مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سایت دوم BTS مرنجاب در حال آماده‌سازی است

مخابرات ما (محمد – اصفهان امروز) – رییس اداره مخابرات آران و بیدگل گفت: کارهای مقدماتی سایت BTS  مرنجاب در حال انجام است و در صورت تأمین برق به زودی به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

محمود دهقانی  در خصوص آخرین فعالیت‌های مخابراتی در محدوده کویر مرنجاب، اظهار کرد: ما به دنبال بهترین خدمات هستیم و در صورت همکاری دیگر سازمان‌های مسئول کارمان را در خصوص سایت دوم BTS هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری کامل می‌رسانیم تا مشکل آنتن دهی در کویر مرنجاب رفع شود.
وی افزود: در صورت تأمین برق سایت دوم تا پایان سال و حتی دهه فجر توانایی بهره‌برداری را داریم و پیگیر تأمین برق هستیم تا هر چه سریع‌تر خدمت‌رسانی به مردم را شروع کنیم و به زودی دکل ۶۰ متری مخابراتی نصب خواهد شد که حدود ۴ کیلومتر شبکه برق نیاز دارد. فرمانداری از وزارت برق قول همکاری گرفته و پس از خشک شدن بتون، کار انجام خواهد شد.
رییس اداره مخابرات آران و بیدگل، تصریح کرد: با تقویت BTS مشکل آنتن دهی مرتفع خواهد شد به خصوص در منطقه ارغوانی که با مشکل آنتن دهی روبرو بودیم تا حدود ۲۰ کیلومتر در سه جهت جاده و دریاچه امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

***

990110cookie-checkسایت دوم BTS مرنجاب در حال آماده‌سازی است

نظرات بسته شده است.