مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روز راه پیمایی بزرگ کارکنان مخابرات، شاداب و با نیاز به نظمی بیشتر.

گزارش از: بهشتی نژاد

مخابرات ما- شرکت مخابرات ایران دومین همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان را امروز برگزار کرد. این همایش در روز جمعه نهم آذر ماه 1397 به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.گفتنی است در این مراسم بسیاری از مدیران ارشد مخابرات نیز شرکت کرده بودند.ازجمله مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  که در ابتدای مراسم در مورد آن گفت: “گسترش روحیه شادابی و نشاط کارکنان موجب تقویت بهره وری و بازدهی مجموعه شرکت مخابرات ایران است، استمرار برنامه های ورزشی  و تفریحی  برای کارکنان جزو تاکیدات مدیران ارشد و  هیات مدیره  شرکت  است.

او پیوسته ذکری از هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به میان می آورد تا نشان دهد که این برنامه ها قطعا یک خواسته مدیریتی و برنامه ریزی شده است.البته در بین این گزارش به میان همکاران می رویم تا اثرات این مراسم را در روحیه آنان ببینیم.

گزارشگر مخابرات ما در این مراسم می گوید:

  • این حرکت ها به وفاق و همدلی بیشتری در جامعه مخابراتی منتهی می شود.
  • دیدن همکاران در کنار خانواده هایشان از جمله دیدنی های این مراسم بود.کودکان در کالسکه هایشان, همسران در کنار یکدیگر, نوجوانان در کنار پدر و مادر …. این صحنه ها جالب و بسیار دیدنی بود.
  • در محل شروع مراسم نشان وعلامتهای راهنما وجود نداشت.لذا از همان ابتدا بسیاری از همکاران اقدام به راهپیمایی کرده بودند.آنها پس از یک دور کامل متوجه شدند که هنوز مراسم شروع نشده است.
  • وجود کلاههای رنگی و پرجم های کوچک رنگ و جلای خوبی به مراسم داده بود.شادابی خاصی از ترکیب رنگها بیننده را جذب می کرد اما تعداد این هدیه شاید حدود 70 عدد می شد لذا بسیاری از حاضرین نتوانستند این هدیه را بگیرند.شاید خود هدیه ارزش مادی نداشته باشد اما دریافت آن موجب پیوستگی آنان به جمع حاضر می شود.کاش تعدادش بسیار بیش از این بود.
  • در پایان مراسم به حاضرین بسته هایی داده می شد که شامل مقداری خوراکی و یک شماره ویژه برای قرعه کشی بود.البته ما ایرانی ها معمولا در چنین جاهایی قدری شلوغ می کنیم اما اهدای این بسته ها زمانی آغاز شد که مدیران آمده باشند.لذا خیلی معطل کردند.
  • بسته ها در چند نوبت جداگانه توزیع شد.باز هم تعدادی از افراد بسته ها را نگرفتند.کارکنان معمولا خود را به آب و آتش نمی زنند برای گرفتن این بسته.باید روشی در توزیع آن حاکم می شد تا حداقل برگه قرعه کشی به همه داده می شد.
  • با عدم دریافت بسته ها, دومین دلیل اتصال و پیوست حاضرین به مراسم از دست رفت.
  • این بسته ها شامل نوشیدنی هم بود.حالا دلیل محکمتری برای رسیدن این بسته ها به همه حاضرین وجود داشت.اما تعدادی نگرفتند.

در خبرهای بعدی شرح بیشتری از حرکت خوب امروز می خوانید و می شنوید.

986490cookie-checkروز راه پیمایی بزرگ کارکنان مخابرات، شاداب و با نیاز به نظمی بیشتر.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.