مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری از حذف فاصله رسمی-قراردادی می گوید.

مخابرات ما- مهندس صدری گفتگویی داشته است با سایت شرکت مخابرات ایران.مدیر عامل شرکت مخابرات در این گفتگو از تلاش مدیران ارشد و بویژه هیئت مدیره شرکت مخابرات برای حذف یا کاهش تفاوت بین کارکنان دائم و قراردادی اشاره کرده است.

مهندس صدری چندی پیش در گروه اجتماعی (مخابرات ما- قراردادی ها) حاضر شده بود و برای قراردادی ها از مشکلات موجود بر سر راه دائمی کردن قراردادی ها توضیح داده بود.این گفتگوی مستقیم در روحیه قراردادی ها که خواهان نظر مستقیم مدیر عامل بوده اند بسیار موثر بوده.

.

بنظر می رسد این گفتگوی مهندس صدری در پی شفافیت بیشتر پس از آن حضور در گروه جوانان بوده است.

سایت شرکت مخابرات ایران می نویسد مدیرعامل شرکت گفته است: با مصوبه اخیر هیأت مدیره شرکت در جهت به حداقل رساندن تفاوت های میان همکاران دائم و قراردادی، دو تفاوتِ انتصاب در مشاغل مدیریتی و کمک هزینه ازدواج ، برداشته و همکاران قراردادی نیز میتوانند برابر همکاران دائمی از این مزایا بهره مند شوند.

سپس توضیح می دهد که : با بخشنامه ای که صادر شد، همکاران قراردادی نیز همانند همکاران دائمی، بر اساس توانمندی ها و رعایت اصول شایسته سالاری می توانند به مشاغل مدیریتی منصوب شوند و بر این اساس تاکنون ۴۰ نفر از همکاران قراردادی به پست های مدیریتی منصوب شده اند‌.

اما چه چیزی مانع از ثبت قرارداد دائمی برای افراد قراردادی است؟

مدیرعامل در این باره می گوید:

ممنوعیت تغییر نوع قرارداد همکاران، از قراردادی به دائم بر اساس مصوبه ۹۴/۱۱/۱۹ هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران بوده اما برای رفع تفاوت های میان آنان، اقدامات فوق صورت گرفت.

992370cookie-checkمهندس صدری از حذف فاصله رسمی-قراردادی می گوید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
61 نظرات
  1. پیمانکار می گوید

    چرا عنوان نمیشه کم کردن فاصله حقوقی بین پرسنل پیمانکاری زحمتکش با پرسنل قراردادی و رسمی
    خدای ماهم بزرگه

  2. حقیقت می گوید

    روزی دروغ به حقیقت گفت : میل داری به شنا برویم ؟؟

    حقیقت ساده لباسهایش را درآورد و به دریا رفت و دروغ لباسهای او را پوشید و رفت
    از آنروز دیگر حقیقت عریان است

    و دروغ ظاهری آراسته و زیبا دارد با لباس های حقیقت !

  3. خدمات اولی می گوید

    آقای مهندس صدری
    توی اون میز و کشوهای میلیونیتون مصوبه و یا بخشنامه خاک خورده ایی برای نیروهای شرکتی نیست که احیانا در بیارید بیرون؟
    گرچه دیگه دیگه امیدی نیست
    ما که دیگه بیخیال شدیم از بس که تو این مدت دروغ و نیرنگ شنیدیم
    مخابرات ما لطفا

