مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واقعیت داستان بازنشستگان مخابرات چیست؟ مخلوط شایعه و دروغ!

سردبیر

مخابرات ما- از روزی که ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب شد تا همین دیروز – که من آخرین خبرها را شنیدم- روزی نیست که حرفی از خروج بازنشستگان مخابراتی ار کار نباشد.

ابتدا اسامی بازنشسته ها را ردیف می کنند.سپس جانشین برایشان می تراشند.جالب اینکه نام جانشینان را نیز می نویسند و می گویند.

برای من که بدلیل وجود سایت از خبرهای خاصی مطلع شده ام این حرفها شبیه یک بازی است, داستانی بسیار جالب و خنده دار! باور کنید وقتی این حرف ها بمن می رسد نمی دانم چه کنم! آخر کسی که شایعه می سازد حداقل باید از خبر درست مطلع باشد یا خیر؟

اما آنان که شایعات را باور می کنند, بابت درستی مطلب از دیگران مدرک نمی خواهند!

چندی قبل نامه ای از سهامدار اصلی شرکت مخابرات ایران مطرح شد که در ساز و کار اداری خودش این قانون را اجرا می کند.ساز و کار اداری آنان مگر سر تا پا چند نفر است؟ من در زمان مصاحبه با دکتر سیدهاشمی به محل کار او رفتم. حوزه های آنان ستادی است.کار اجرائی و هزاران کارمند ندارند که اجرای این امر بازخوردی اساسی داشته باشد.جاهایی مثل مخابرات هم بر اساس قانون خصوصی سازی و قانون کار اداره می شود نه بر اساس قانون سهامداران.

بگذریم!

من فقط به خوانندگان خوب این سایت می توانم یک قول بدهم.خبری اگر جدی باشد شما اولین کسی خواهید بود که آن را می خوانید و می شنوید!

اینک بطور خلاصه می گویم که خبر حذف بازنشستگان قراردادی در مخابرات اجرائی نمی شود.تا این لحظه هیچ خبری نبوده است.

 

 

986130cookie-checkواقعیت داستان بازنشستگان مخابرات چیست؟ مخلوط شایعه و دروغ!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام جناب سردبیر…..فکر کنم قحط الرجال نباشه که چندین سال مدیران زیادی درمخابرات ایران با مزایای زیاد دارن حکومت میکنند….

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      کار من قضاوت نیست
      انتشار نظرات است

  2. ناشناس می گوید

    سلام
    خسته نباشی
    بکار گیری بازنشسته ای که کارنامه درخشان ندارد بی معنی است ، خیانت است به کسانی که برای برقراری اسلام همه چیزشون را دادنند

  3. صالح می گوید

    جناب سردبیر سلام
    در مخابرات اصفهان کسانی قربانی این قانون شدند که حداقل حقوق بازنشستگی انها ۲ ملیون بود و با بکار گیری دوباره کمک خرج انها بود ولی ستند مدیرانی که به بهانه شسکام و تی سی تی در سمت همان مدیریت مشغول بکار هستند میتوانید تحقیق کنید.

  4. ناشناس می گوید

    سردبیر جان شرکت مخابرات ایران نام سهامی عام رو یدک می‌کشه! پس فکر می‌کنم نمیشه گفت خصوصیه! به نظرم هم از نظر قانونی و هم از نظر منطقی شرکتی که عنوان سهامی عام داره مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان میشه، البته همه ابهامات تا ۱۵ آذر، مهلت اجرای قانون، رفع خواهد شد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تمام شرکتهای بورسی سهامی عام هستند
      شرکتهای دولتی خاص هستند

نظرات بسته شده است.