مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تلفن روستای حاجی‌کلا 3 ماه به دلیل سرقت کابل قطع است

مخابرات ما – رئیس شورای روستای حاجی‌کلا گفت: 3 ماه است خطوط تلفن روستای حاجی‌کلا قطع شده و در این رابطه مکاتباتی با شرکت مخابرات شهرستان داشتیم ولی تاکنون اقدام خاصی انجام نشده است.

مخابرات ما (محمد – بلاغ) –  احمد یگانه در همایش مشترک شوراها و دهیاران بخش مرکزی شهرستان جویبار در روستای حاجی‌کلا با اشاره به مشکلات این روستا گفت: شبکه آب‌رسانی این روستا مربوط به ۲۰ سال پیش بوده و کاملا رسوب بسته و در فصل تابستان متأسفانه با قطعی کامل آب مواجه هستیم و علاوه بر آن مشکلات بهداشتی فراوانی دارد.

وی افزود: پل تاریخی آزان که تنها راه ارتباطی بین ساری، قائمشهر و جویبار است به دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین در حال تخریب بوده،که هر چه سریع‌ترباید پل جدید در کنار آن برای تردد اهالی منطقه احداث شود.

رئیس شورای روستای حاجی‌کلا با اعلام اینکه سیم‌های مخابرات این روستا به سرقت رفته است، بیان کرد: 3 ماه است خطوط تلفن روستای حاجی‌کلا قطع شده و در این رابطه مکاتباتی با شرکت مخابرات شهرستان داشتیم ولی تاکنون اقدام خاصی انجام نشده است.

یگانه بر نصب سیستم پایش تصویری را دغدغه دهیاری‌ها و شوراهای روستاها تأکید کرد و گفت: برای نصب این دوربین‌ها نیاز به اعتبار است و در صورت نصب آن امنیت روستا تا حد زیادی تأمین می‌شود.

***

 

 

985890cookie-checkتلفن روستای حاجی‌کلا 3 ماه به دلیل سرقت کابل قطع است

نظرات بسته شده است.