مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد

مخابرات ما – مهندس سید مجید صدری،  ضمن تبیین اهداف برگزاری این برنامه گفت: این برنامه در فضای صمیمی با هدف نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین کارکنان و خانواده های آنان برای بالا بردن انگیزه در محیط کار، توسعه برند مخابرات  و نیز ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می شود.

مخابرات ما ( محمد – روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران) – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تجربه موفق  همایش پیاده روی قبلی یادآور شد: امیدواریم در آینده نیز با همکاری تمامی کارکنان گرامی و خانواده های آنان شاهد گسترش بیش از پیش فرهنگ ورزش همگانی در بین خانواده بزرگ ارتباطات باشیم.

وی با تشکر از تمامی همکاران و مدیران مناطق در سراسر کشور به جهت برگزاری هرچه مطلوب تر همایش پیاده روی، افزود : برگزاری این قبیل برنامه ها در راستای پیشبرد  ارتباط نزدیک و صمیمی  کارکنان  و ترویج فرهنگ ورزش  و نشاط در بین کارکنان از اولویت های  مدیریت شرکت مخابرات  ایران است  و همچنین توجه به موضوع  حفظ سلامت  و تندرستی  و ارتقاء  نشاط و شادی  خانواده ها در جهت معرفی پیام مخابرات  با شعار ارتباطی فراگیر  بسیار موثر است.

مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه گسترش روحیه شادابی و نشاط کارکنان موجب تقویت بهره وری و بازدهی مجموعه شرکت مخابرات ایران است، گفت: استمرار برنامه های ورزشی  و تفریحی  برای کارکنان جزو تاکیدات مدیران ارشد و  هیات مدیره  شرکت  است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان ضمن تشکر از تمامی  همکاران  خوستار این شد که باتلاش تمامی همکاران در سراسر کشور همانطور که بزرگترین شرکت ارتباطی و مخابراتی کشور هستیم بتوانیم به قله های بالای پیشرفت،  ارتقاء پیدا کرده و محور حوزه ICT باشیم

مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز با بیان اهمیت برگزاری چنین مراسمی از حضور گسترده کارکنان و خانواده هایشان در این همایش قدردانی کرد.

وی با اشاره به بازخوردهای مثبت همایش قبلی و ایجاد فضای نشاط و همدلی گفت: کارکنان شرکت مخابرات ایران و خانواده هایشان مانند یک پیکره واحد  در تلاش هستند تا موجب پیشرفت حوزه مخابرات و ارتباطات کشور شوند.

گفتنی است در پایان این مراسم مفرح، مسابقات مختلف و قرعه کشی برگزار شد و دومین همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان مخابرات ایران با ارائه جوایزی پایان یافت.

***

986810cookie-checkبا حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.