مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر ارتباطات: خیالتان راحت اینترنت در سال آینده گران نمی‌شود.

مخابرات ما- آذری جهرمی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت درمورد اقدامات وزارت ارتباطات در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در لایه های مختلف در این وزارتخانه تعریف شده که یک لایه مهم آن توسعه فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت توسعه سایر بخشها است و ما باید زیرساخت‌های لازم برای تامین ارتباطات مناسب را فراهم آوریم.

بر اساس این خبر، وزیر ارتباطات گفت: تکلیفی هم در حوزه پهنای باند ثابت منازل داشته که در حال برنامه ریزی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری آن هستیم و تنظیم مقررات این بخش هم انجام شده و با تغییر تعرفه‌ها در مصوبه ۲۶۶ ظرفیت محتوای داخلی ۴۰ درصد رشد کرده که عدد قابل توجهی است و ما باید آن عدد را رشد دهیم.

جهرمی تاکید کرد: مهمترین پروژه اقتصادی ما کریدور فاوا است که در مجموعه فرودگاه پیام در حال پیگیری است و فاز اول این پروژه تمام شده و فاز دوم آن هم آغاز شده و فاز سوم که فاز نهایی است در سال آینده انجام می پذیرد و هشت شرکت برنامه‌های خود را آغاز کردند و دو شرکت بین المللی هم در این پروژه فعالیت می کنند.

این مقام مسئول گفت: در سال آینده برای رفع موانع این کسب و کارها برنامه ریزی می کنیم و بستر مناسب برای زیست بوم این کسب و کارها را فراهم می آوریم. همچنین اینترنت در سال آینده گران نمی شود و همیشه در دنیا اینطور است که قیمت‌های پهنای باند در حال ارزان شدن است.

983950cookie-checkوزیر ارتباطات: خیالتان راحت اینترنت در سال آینده گران نمی‌شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.