مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دزدی پیمانکار بجستانی از جیب خودی!


فرمانده انتظامی بجستان گفت: سارقان سایت‌های مخابراتی و شرکت ایرانسل در بجستان بازداشت شدند.

مخابرات ما- حسن آزادیخواه فرمانده انتظامی بجستان گفت:شب گذشته وقوع سرقت تعداد ۸ عدد باتری از سایت شرکت ایرانسل واقع در ارتفاعات هلالی شهرستان بجستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان اعلام که با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر و مشاهده شد تعداد ۸ عدد باتری از سایت مذکور توسط سارق یا سارقان، سرقت رفته است که پس از بررسی صحنه سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود:در ادامه روند تحقیق و با بررسی‌های به عمل آمده از صحنه وقوع سرقت و سرنخ‌های موجود به چهار نفر از پیمانکاران شرکت ایرانسل که در محل حضور داشته و خودشان سرقت را به پلیس گزارش داده بودند مشکوک و به پلیس آگاهی انتقال که در تحقیقات اولیه اظهار بی اطلاعی نمودند.
آزادیخواه گفت: در تحقیقات فنی و صریح ماموران از آنان ادله‌های موجود و با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و نهایتا به سرقت باتری‌ها اعتراف کردند.
وی افزود:سارقان پس از اعتراف به سرقت و حضور در محل وقوع سرقت وبازسازی صحنه باتری‌های مسروقه که در نزدیکی سایت و در بین کوه‌های اطراف آن مخفی نموده بودند کشف و به پلیس آگاهی انتقال کردید.

981620cookie-checkدزدی پیمانکار بجستانی از جیب خودی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. سوز و آه و غم ما ساده و یک بازی نیست می گوید

    با سلام
    بنده ناظر شبکه هستم و کارم هم نظارت بر پیمانکار شبکه کابل

    مخابرات نیازی به واحد نطارت نداره چون اگه نیاز داشت ما رو هم در طرح طبقه بندی قرار میدادند. وقتی امثال این پیمانکاران بدون نظارت وارد مخابرات شدن نتیجه اون هم میشه سرقت از جیب خودی
    تازه با این نطارتی که ما بر پیمانکار داریم خیلی جاها سوءاستفاده میکنند چه برسه به اینکه ناظر هم نباشه

نظرات بسته شده است.