرورهای توزیع‌شده در هر منطقه به منظور دسترسی باکیفیت به این سامانه برای مشتریان در سراسر کشور  از قابلیت‌های مهم سامانه مدیریت مصرف ترافیک اینترنت مشتریان مخابرات است.

992410cookie-checkبرگردان یک میلیون مشترک تهرانی, بدون قطعی، کار تهرانی هاست.
2 نظرات
  1. همکار می گوید

    سلام
    کار تهرانی هاست لفظ خوبی نیست توان داخلی شرکت شاید جمله مناسبی باشد با این دید گاه یعنی شهرستانی ها ضعیف هستند ولی همین حالا هم به عنوان مثال چگونگی استفاده از فضای تاریک فیبر نوری برای کاهش هزینه ها شرکت مخابرات ایران محتاج شهرستانی هاست

  2. مش ماشاالاه می گوید

    برگردان یک میلیون مشترک تهرانی, بدون قطعی، کار تهرانی هاست.!!!!!!???

    نه آقاجان! بخدا کار ما نبوده !! به پیر به پیغمبر ما اینکار را نکردیم !!!
    من نمیدونم کار کی بوده !!! احتمالا کسی همسایه ای
    شاید کار کرج بوده !!!
    شایدم کار چالوس بوده ! خوب تعطیلات تموم شده بوده ، یک میلیون مشترک تهرانی شمال رو? را فرستادن تهران دوباره با جیب پر پول هفته بعد ، قان قان بیب بیب جاده باصفای چالوس و شمال ، تا پولها را خرج کنند و دوباره یک میلیون مشترک!! را برگردونن تهران ?
    شایدم کار مشهد !!??بوده ، خب میدونید یک میلیون مشترک تهران میرند مشهد ، خدا خیرشان دهد مشهدیها را ، این یک میلیون مشترک تهرانی!! را مشهدی ! میکنند ! و بعد ، برمیگردونند تا جا برای یک میلیون مشترک بعدی باز بشه?

    بهر حال کی بود کی بود ؟ ما نبودیم

    خودمونیم استادنا و شیخنا چه فرموده ای فرمودند :

    برگردان یک میلیون مشترک تهرانی, بدون قطعی، کار تهرانی هاست.!!!!!!???

    از عجایب شیخ ما اینست
    شیره را خورد و گفت شیرین است

    ???????????

نظرات بسته شده است.