مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شركت مخابرات صحت و سقم تماس ها با مردم را اطلاع رساني كند

مخابرات ما-

بيشتر وقت ها تماس هايي با شماره تلفن همراه مردم گرفته مي شود و خانمي با كلي صغري كبري چيدن و دلايلي  با بهره گيري از فن بيان قوي سعي در متقاعد كردن مخاطب دارد و آخر سر مي گويد شما حتما بايد چنين كنيد وگرنه هزينه هايتان بالا مي رود كه آخرين مورد از اين دست تماس، طرف خود را از شركت مخابرات معرفي مي كند و مي گويد اگر مي خواهيد هزينه تماس هايتان  نصف شود، بايد مشخصات خود را اعلام كنيد.

از طرفي پليس فتا مرتبا به مردم هشدار مي دهد كه گوشتان به اين حرف ها بدهكار نباشد تا در دام شيادان نيفتيد. حالا مردم مانده اند كه وقتي از اينگونه تماس ها دارند، چطور بايد از صحت و سقم آنها آگاه شوند، چرا كه نمي توان پيشاپيش به نادرست بودن تماس يقين داشت.

براي رفع اين بلاتكليفي مشتركين، بهتر است شركت مخابرات كدها يا علاماتي به مردم بدهد كه فقط در مواردي كه اين نشانه ها مشاهده يا بازگو شود، به صحت تماس ها اعتماد كنند چون ممكن است برخي تماس ها واقعا قابل اعتماد باشند و درصورت سرسري گرفتن آنها به گمان سوء استفاده، به ضرر مشترك تمام شود. متاسفانه آمار سوء استفاده و شيادي از طريق تماس ها با شيوه هاي مختلف بالاست و مردم از اين بابت متحمل ضرر و زيان هاي فراوان شده اند و ضرورت يافتن شيوه هاي برخورد با اين متخلفين و دركنار آن راهنمايي مردم به خصوص قشري كه  از سوءاستفاده هاي موبايلي آگاهي ندارند، بيش از پيش ضرورت دارد.

در زمينه مورد اخير كه عنوان شد لازم است شركت مخابرات اطلاع رساني كند و صراحتا اعلام نمايد كه تماس ها از طرف عوامل شركت است يا باز هم ترفند ديگري از سوء استفاده كنندگان است.

قول وزير اقتصاد براي پرداخت حقوق معوقه كارگران نيشكر هفت تپه

تجمع و اعتراض هاي مسالمت آميز كارگران كارخانه نيشكر هفته تپه همچنان ادامه دارد و وعده هاي مسئولين تا كنون جامه عمل نپوشيده است. وضعيت كارخانه هم سامان نگرفته و مشكلات به قوت خود باقي است. در اين ميان نماينده مردم شوش در مجلس شوراي اسلامي نويد خبرهاي خوبي در اين مورد را داده كه اميدواريم در حد حرف باقي نماند.

نماينده مردم شوش با اشاره به جلسه وي و استاندار با وزير اقتصاد در خصوص مشكلات پيش آمده براي كارگران نيشكر هفت تپه گفت: با دستور وزير اقتصاد مقرر شد تا دو روز آينده حقوق معوقه كارگران هفت‌تپه واريز و در زمان بهره‌برداري نيز وضعيت حقوق آنها به روزرساني شود‌ و قرار بر اين شد تا يارانه توليد شكر نيز توسط دولت به حساب كارگران اين شركت واريز شود.

وي در خصوص واگذاري شركت به بخش دولتي هم كه يكي از مطالبه‌هاي كارگران نيشكر هفت‌تپه است گفته: پيشنهاد ما اين بود تا زمان ساماندهي وضعيت اين شركت و پر كردن خلاء مديريتي، نيشكر هفت‌تپه به هيات حمايت از صنايع ورشكسته واگذار شود و پيشنهاد واگذاري اين شركت به بخش خصوصي ديگر را رد كرديم.

مدير كل بندر و دريانوردي خرمشهر تغيير كرد

محمد راستاد معاون وزير راه و مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي در حكمي <نورا… اسعدي> را به عنوان مديركل بندر و دريانوردي خرمشهر منصوب كرد.

اسعدي پيش از اين به عنوان مدير اداره بنادر و دريانوردي گناوه و سرپرست اداره كل بنادر و دريانوردي استان بوشهر فعاليت كرده است.

پيش از اين، محمد محسني از آبان سال ۹۶ به مدت يكسال به عنوان مديركل بندر خرمشهر مشغول به فعاليت بود.

بندپي؛ سرپرست سازمان تامين اجتماعي شد

با حكم وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي، محسن بندپي سرپرست سازمان تامين اجتماعي شد.

وي جانشين رئيس فقيد سازمان تامين اجتماعي كشور كه در سانحه رانندگي جان  باخت تا زماني كه رئيس جديد منصوب شود، شد. بندپي از نيروها و مديران كليدي و با تجربه سازمان تامين اجتماعي است.

شهردار سابق چمران با قيد وثيقه آزاد شد

دادستان عمومي و انقلاب بندر ماهشهر اعلام كرده: شهردار سابق چمران كه به اتهام برخي تخلفات مالي دستگير شده بود با توديع وثيقه چندين ميلياردي آزاد شد. در مدت اخير بيش از ۱۰ نفر مرتبط با اين پرونده احضار و مورد بازجويي قرار گرفتند.

به گفته دادستان بندر ماهشهر يك عضو شوراي شهر چمران، دو پيمانكار و يك فعال اقتصادي نيز در اين پرونده احضار و تفهيم اتهام شدند كه فعلا با سپردن قرار تامين آزاد شدند و به زودي يكي ديگر از مسئولان شهري بندر ماهشهر نيز به منظور تفهيم اتهام به دادسرا احضار خواهد شد. وي از ادامه تحقيقات از متهم اصلي و عوامل ديگر پرونده خبر داد و اضافه كرد افراد ديگري نيز در نوبت احضار قرار دارند.

982500cookie-checkشركت مخابرات صحت و سقم تماس ها با مردم را اطلاع رساني كند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.