  4. ناشناس می گوید

    با سلام .جناب اقای مهندس صدری منظور از نیروهای قراردی چی هست .
    ایا ما که نیروی شرکت محلی هستیم ما هم‌جز نیروهای قراردادی حساب میشیم‌یا از رده خارج هستیم .
    لطفا شفاف سازی کنید جناب اقای مدیر عامل ما که با ۱۲ سال سابقه کار تو مخابرات که با ظلم و ستم مخابرات استان باعث شدن شرکت محلی حذف نشه تا جیبشون خالی نشه و همکاری که سال ۹۲ از ازمون قبول شد و تجربه کاری کمتر از ما داره مدرکش از ما پایینتره انصاف هست حقوق مزایا رفاهیات و… به اونا تعلق بگیره و ما برا گرفت حق حقوق با پیمانکار محلی بحث کنیم .چرا به بخشنامه ای که دستور حذف پیمانکارن محلی رو دادین دنبالشو نمیگیرین که چرا حذف نشد پیمانکار محلی .دلیلش چیه که پیمانکار محلی حذف نمیشه چیه ؟؟؟

  5. قراردادی می گوید

    ?حضرت آیت الله العظمی بهجت (ره) :

    ای انسان ! زمان مرگت پریشان نباش و به جسم با ارزش خود اهتمامی نداشته باش ! چرا که مسلمین کارهای لازم را میکنند :
    لباسهایت را از تنت درمیاورند ، غسلت میدهند ، کفنت میکنند ، از خانه ات بیرونت میکنند و تو را به خانه ی جدیدت (قبر) میبرند ؛ خیلیها برای تشییع جنازه ات کارهایشان را تعطیل کرده و حاضر میشوند ؛ از وسایل شخصی ات خلاصی انجام میگیرد.
    کلیدهایت ، کتابهایت ، کیف و کفشهایت ، لباسهایت ، … و اگر خانواده ات توفیق یابند شاید آنها را صدقه کنند.
    مطمئن باش مردم و دنیا بر تو حسرتی نمیخورند. تجارت و اقتصاد ، استمرار می یابد. شغل و وظیفه ی تو به دیگری واگذار میگردد. اموال و دارایی هایت تقسیم میشود و ورثه آنها را تصاحب میکنند. در حالی که تو از ” ریز ریز ” حساب گرفته میشوی !
    اولین چیزی که از تو ساقط میشود اسمت است لذا وقتی میمیری میگویند : ” جناره “. تو را به نامت صدا نمیزنند ! وقتی میخواهند بر تو نماز بخوانند میگویند : ” جنازه کجاست؟ “. تو را به نامت صدا نمیزنند ! و زمانی که میخواهند تو ‌را دفن کنند میگویند : ” میت را نزدیک کنید “. تو را به اسم صدا نمیزنند.

    پس مواظب باش ؛ چهره ، اموال ، نسب و قبیله و پست و مقامت تو را نفریبد. چقدر این دنیا بی ارزش است و آنچه در پیش رو داریم چقدر عظیم میباشد. بعد از وفاتت ، سه نوع اندوه بر تو خواهد بود :
    1- کسانی که شناخت سطحی از تو دارند میگویند : بیچاره !
    2- دوستانت چند ساعت و یا نهایتا چند روز برایت اندوهگین میشوند و سپس به شوخی و خنده های خود میپردازند
    3- عمیقترین اندوه و غم داخل خانه خواهد بود. خانواده ات یک هفته ، دو هفته ، یک ماه ، دو ماه و یا نهایتا یک سال غمگین میشوند و سپس تو را در بایگانی خاطرات قرار میدهند !
    و اینچنین داستان تو در بین مردم تمام میشود و داستان حقیقی تو شروع میشود : ” آخرت “.
    جمال ، مال ، سلامتی ، فرزندان ، … از تو زائل شد. از خانه و کاشانه ات جدا شدی ! و از همسرت نیز … زندگی واقعی شروع شد.
    و سؤال اینست : ” برای قبر و آخرتت چه آماده نموده ای؟ “. این حقیقتی است که جای تامل دارد.
    حریص باش بر : ” فرائض ، نوافل ، صدقه ی پنهانی ، عمل صالح ، نماز تهجد … “. شاید نجات یابی !
    اگر به وسیله ی این متن برای یادآوری مردم همکاری نمودی ، إن شاء الله اثر این یادآوری را روز قیامت ، در میزان حسنات خود خواهی یافت.
    ” و ذكّر فإن الذكرى تنفعُ المؤمنين : و ( پیوسته ) پند ( و تذکر ) بده زیرا که بی گمان پند ( و تذکر ) مؤمنان را سود میبخشد “.
    چرا میت اگر به عقب برگشت داده شود ” صدقه ” را اختیار میکند؟ چنانچه خدا میفرماید :
    ” رب لولا أخرتني إلى أجل قريب ! فأصدق : پروردگارا ، اى كاش ( مرگ ) مرا مدت كمى به تاخير مى انداختى ، تا ( در راه تو ) صدقه بدهم “.
    علما فرمودند : ” صدقه را ذكر ننمود مگر به خاطر اثرات عظيم صدقه كه بعد از موتش مشاهده مینمايد ! “.
    پس زیاد صدقه دهید چرا که مؤمن در روز محشر ، زیر سایه ی صدقه ی خود خواهد بود.

