مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد برگزار می‌شود

 

مخابرات ما – مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از برگزاری هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد، هم‌زمان با بیست و یکمین نمایشگاه ایرانکام خبر داد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از برگزاری هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد، هم‌زمان با بیست‌ویکمین نمایشگاه ایرانکام خبر داد.
محمدجواد رجائیان با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه پس از وقفه‌ای چندساله، از 12 تا 16 دی ماه امسال در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهدشد.


رجائیان با اشاره به نگاه ویژه سازمان فاوا به این نمایشگاه اعلام کرد: در راستای شعار محوری این دوره مدیریت شهری یعنی «مشهد؛ شهر هوشمند، شهر امید و زندگی»، این نمایشگاه برنامه‌ریزی شد که در آن برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور خواهند داشت.
وی با عنوان اینکه هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد، پذیرای سه سطح از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند خواهد بود، افزود: شرکت‌های سطح یک کشور که در زمینه هوشمندسازی و نظام‌های پرداخت شهری فعالیت دارند، در کنار پیمانکاران عمده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شاکله اصلی نمایشگاه را تشکیل خواهند داد و در کنار این دو، مجموعه‌ای از استارتاپ‌های مرتبط با حوزه شهر هوشمند نیز حضور فعال خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد با اشاره به ترکیب استارتاپ‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه، گفت: استارتاپ‌های خط‌شکن، حامیان استارتاپ‌ها(شتاب‌دهنده‌ها) و استارتاپ‌های نوپا، ترکیب بخش استارتاپی نمایشگاه را تشکیل خواهند داد.
رجائیان نقش استارتاپ‌ها را در ارائه خدمات خلاقانه و کارآمد به مردم، جدی دانست و تاکید کرد: در راستای حمایت از استارتاپ‌های فعال و خلاق در حوزه شهر هوشمند، جایزه ویژه استارتاپ‌های شهر هوشمند در این دوره از نمایشگاه اهدا خواهد شد. در همین راستا، استارتاپ‌های اول تا سوم به ترتیب، 10، 5 و 3میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد و از 6 استارتاپ بعدی نیز با اهدای لوح استارتاپ برگزیده، تقدیر خواهدشد.
وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، ارائه دستاوردهای شهرداری مشهد در مشارکت با شرکت‌های فعال بخش خصوصی در حوزه پیام‌رسان‌ها، کیف پول موبایل و… در کنار برگزاری نشست تخصصی مدیران فاوای کلان‌شهرهای کشور از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهدبود.

***

989300cookie-checkهشتمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد برگزار می‌شود

نظرات بسته شده است.