مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

“باکوتل” می تواند صادرات حوزه فناوری ایران را تحت تاثیر قرار دهد

مخابرات ما – وزیر فناوری اطلاعات و  ارتباطات گفت: “باکوتل” می تواند صادرات حوزه فناوری ایران را تحت تاثیر قرار دهد.

مخابرات ما(محمد – نصر) – محمد جواد آذری جهرمی در مصاحبه با خبرنگار اعزامی حوزه فناوری به باکو با بیان اینکه  نمایشگاه باکوتل می تواند صادرات حوزه فناوری ایران را تحت تاثیر قرار دهد ، گفت: حضور موفق ۱۴ شرکت ها و استارت اپ های ایرانی در این نمایشگاه حاکی از این است که قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را دارند.

وی با اشاره به اینکه حضور موثر جوانان تبریزی و شرکت های شمالغرب کشور که به لحاظ فرهنگی و زبان با آذربایجان اشتراکات زیادی دارند، اذعان داشت: این حضور باعث می شود سطح تراز تجاری ما با آذربایجان رشد کند .

وی با بیان اینکه فرایند امسال حضور شرکت های ایرانی شتاب بیشتری گرفته است، گفت: امیدواریم جوانان خوش ذوق و خوش سلیقه تبریز که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارند بتوانند دستاوردهای خود را در عرصه بین المللی حوزه های فناوری از جمله توریسم سلامت که با کشور آذربایجان ارتباط قوی تری داریم به نمایش بگذارند.

وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورمان افزود: حوزه توریسم سلامت تشنه فعالیت های فناور محور برای تسهیل خدمات شهروندان آذربایجان که به کشور ما سفر می کنند، است و به ایجاد رقابت سازنده و ارتقای کیفیت خدمات کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: حوزه های توسعه فناوری بسیار زیاد است و باید فرصت هایی از قبیل شرکت در نمایشگاه های بین المللی  را غنیمت شماریم .

وی خاطرنشان کرد: تبریزی ها را دوست داریم و انشالله به زودی سفری به این شهر خواهیم داشت.

***

989420cookie-check“باکوتل” می تواند صادرات حوزه فناوری ایران را تحت تاثیر قرار دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.