    ?توجه:
    یکی از بهترین صدقات جاریه که میتوانی همین حالا ، آری ، همین حالا انجام دهی اینست که این سخنان را با نیت خالص و جهت رضای الله ، پخش کنی چرا که هر کس بر آن عمل نموده و به نسلهای بعد تعلیم دهد إن شاءالله ، اجرش به تو خواهد رسید.

  6. شرکتی می گوید

    مدیر عامل صدری، صحبت از کم کردن فاصله ها کردید.! از نظر شما با فرض چشم پوشی از هزینه احداث طرح، اگر بین دو استان جنوبی و شمالی کشور ریل راه آهن یا مسیر هوایی ایجاد شود بهتر است یا دو مسیر کوتاه مثل تهران و سمنان؟ کدام در آینده صرفه اقتصادی و رفاهی بیشتری برای مردم دارد؟ اگر نظر منو بپرسید میگم شمال و جنوب کشور. حال بفرمایید در خصوص کم کردن فاصله طبقاتی بین شرکتی و رسمی چه؟ کدام را منصفانه تر و عادلانه تر می بینید؟ کدام عمل، انسانی تر خواهد بود؟ اینبار جوابش با شما.

  7. همکار مخابرات می گوید

    واقعا این کارها بیشتر شبیه عوام فریبی است. دقت کنید ابلاغ کمک هزینه ازدواج گرچه شامل تعداد بسیار کمی از همکاران میشه اگر اجرا بشه هرچند باعث خوشحالی ماست اما سایر همکاران چی؟ اینهمه همکار که حق اونها ضایع شد چی؟ چه کسی پاسخگوی آنهاست؟ بهتر نبود شامل همه همکارانی که پس از اشتغال ازدواج کرده بودند می شد؟ چقدر باعث دلگرمی همکاران می شد؟؟؟

  8. مریم می گوید

    مصوبه چرا سال 92 اعلام نکردن قبل امتحان.بعدش یعنی بالاترین مقام اجرایی مخابرات در سال 97 خبر نداشت سال 94 این اتفاق افتاده و اعلام رسمی کرد!!!!. نه من باهوش میدونم اینطور نبوده. بلکه آقایان پارتی دار چون داخل اون لیست اعلامی به مهندس صدری یه تعداد بدون مجوز اومده بود داخل و مهندس صدری ازشون پرسیده و چاره جز اعتراف نداشتن به این نتیجه رسیدن یا همه چه مجوز دار چه بی مجوز یا اینکه مجوزدارها بسوزن بدرک مگه بچه و فامیل ما هستن!!!!. حالا چون دیدن بچه هاشون را بدون مجوز آوردن و حق خیلی ها را ضایع کردن به این نتیجه رسیدن کلا بحث را منتفی کنیم نکنه بچه ها و فامیل هامون دچار افسردگی بشن . یه سخن هم از طرف خودم: اون هدیه ازدواج البته وام هم واسه خودتون . چون خیلی ها قید ازدواج منحوس و نحس را در این کشور زدند. فقط آقای صدری صداقت شما تحسین داره ولی خودمون میدونیم کادر نیروی انسانی مخابرات افتضاح عمل کرده با این حق و ناحق شدن ها. البته روی صداقت شما هم تاثیر گذاشتن و اومدید اینطور اطلاع رسانی کردید. سپاسگزار از شما.

