مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درآمدزایی از افزایش تعرفه‌ی مکالمات، قطعا به ضرر خود اپراتورهاست

مخابرات ما – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش تعرفه‌ی مکالمات چه در تلفن ثابت و چه در همراه، اقدام مناسبی نیست و قطعا به ضرر خود اپراتورهاست.

مخابرات ما (محمد – سیتنا) – “رمضانعلی سبحانی‌فر پیرامون افزایش تعرفه‌ی مکالمه در برخی اپراتورهای تلفن همراه و امکان افزایش تعرفه در تلفن ثابت، گفت: افزایش تعرفه‌ی مکالمات چه در تلفن ثابت و چه در همراه، کار درستی نیست و قطعا به ضرر خود مجموعه هاست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به جای آنکه اپراتورها ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده را در دستور کار قرار داده و به دنبال درآمدزایی از این بخش باشند، تنها افزایش تعرفه در خدمات پایه را در دستور کار قرار داده‌اند.

رییس کمیته‌ی مخابرات مجلس خاطرنشان کرد: این افزایش تعرفه باعث می‌شود که کاربران رفته رفته از این بستر خارج شده و سایر بسترها را برای دریافت سرویس در اولویت قرار دهند.

سبحانی‌فر، خاطرنشان کرد: به جای آنکه افزایش‌ها را در مکالمه تلفن ثابت و همراه داشته باشیم، باید ارزش افزوده‌های مختلفی را ایجاد کنیم و به نسبت آن خدمتی که به آن ارزش افزوده می‌دهیم، از آنجا درآمد بیشتری کسب کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این ارزش افزوده در قسمت‌های مختلف است و در یکی دو قسمت نیست. در بخش حمل و نقل، بازرگانی، فرهنگی و غیره وجود دارد اما متاسفانه به این نقاط بی توجهی کرده‌ایم و می‌خواهیم درآمد آسانی را از اصل موضوع به دست آوریم که روند درستی نیست.

***

 

 

987990cookie-checkدرآمدزایی از افزایش تعرفه‌ی مکالمات، قطعا به ضرر خود اپراتورهاست

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.