مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

هیونداسواری وزیر موبایل تا تأکید علی خمینی بر ساده‌زیستی مسئولان

مخابرات ما-

در توئیت‌گردی سیاسی که برای نخستین بار، روزانه در این خبرگزاری منتشر خواهد شد، جدیدترین توئیت‌های افراد و شخصیت‌های سیاسی و فعالان عرصه رسانه در باب موضوعات روز را منتشر می‌کنیم.

نخستین توئیت‌گردی امروز به هیونداسواری وزیر ارتباطات اختصاص دارد که خود درباره ماشینش توضیح می‌دهد.

دومین صفحه مجازی یاب امروز را به صحبت‌های اسماعیلی معاون اطلاع‌رسانی دفتر ریاست‌جمهوری درباره پشت‌پرده صحبت‌های رؤسای جمهور ایران و عراق اشاره دارد که مطلبی جالب از این دیدار نوشته است.

مطلب بعدی به موضع‌گیری امیرحسین ثابتی مجری جنجالی این روز‌های برنامه رو در رو متخص شده است که توئیتی برای حناچی منتشر کرده است.

چهارمین توئیت‌گردی امروز دوباره به یکه‌تاز این روزهای صفحه مجازی سیدمحمد حسینی اختصاص یافته که در صفحه خود نوشتی درباره حناچی برای کاربران به اشتراک می‌گذارد.

سیدعلی خمینی یادگار امام راحل که گفته می‌شود به نجف هجرت کرده است در محدود موضع‌گیری‌های خود در توئیتش درباره ساده‌زیستی امام‌خمینی(ره) مطلبی را نوشته است.

حاجی‌دلیگانی در مطلبی در صفحه مجازی خود به خبر درگذشت نوربخش اشاره دارد و مطلبی درباره وی نوشته است.

علی علیزاده فعال رسانه‌ای و سیاسی نیز در توئیتر خود با نوشته‌ای به سازمان سیا و ارتباط با قتل خاشقچی اشاره‌ای می‌کند.

مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز درباره اسقامت در مقابل استکبار مطلبی را نوشته است.

آخر توئیت نیز به وحید یامین‌پور اشاره داشته که از دستگاه قضائی می‌خواهد اظهارات وزیرخارجه ایران درباره FATF را بررسی کند.

982060cookie-checkهیونداسواری وزیر موبایل تا تأکید علی خمینی بر ساده‌زیستی مسئولان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. بهلول دانا می گوید

    در وب گردی و روزنامه ها و تجربیات فامیل و دوست و همکار همین مسائل مطرح شده کم و بیش ملاحظه میشود .
    جامعه بر اثر مدیریتهای به انحراف رفته از آرمانهای انقلاب دچار خسارت و خسران مادی و معنوی گردیده است .
    پنهان کردن حقیقت و پاک کردن صورت مسئله ، گزارشات غیر واقعی از حقایق و برچسب های آماده شعاری زدن به افراد بازگوکننده ، باعث بیشتر شدن این امراض سرطانی گردیده است.

    دلسوزان کشور و دلسوختگان مردم میدانند که بستن روی زخم بدون مداوا نتیجه ای جز نقص یا مرگ ببار نمی آورد. کشتن بیمار مداوای بیماری نیست .
    امکانات کشور در حد خود عالی بوده است و رهبران عاشورایی نیز راهنمای کشور
    پس چرا به سخنان حکیمانه شان آنچنان که باید و شاید عمل نشده است.
    مردم در تمامی امور اجتماعی و فرهنگی و دفاع از دین و کشور صداقت و پایمردی خود را نشان داده و میدهند ، این مدیران هستند که بار مسئولیت و اجرای سیاستهای عالی کشور که عین عدالت و صلاح و برخواسته از کتاب الهی و فقهای عالم و عادل است را بر عهده داست و دارند .
    با نگاهی تحلیل گر به مسایل از مثلث مردم ، مدیران و رهبری معظم کشور ، آنکه باعث نابسامانی و عدم اجرای سیاستهای نظام را بعد دارد متاسفانه اکثر مدیران کشور هستند .

    اگر هر مدیری میدانست که برابر اختیارات و قدرت دراختیار بر سرنوشت مردم ، در پیشگاه قانون و نهایتا پیشگاه الهی جوابگوست ، چه بسا زیرکترین آنها از قبول مسئولیت سنگینی که از عهده شان خارج بود ، دوری میکردند .

    اما آنچه آنان را به دستیابی به مقامات وادار نموده ، عدم محاسبه کار و عمل صحیح وکارایی درست و نتیجه آن است .

    در شرایط فعلی مسئول و مدیر واقعا باید دانا و توانا و مجری قانون و عدالت و در راستای کامل مقام معظم رهبری باشد ، که بی رهنما از راه دور خواهد افتاد و به انحراف خواهد رفت.
    توانایی اجرای تمامی دستورات و منویات رهبری شرط لازم مدیریت می باشد .

    بدون راهنما رفتن ، راندن در تاریکی ها است .

  2. ناشناس می گوید

    باعرض سلام به سر دبیر مخابرات ما .اینجانبان جمعی از پرسنل شاغل در شبکه کابل و هوایی مراکز استان قزوین پس از مدتها انتظار کشیدن بابت شرکت شسکام هیچ اتفاق خاصی نداشته ایم و از چاله به چاه افتاده ایم در صورتی که استانهای هم جوار با شرکت شسکام قرارداد بسته اند. این انصاف نیست که در یک سیستم این قدر تبعیض انجام میشود خواهشمند است درد دل ما را به مهندس صدری بزرگوارانتقال دهید

نظرات بسته شده است.