  9. ناشناس می گوید

    یعنی چی؟ یعنی تا آخر عمر کاریمون سال بسال قرارداد امضا خواهیم کرد؟

    1. مرلین می گوید

      مسخرست این مصوبه برای94 هست ماکه 92 اومدیم چه ربطی به ما داره؟؟

  10. ناشناس می گوید

    ای بابا!!!!!
    برای انجام ندادن کار خیر وثواب چقدر من ومن و هنوهن…….
    حالا دوباره هیت مدیره جلسه و مصوبه جدید داشته باشه! نمیشه؟
    قراردادی رسمی بشه باری بر دوش مخابرات میذاره؟
    خسته شدیم ازبس شاد و پشیمانمان کردن!!
    خدا شاد و پشیمیانتان کنه انشالله….

  11. شرکتی می گوید

    پس بچه های پیمانکاری چی?
    اول یه فکری به حال بچه های پیمانکاری بکنید . مگه ما تو این سازمان کار نميکنيم . هر چی میگیم انگار نه انگار

  12. حق گو می گوید

    جناب آقای مهندس صدری بزرگوار
    سلام علیکم
    احتراما و متاسفانه نکته ای در این امرمغفول مانده است و آن این است که تمام این همکاران قراردادی یا اکثریت قریب به اتفاق انها با پارتی و فامیل و بدون شایسته سالاری به مخابرات تحمیل شده اند.اکثر این همکاران محترم اگر بنشینند خانه شان و مخابرات حق و حقوق آنها را بپردازد مخابرات برنده است .
    اگر مخابرات قصد استخدام نیروی قراردادی را داشته است چرا به این نحو فجیع گزینش و عده ای را که از اقوام و آشنایان مدیران و نمایندگان و سفارش شده هستند به مخابرات و مجموعه پرسنل انسانی آن تحمیل می کند ؟
    جناب مهندس صدری
    انبوه جمعیت جوانان بیکار و متخصص و بسیار شایسته این مرز و بوم که به دلیل اینکه پارتی و کسی را ندارند ازاستخدام در مخابرات و اشتغال قراردادی محروم شده اند . با اینحال عده ای با مدارک من در آوردی که اندازه یک دیپلم ارزش ندارد به کارهای کارشناسی مشغول می شوند این خلاف انصاف و عدالت اداری است .
    (آقای سردبیر گرامی لطفا حرفهای مرا سانسور و کم و زیاد نفرمایید )
    جناب مهندس صدری لطفا یک آزمون نظر سنجی علمی از این قراردادی های موجود مخابرات بگذارید و میزان مهارت آنها را بسنجید اگر کسانی ازاین همکاران گرامی در این آزمون علمی شایستگی داشتند آنهارا گزینش کرده و رسمی کنید و اگر واقعا بدرد بخور نیستند تمدید قرار داد نکنید و از جوانان شایسته ای که هستند استفاده کنید .

    1. محمود4آزی می گوید

      در پایان نفرمودید که کدام جوانان شایسته ای که هستند منظورتان هست؟با چه میزانی شایسته هستند و دیگران نیستند؟به جای پایین کشیدن بقیه برای پوشش ضعف علمی و شخصیتی خودتون پیگیر حق قانونیتون باشین.وای اگر تهمت بزنی و پرونده خودت روزی باز بشه وای

