مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر-دوستان خوبم! من می دانم اگر اینجا کامنت می گذارید بخاطر این است که از من انتظار پیگیری دارید.

مخابرات ما (سردبیر) -سلام دوستان خوبم. اطمینان داشته باشید من کاملا درک می کنم که اگر شما در اینجا کامنت می گذارید، دلیل اصلیش درخواست پیگیری از سوی من است.

شما در حال حاضر می توانید حرفهایتان را در جاهای مختلف بزنید اما وقتی در این سایت -عرض می کنم سایت- پیام می گذارید انتظار دارید من پیگیری کنم.

قطعا من این انتظار را می دانم، درک می کنم و انجام می دهم.

شما حرف که بزنید، من برای پیگیری برنامه دارم. گاهی پیگیری ها زمان می برد. گاهی پیگیری ضرورتی ندارد و فقط باید کمی صبر کنیم.

جمله آخر من! منظور این است که من خبر دارم که برخی قوانین یا شیوه ها تغییر خواهد کرد اما قادر به گفتنش نیستم.در این مواقع یک پیام ساده می دهم و انتظار دارم شما آن را درک کنید.

در باقی موارد من هستم, پیگیری می کنم و گزارشش را به شما خواهم داد.این حداقل کاری است که وظیفه خودم می دانم.

یک حرف! هرگز پیگیری فراموش نمی شود ولی ممکن است بخاطر برخی مشغله ها تاخیر بیفتد.

در همین قضیه طبقه بندی، لابد با خودتان فکر می کنید کرمانشاه و خراسان رضوی را پیگیری نکرده ام, در حالی که چنین نیست و در هفته جاری خواهید دید یا در مطالب حاشیه ای خواهید خواند.

آنچه امروز مرا به شدت نگران کرده همین نبودن ردیف خالی است که بسیاری از شهرها و ادارات را محدود کرده است. این مسئله باید کلی حل شود مربوط به یک استان نیست که خبر بگیرم. مثلا کرمانشاه مشکلش نبود ردیف است! پیگیری محلی چه چیزی را نشان خواهد داد؟ ردیف ندارد! … پس باید برای تغییر مسائل اساسی وارد شد.

اما برای این مورد نه می شود و نه درست است که لحظه به لحظه به شما گزارش بدهم. این گزارش مسیر پیگیری را می بندد.

معنی حرف من این نیست که شما دیگر در این مورد پیام ندهید. اصلا! شما هر روز این مشکلات را تکرار کنید تا در سایه این تکرار من حرفم برد داشته باشد و دیگران بفهمند پیگیری من بدلیل خواست شماست نه سلیقه خودم.

در شرایط بدی گیر کرده ام. از طرفی نمی توانم حرف هایی را بزنم, از طرفی دلم آتش گرفته وقتی شما اینقدر ناراحت هستید.

امیدوارم درک کنید که کار من باید برآیندی متناسب با خواست شما داشته باشد. این کار با گزارش لحظه به لحظه درست نمی شود.

من پیگیرم.باور کنید پیگیرم

سردبیر شما- 16 آذر97

990300cookie-checkسردبیر-دوستان خوبم! من می دانم اگر اینجا کامنت می گذارید بخاطر این است که از من انتظار پیگیری دارید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
31 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام جناب سردبیر شما هم مثل اینکه از مخابرات یاد گرفتین به کارکنان شرکت های محلی توجه نکنید و پایخگوی سوال های ما نیستین .عیب نداره ما هم خدایی داریم فوقش از اداره بیرونمون میکنن شسکام نیومد خدمات اول نیومد .انگار نور چشمی ها هنوز درسشو یا سربازیشونو تموم نکردن منتظر اونا هستن تا اونا بیان بعد شسکام‌بیاد.اینم ضعف مخابرات ایران هست که مدیریت ضعیفی دارد و به راحتی حق ما رو ضایع میکنن

  2. ما می گوید

    سلام سر دبیر عزیز
    امیدوارم روزی برسه که دیگه چیزی به عنوان شرکتی توی ادارات نباشه که هیچی شاملش نشه
    بجز تو سری

  3. صابر می گوید

    الان عصر گفتگو هستش
    جناب صدری مثل همیشه بیان و نظر و هدفشون رو درباره طبقه بندی بصورت رسمی اعلام کنن
    دیگه عصر تخیل و تصور و حدس و گمان نیست

  4. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز که سنگ صبور ما هستید خواهش می کنم خواهش می کنم این درد دل من رو چاپ کنید و به گوش بالاییها برسونید از خداوند منان براتون آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم این طبقه بندی اگر یک اصول یکسانی داشت اینقدر توش هرج و مرج نمیشد اینقدر نظرات مختلف اعمال نمیشد …چرا که اونایی که این آیتمها رو گذاشتن فقط و فقط هدفشون حل کردن مشکل نور چشمی های خودشون بوده نه اینکه بخوان قانونی بزارن که عدالت گونه باشه برای مثال مهمترین آیتم که باید می ذاشتن سال اخذ مدرک و سال ورود به مخابرت بوده که جای هیچ اعتراضی هم نداره ( مثلا من میدانم چند سال بعد از همکارم آمدم اداره پس حق هیچ اعتراضی ندارم )نه یک تاریخ بی معنا و پر از ابهام 96/6/20 نورچشمی ها اگر قرار بر جابجایی هم بوده برج 3و 4 جابجا شدن و دیگر اینکه سمت هم آیتم واهی است چون همه ما در این اداره زحمت کشیدیم حالا هر کسی شغلی داشته که مدیرانشان تصمیم گرفتن اونجا باشن ودست نفر نبوده و اونها بعنوان مدیر تصمیم گرفتن کجا کار کنن و در نهایت متاسفم برای مخابرت و مدیران بی دبیر که هنوز بعد از گذشت یکسال اندی نتونستن تصمیم قابل قبول بگیرند البته چون به نفعشون نیست و ارائه آیتمهای ابلهانه فقط خودشون رو توجیح می کنن ولی ما اونا رو سپردیم دست خدا و بیجواب هم نمی مانیم

نظرات بسته شده است.