مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نسل چهار اینترنت تلفن همراه (4G)در پیان ایذه راه اندازی شد

مخابرات ما- در فاز جدید طرح توسعه تلفن همراه در استان خوزستان و به منظور ارتقاء کیفی خدمات و بهبود سرویس دهی همراه اول امروز ‌تجهیزات 4G/LTE در دهستان پیان ایذه نصب و راه اندازی شد و مشترکان همراه اول از هم اکنون می توانند از این سرویس بهره مند شوند.
وی افزود: کار نصب تجهیزات در در روستای سرراه سعیدی بخش سوسن انجام‌گرفته و طی هفته آینده راه اندازی میشود تا بیش از 20روستا در بخش سوسن از خدمات اینترنت نسل چهارم بهره مند شوند.
رئیس اداره مخابرات ایذه گفت: مشترکان برای فعال شدن اینترنت نسل چهارم روی تلفن همراه خود،باید سیم کارت USIM و گوشی تلفن با قابلیت اتصال به شبکه 4G داشته باشند.
عالی پور افزود: تعویض سیم کارت در دفاتر خدمات ارتباطی با ارائه مدرک شناسایی معتبر قابل انجام است.
وی با اشاره به اینکه ایذه در یک بم بست مخابراتی است، اظهار داشت: متاسفانه ایذه جز دوشهر فاقد سپیچینگ فیبر نوری در استان خوزستان است بگونه که در یک قطعی کل شبکه دیتا از دسترس خارج می شود که لزوم توجه ملی در اتصال فیبر نوری شهرستان به مرکز قلعه خواجه اندیکا می باشد
شبکه 4G نسل جدید و پرسرعت تبادل اطلاعات در تلفن همراه است که با برخی تلفن‌های هوشمند،‌ تبلت‌ها و سایر دستگاه‌ها به کار می‌رود.
دهستان پیان از توابع بخش مرکزی شهرستان ایذه با جمعیت آن 11782 نفر (2091 خانوار)در شمال شرقی استان خوزستان قرارگرفته است.

983970cookie-checkنسل چهار اینترنت تلفن همراه (4G)در پیان ایذه راه اندازی شد

نظرات بسته شده است.