      1. حق گو می گوید

        چرا مغلطه می فرماییدو خودتان را به خواب می زنید ؟
        شما اگر در مخابرات هستی باید بهتر متوجه بشی که منظورم کدام جوانان است ؟
        اکثر قریب به اتفاق شرکتی ها وکارکنان غیر رسمی و قراردادی ها با سفارش و پارتی به مجموعه انسانی مخابرات تحمیل شده اند .
        درحالی که جوانان بسیار شایسته تر و متخصص تر از این حضرات تنها به دلیل عدم داشتن پارتی و فامیل و سفارش کننده از این حق خودشان محروم شده اند .
        بنظرم اولویت با آن جوانان بیکار جامعه است که دربه در دنبال یک شغل مناسب هستند و پیدا نمی کنند و نه حق بسیاری از این کارکنان قراردادی که روز اول در نزدیک خونه و محل و شهر خودشان و در ستاد و شهر خودشان به کار گمارده شده ا ند وحتی به خاطر اینکه نور چشمی هستند در بسیاری از ردیف های شغلی خاص هم به کار گمارده شده اند

  13. ME می گوید

    هنوز مشخص نشده که کمک هزينه ازدواج به تاريخهاي قبل ازابلاغيه تعلق مي گير يا خير؟

  14. قراردادی دولتی می گوید

    قراردادی زمان دولتی با دل شکسته از اینهمه سال ظلم میگوید :

    دایم ستیزه با دل افگار می‌کنی
    با لشکر شکسته چه پیکار می‌کنی؟

    ای وای اگر به گربهٔ خونین برون دهم
    خونی که در دلم تو ستمکار می‌کنی

    شرمنده نیستی که به این دستگاه حسن
    دل می‌بری ز مردم و انکار می‌کنی؟

    یوسف به خانه روی ز بازار می‌کند
    هر گه ز خانه روی به بازار می‌کنی

    چشم بدت مباد، که با چشم نیمخواب
    بر خلق ناز دولت بیدار می‌کنی

    یک روز اگر کند ز تو آیینه رو نهان
    رحمی به حال تشنهٔ دیدار می‌کنی

    رنگ شکسته را به زبان احتیاج نیست
    صائب عبث چه درد خود اظهار می‌کنی؟
    صائب تبریزی
    ???????????????

    پیش ما رسم شکستن نبود عهد وفا را الله الله تو فراموش مکن صحبت ما را
    قیمت عشق نداند قدم صدق ندارد سست عهدی که تحمل نکند بار جفا را
    گر مخیر بکنندم به قیامت که چه خواهی دوست ما را و همه نعمت فردوس شما را
    گر سرم می​رود از عهد تو سر بازنپیچم تا بگویند پس از من که به سر برد وفا را
    خنک آن درد که یارم به عیادت به سر آید دردمندان به چنین درد نخواهند دوا را
    باور از مات نباشد تو در آیینه نگه کن تا بدانی که چه بودست گرفتار بلا را
    از سر زلف عروسان چمن دست بدارد به سر زلف تو گر دست رسد باد صبا را
    سر انگشت تحیر بگزد عقل به دندان چون تامل کند این صورت انگشت نما را
    آرزو می​کندم شمع صفت پیش وجودت که سراپای بسوزند من بی سر و پا را
    چشم کوته نظران بر ورق صورت خوبان خط همی​بیند و عارف قلم صنع خدا را
    همه را دیده به رویت نگرانست ولیکن خودپرستان ز حقیقت نشناسند هوا را
    مهربانی ز من آموز و گرم عمر نماند به سر تربت سعدی بطلب مهرگیا را
    هیچ هشیار ملامت نکند مستی ما را قل لصاح ترک الناس من الوجد سکاری
    سعدی شیرازی

  15. هستی می گوید

    سردبیرجان سلام

    جناب آقای صدری سلام
    جناب آقای صدری عزیز در اینکه شما خیلی متفاوت عمل کردید و کارکنان رو از ورطه نابودی نجات دادید هیچ شکی در اون نیست . قدردان شما هستیم و مطمئن باشید تا همیشه به نیکی از شما یاد خواهد شد.

