مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بهترین دانشگاه‌های جهان در رشته ارتباطات و رسانه

مخابرات ما-

رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن برترین دانشگاه‌های جهان برای تحصیل در رشته‌ علوم ارتباطات و رسانه را معرفی کرده است.

به گزارش آنا، دانشجویان در رشته ارتباطات و رسانه به مطالعه تاریخ و تأثیر انواع مختلف رسانه بر جامعه می‌پردازند و یاد می‌گیرند که چگونه می‌توان یک پیام را از راه‌های مختلف ارتباطی به مردم انتقال داد. دروس این رشته معمولاً شامل علوم اجتماعی و انسانی می‌شود؛ اما تمرکز اصلی همچنان روی مطالعه ارتباطات جمعی است.

دانشگاه استنفورد با امتیاز ۹۳,۶ در آموزش، ۹۶.۸ در تحقیق، ۹۹.۹ در استناد علمی و ۶۴.۶ در درآمد صنعتی اولین دانشگاه برتر جهان برای تحصیل در علوم ارتباطات و رسانه است. استنفورد در رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های جهان در جایگاه سوم قرار دارد.

مؤسسه تکنولوژی ماساچوست دومین دانشگاه برتر جهان برای تحصیل در علوم ارتباطات و رسانه است. ام‌آی‌تی با کسب امتیاز ۹۱,۹ در آموزش، ۹۲.۷ در تحقیق، ۹۹.۹ در استناد علمی و ۸۷.۶ در درآمد صنعتی چهارمین دانشگاه برتر در رتبه‌بندی جهانی تایمز هایر اجوکیشن ۲۰۱۹ است.

دانشگاه هاروارد با امتیاز ۹۰,۱ در آموزش، ۹۸.۴ در تحقیق، ۹۹.۶ در استناد علمی و ۴۸.۷ در درآمد صنعتی، ششمین دانشگاه برتر جهان در رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن است. این دانشگاه سومین دانشگاه برتر جهان برای تحصیل در رشته علوم ارتباطات و رسانه است.

دانشگاه پنسیلوانیا با امتیاز ۸۷,۴ در آموزش، ۸۹.۲ در تحقیق، ۹۸.۴ در استناد علمی و ۷۰.۳ در درآمد صنعتی چهارمین دانشگاه برتر جهان در رشته علوم ارتباطات و رسانه است. این دانشگاه آمریکایی رتبه دوازدهم در رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن را دارد.

کالج دانشگاهی لندن با امتیاز ۷۹,۱ در آموزش، ۹۰.۱ تحقیق، ۹۵.۹ در استناد علمی و ۴۲.۴ در درآمد صنعتی پنجمین دانشگاه برتر جهان برای تحصیل در رشته علوم ارتباطات و رسانه است. این دانشگاه جایگاه چهاردهم را در رتبه‌بندی جهانی دارد.

رتبه دانشگاه آموزش تحقیق استناد علمی

 

درآمد صنعتی نسبت دانشجوی دختر به پسر

 

۳ دانشگاه استنفورد ۹۳,۶ ۹۶,۸ ۹۹,۹ ۶۴,۶ ۴۳ به ۵۷
۴ دانشگاه ام‌آی‌تی ۹۱,۹ ۹۲,۷ ۹۹,۹ ۸۷,۶ ۳۸ به ۶۲
۶ دانشگاه هاروارد ۹۰,۱ ۹۸,۴ ۹۹,۶ ۴۸,۷ ۴۸ به ۵۲
۱۲ دانشگاه پنسیلوانیا ۸۷,۴ ۸۹,۲ ۹۸,۴ ۷۰,۳ ۵۲ به ۴۸
۱۴ کالج دانشگاهی لندن ۷۹,۱ ۹۰,۱ ۹۵,۹ ۴۲,۴ ۵۷ به ۴۳
988270cookie-checkبهترین دانشگاه‌های جهان در رشته ارتباطات و رسانه

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.