مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری: توجه به خواسته های نیروی انسانی بر اساس قانون از اولویت های اصلی شرکت

مخابرات ما – انجمن صنفی کارکنان با مهندس صدری مدیر عامل و مهندس جباری عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران امروز -دیروز-  ۵ آذر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران این دیدار در راستای بررسی نظرات در مورد تقاضای کارکنان بر اساس قانون و تعاملات بیشتر در این زمینه صورت گرفت .

مهندس سیدمجید صدری در این جلسه با بیان اینکه این جلسات هماهنگی تا رسیدن به نتایج مناسب ادامه دارد گفت : اولویت ما در شرکت درک متقابل با کارکنان است .

984940cookie-checkمهندس صدری: توجه به خواسته های نیروی انسانی بر اساس قانون از اولویت های اصلی شرکت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. شرکتی از ارومیه می گوید

    باسلام حضور سردبیر محترم لطفا یک جلسه برای بخش خصوصی و کارکنان شرکتی هم بزارید و مثل دولت از بسته حمایتی برای کارکنان خود استفاده کنید واز این لحاظ کارکنان شرکتی خودتان را درک کنید چون واقعن ما شرکتی ها در تنگنا هستیم وبا این حقوق ها فقط تا دهم ماه زنده هستیم وبقیه سعی می کنیم که زنده بمانیم لطفا لطفا با تشکر

  2. بازنشسته می گوید

    باسلام
    لطفا پیگیری شود سربازانی که خدمت مقدس سربازی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل گذرانده اند ونامه آن به امور اداری ونیروی انسانی مخابرات استانها رسیده است کی اجرائی میشود.

  3. حاصلی می گوید

    به نام خدا
    سلام

    ” در مورد دائمی شدن قراردادی ها نیز به نظر نهایی هیئت مدیره موکول شد. ”

    دایمی شدن قراردادیهای محترم شرکت طبق بند های مربوطه و نیز دقیقا در همان آیین نامه مصوب ۸۹ که جناب مدیرعامل محترم تاکید بر اجرای آن دارند ، ذکر شده است ،
    خواسته کارکنان قراردادی شرکت نیز اجرای کامل و بدون تغییر و تنزل این بندها براساس عدالت و انگیزه کارکنان با دستیابی به حق قانونیشان و انصاف و جهت رفع عدم امنیت شغلی و تبعات شدید آن بر پرسنل و شرکت و براساس آیین نامه قانونی و مصوب ۸۹ هیئت مدیره محترم می باشد .
    طبق فرمایش قبلی مدیرعامل محترم اکنون برهه ای از زمان است که همه در یک راستا قرار دارند و حرکت میکنند ، راستای قانونمندی و احقاق حقوق پرسنل و به تبع آن اتحاد و یکدست شدن تمام نیروهای شرکت ، اعم از پرسنل و مدیرعامل محترم و هیات مدیره محترم ( مدیران نماینده سهامدار عمده و دولت سهامدار محترم ، که تصمیم ساز هستند)

    انشاالله نظر نهایی هیئت مدیره موافق نظر اعلام شده مدیرعامل محترم شرکت و آیین نامه مصوب ۸۹ و موافق با دایمی شدن تمام قراردادیها خواهد بود ، تا تناقض قانونی در کار بوجود نیاید . و قدم عملی در رفع مشکلات و دغدغه های پرسنل و ایجاد این اتحاد مبارک برای پیشرفت شرکت برداشته شود .
    سردبیر محترم در اجرای فرمایش اتحاد بین پرسنل ، پیشنهاد میشود پاتوقهای دو گانه قراردادیها و تقسیم آن به دو گروه ، تبدیل به یک پاتوق “قراردادیهای شرکت مخابرات ایران” گردد
    متشکرم

  4. بازنشسته می گوید

    با سلام
    نمیدانم چرا تفاوت رفاهیات ۱۳۹۷ شاغلین را بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب ۱۳۸۹ پرداخت گردید ومعوقات آنرا از اول سال ۱۳۹۷ تاکنون پرداخت شد.ولی بازنشسته ها با این همه خرج ومخارج وگرانی وداشتن عروس وداماد ونوه ها تا کنون پرداخت نشده است لطفا دراین تورم زیاد لطف کنید زودتر پرداخت کنید که سخت در مضیقه وتنگنای مالی میباشیم

نظرات بسته شده است.