    اما چیزی که برام سخته اینه که چرا چیزی رو میفرمایید که خودتون هم مطمئنم قبول ندارید.
    کدوم منطقی میپذیره که قانونی در مورد منع دائمی شدن وضع بشه و عطف به ماسبق بشه به کسایی که چند سال قبل براساس قانون جذب دائم استخدام شدند.
    اگه نظر هیات مدیره در سال 94 این بوده که قطعا به اشتباه و بدون در نظر گرفتن قوانین بوده، خب هیات مدیره جدید هم با توجه به اینکه در 19 اردیبهشت تصمیم بر دائمی شدن رو گرفته و منتشر کرده، میتونه مصوبه سال 94 رو ملغی اعلام کنه.
    عملکرد شما و اعضای هیات مدیره در این زمینه به دور از منطق و انصاف بوده.

  16. ناشناس می گوید

    یک موضوع جالب! احتمالا این رو منتشر نکنید، ولی لطفا اگه ممکنه پاسخش رو از مدیرعامل بخواهید!
    مصوبه ابتدای سال هیئت مدیره در مورد تبدیل وضعیت قراردادی های 92 چی میشه!؟ چرا به مصوبه سال 94 ارجاع میشه ولی مصوبه سال 97 خیر!!!!!
    شرایط استخدام و تبدیل وضعیت در زمان برگزاری آزمون سال 91 کاملا مشخص بوده و اعلام هم شده! آیا ممکنه بعدا شرایط رو یک طرفه تغییر داد؟ آیا این موضوع به جز از نظر شرعی از نظر قانونی مشکل نداره و حالت نیرنگ پیدا نمیکنه!
    و باز یه نکته جالب برای تمامی همکاران و گروه های مذاکره کننده! سردبیر جان واقعا اگه این بخش رو جهت روشنگری و هشدار منتشر نکنید در حق کارکنان ظلمه! اگه هیئت مدیره بتونه در سال 94 یک طرفه آئین نامه سال 89 در یک زمینه رو ملغی کنه، و کارکنان سکوت کنند، آیا نمیتونه سایر مفاد آئین نامه رو هر زمان که خواست تغییر بده؟ برای مثال سال آینده یه جلسه تشکیل بده و اعلام کنه مصوب کردیم از این پس آیتم های رفاهیات رو به کارکنان و بازنشستگان ندیم! یا حتی همین افزایش رفاهیات امسال که همین مدیرعامل در راستای برقراریش تلاش کرده! اگه این حق رو به هیئت مدیره بدیم که هر موقع که میخواد در مصوبات و گفته هاش تغییر بده و مصوبات خودش رو ملغی کنه یا تغییر بده (البته مصوباتی که در مورد نیروی کار میباشد مد نظرم هست)، آیا این احتمال به مقدار بسیار زیادی افزایش پیدا نمیکنه که سال دیگه یا در زمان هیئت مدیره ی دیگه همین مصوبات مربوط به رفاهیات امسال رو
    کنسل کنند و حتی در راستای بازپسگیری مبلغ پرداختی به کارکنان بربیان؟
    نمیدونم مدیرعامل در کدوم گروه حاضر شده و برای چه اشخاصی روشنگری کرده! فقط میدونم برای قراردادی های سال 92 این مورد بهونه ها خصوصا پس از سخنرانی اردیبهشت ماه مدیر عامل و مصوبه ای که در اون سخنرانی مورد استناد سخنانش بود قابل قبول نیست، برای ما حتی حکم جدید هم زدند و تمام عناوین اون تغییر کرد! میدونم نه از اخلاقی و نه از نظر قانونی صحیح نیست که آزمونی در سطح کشور برگزار بشه و دستگاه هایی مثل سازمان سنجش متولیش باشن و بیش از 100 هزار شرکت کننده داشته باشه و بعد بزنن زیر همه چیز و به صراحت بگن موارد و مسایل مطرح شده در اون زمان صحت نداشته!!!!!!!!

