مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – روزهای بارندگی حقوق ندارم!

مخابرات ما – از این دست پیامها و صحبت ها زیاد داریم.کسانی که فقط بازای ایام حضور حقوق می گیرند.بهتر است خودتان بخوانید.

 

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ در ۱۱:۰۸ ب.ظ

باسلام خدمت سردبیر .ما نیروهای پیمانکاری هستیم که از همه جا بهمون ظلم میشه بخدا دیگه خجالت زن وبچه شدیم.من نیروی نوسازی بازسازی خطی هستم که سیزده ساله با مدرک لیسانس دارم کارمیکنم ولی هرروز از روز دیگه با این شرایط سخت زندگی وضع ما هم بدتر میشه ما الان که فصل بارندگیم هستش روزی که بارندگی باشه ما حقوق نداریم تورخدا یه کاری واسیه ما هم بکنید مخابرات با این همه درامدش یعنی پول نداره ماهیانه مثل بقیه کارگران شبکه حقوق ثابتی هم به ما بده بلکه مشکل ما روهم حل کنه.من از استان لرستان شهر خرم آباد مزاحمتون میشم لطفا به درددل ماهم گوش کنید.همش میگن شما اضافه هستین مگه ما فقط تو این مخابرات به این بزرگی اضاف هستیم.نمیدونم چکارکنم !!!!درمانده.بامستاجری.دوبچه چکارکنم.ممنون میشم اگه یه فکری هم واسیه ما بکنین.

بی جهت نیست که بارندگی کم شده! وقتی این همه دست به آسمان بلند بشود برای قطع نشدن روزی یک خانواده, چرا نباید دعایش مستجاب شود؟
از خواندن این پیام ها واقعا متاثر می شویم.اما چه می شود کرد؟
دوای تمامی دردهای ما از یک مخابرات بر نمی آید! این مشاغل, در حقیقت شغل دوم آدمهایی می تواند باشد که کار دیگری دارند.اما دردهای امروز ما در این کشور همه چیز را در هم ادغام کرده و چیزی درست شده بنام بیکاری و تورم!
982310cookie-checkشما نوشته اید – روزهای بارندگی حقوق ندارم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. خواستار مرگ می گوید

    باران رحمت را خدایا زحمت کرده اند
    بین چه بود آن و چه شد ، بد کرده اند

    آنان که گفتند حرفت را به ما
    اینک آن را در عمل رد کرده اند

    کاردار بی کار را داد درآورده اند
    داد و دیوان را همه سد کرده اند

    در شمال شهر و کشور تو ببین
    چند خانه و ویلا بر خط کرده اند(سند زده اند)

    نان و پنیر و پیازم نیست در سفره ام
    بره بریان و صدنان و چه ها اد کرده اند(اد انگلیسی ، اضافه کرده اند)

    بارالها به عزرائیلت لبیک گفتم ولی
    باز دیدم که آن راه را هم قط! کرده اند

  2. همکار می گوید

    خدایا تو شاهد باش کار به جایی رسیده که بجای التماس به درگاه تو_ التماس به مخلوق تو تبدیل شده و گوش شنوایی هم نیست. زندگی برای بعضیها واقعا سخت شده و پناهی بجز تو ندارند. خدایا خودت به داد دردمندان برس.همکار عزیزم به خدا متکی باش و ازصمیم قلب از او کمک بخواه و ایمان راسخ به او داشته باش خدا از جایی که باور نداری به تو کمک خواهد کرد. هر کس از غیر خدا یاری جوید نا امید خواهد شد و هر کس از خدا یاری جوید از رحمت او بهره مند خواهد شد.(التماس به خلق نتیجه ضعف ایمان به خداست.) سرزمین خدا وسیع و نعمتهای او بی شمار. ایمان قلبی به خدا و افکار مثبت رضایت را بر چهره هر کسی می نشاند.

  3. خدایا بگیر آنچه تو را از ما می گیرد می گوید

    با سلام خدمت سردبیر
    وقتی دستی به دعا بلند میشود برای اینکه باران نبارد حتما حکمتی دارد!!!!!!!!!!!
    حالا وقتی رحمت خدا بر سر ما باریدن گرفت تازه متوجه میشویم که وقتی حق و حقوق کارگر زحمتکش داده نمیشود و در این اوضاع مسئولین مخابرات شبها سر راحت به بالین میگذارند این بارش رحمت الهی(غضب الهی) باعث از کار افتادن بیش از 2000 شماره تلفن از مرکز مخابرات شهرستان ازنا در استان لرستان میشود .
    جهت اطلاع مهندس صدری:
    مخابرات حق و حقوق کارگر مخابرات را پایمال میکند و به هزار دلیل ناجوانمردانه به او ظلم میکند.
    خدا هم از قهرش وقتی بیش از 24 ساعت بارندگی در لرستان و در شهرستان ازنا داشتیم در مرکز مخابرات ازنا بیش از 2000 شماره تلفن به علت سوختگی تجهیزات و کارت های سالن دستگاهی که عمرش به سر اومده از کار افتاده است.
    حالا هزینه این تجهیزات و کارت ها که فعلا هم هیچ جایی پیدا نمیشود بیش از چند صد میلیون تومان است.

نظرات بسته شده است.