  17. راستی اصفهان می گوید

    حالا قراره مزایای قراردادی ها را افزایش بدند تا مثل رسمی ها بشند یا مزایای رسمی ها را بازهم کاهش بدند تا مثل قراردادی ها بشن!!!!!!!!!!
    آخه تو این مملکت با مدیریت فتحعلی شاهی باید گفت هر روز دریغ از دیروز…
    تورم به گفته مدیران ارشد حکومتی بالای 30 درصد شده!!!!!!اما آیا حقوق کارمند همزمان افزایش یافته؟؟؟؟؟
    ای امان از دست دروغگویانی که با حقوق های نجومی و پاداش های نهان و هزار کوفت و زهرمار دیگر در این نابسامانی اقتصادی و تورم افسارگسیخته ، باز دم از پیروی مولا علی و عدالت می زنند..
    ای لعنت خدا بر قوم ظالمین

  18. همکار می گوید

    باسلام عالی است این گونه نگرش ها و اقدامات انگیزه برانگیز.

  19. همیشگی۹۲ می گوید

    با سلام

    به گوش باشید:

    مشکل اعظم قراردادی های ۹۲ که با فراخوان کشوری و مراحل جذب قانونی به استخدام شرکت در آمدن رو دوستان دوست مرتفع فرموند:
    ایشان ضمن ابراز اینکه هیچ تفاوتی بین رسمی و قراردادی نیست اظهار کردن
    تنها واژه دادن هدیه ازدواج و پست های مدیریتی بود که مرتفع ساختیم!!
    اشاره ای قانونمند نیز داشتن که طبق مصوبه بهمن ۹۴ دور هم نشستن اعضای محترم وقت بدون ورود عناصر مراحم
    خودشان یه مصوبه تصویب کردن که دیگه استخدام دایم نداریم،!!!
    علی ایها الحال احتمالا یاد گرامشان رفته که حدود سه هزار نفر از قرن دقیانوس هنوز قراردادی مانده ان!!
    ضمن اشاره به این موضوع که کی گفت ؟ کی گفت:
    استخدام ۹۱ در وعده اردیبهشت ۹۷ به خبرنگاری های بین اللملی نیز نوید داده شد
    که بدانید و آگاه باشید جهت استقرار تعهد سازمانی و دادن انگیزه دستور اجرای دایم دادیم
    ولی روزه و هفته ها و ماهها گذشت

    الان ضمن تاکید بر این مطلب که هیچ!! توجه فرمایید هیچ !! حتی اپسیلومی هم باز هم هیچ!!
    تفاوتی بین دایم و قراردادی نیست!
    دوستان عنایت نکردن متن آگاهی استخدام ۹۱ رو به آقای صدری هم نشون بدن و القصه آوردن که مدیرا:
    اینم مصوبه لغو وعده اینا!!
    در پایان گوشزد که نه گوشمالی می دهیم::
    مطالبه گران!!
    زیاد جدی بگیرین موضوعی رو باز به دوستان هیت در اقصی شرکتهای تابعه یافت می کنیم !! و ضمن دید و بازدید یک مصوبه دورهمی مصوب می زنیم که تبدیل بیمه که بار مالی داره و با دوستان دولت مجبوریم بجنگیم که هیچ ؟؟؟؟

    از فردا طبق این بند مصوبه کارکنان رو به مزایده می زاریم

    پی نوشت::
    شاگرد دهن((( زبون))) دراز

    از ما گفتن بود؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

    ( ولی حقیقتا زحماتی که آقای صدری نسبت به مدیران قبل کشیدن مثل آقای پوررنجبر جای تشکر دارد! وقتی مدیری ایده آلش کارکنانش باشد توقع ایجاد می نماید و همین برتری است که از ایشان می خواهیم نتیجه قرارداد دایم ما رو نیز به سرانجام برساند! ان شاا…)

  20. یه مرد خسته می گوید

    آیا عزیزان قراردادی در اندرونشان نورچشمی وجود ندارد؟؟
    چطور همه حتی مدیرعامل صدری هم به بچه های درون طرح نورچشمی خطاب کرد ولی تا حالا برای حضرات قراردادی کسی یه نظر نداده؟؟؟

نظرات بسته شده است.